În primul trimestru al anului 2017, producătorul de materiale de construcții Cemacon a înregistrat o cifră de afaceri netă cu 8% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului 2016, cifra de afaceri brută trimestrială depăşind 12 milioane lei. Profitul operaţional (EBITDA) a înregistrat un avans considerabil, fiind cu 38% mai mare decât cel din T1 2016.
„Am pornit în 2017 într-un climat de piaţă favorabil, în creştere, fapt confirmat de primul trimestru al anului. Raportat la T1 2016, am obţinut o creştere cu 8% a cifrei de afaceri nete, cu un avans al EBITDA de 38%, până la 2 milioane de lei. Pentru acest an avem un buget ambiţios, bazat pe o creştere moderată a cifrei de afaceri, dar una substanţială a profitului operaţional”, spune Liviu Stoleru, director general şi preşedinte al Consiliului de Administraţie Cemacon.
Parte a strategiei de creştere pe termen mediu, compania şi-a diversificat portofoliul de produse, adăugând blocurilor ceramice Evoceramic, coşul de fum şi buiandrugii, produse complementare performante şi competitive în piaţa autohtonă.
Vânzarea de produse complementare
„O altă componentă importantă pentru noi este dezvoltarea vânzării de produse complementare din portofoliu – coşurile de fum şi buiandrugii. Am reuşit ca în trimestrul 1 să creştem cu 35% valoarea vânzării de mărfuri, fapt care ne confirmă nevoia internă de produse noi şi performante şi validează parteneriatele strategice ale companiei cu jucători semnificativi din Europa”, explică Liviu Stoleru.
Rezultatul net a înregistrat o îmbunătăţire de 88% faţă de anul 2016, fiind cu 929,979 lei mai mare.
Pentru 2017, Cemacon îşi propune creşterea cu 5% a cifrei de afaceri, consolidarea poziţiei de lider al pieţei de blocuri ceramice din Transilvania, realizarea de investiţii pentru susţinerea creşterii, fructificarea oportunităţilor de creştere din piaţa materialelor de construcţii şi continuarea valorificării activelor neproductive din portofoliul grupului.
Sursa foto: cemacon.ro
Citește și:
Global Vision anunță dezvoltarea unei platforme ESG bazată pe AI
Global Vision a anunțat dezvoltarea noii sale platforme ESG, bazată pe inteligență artificială în cadrul unui eveniment de…
4 octombrie 2024
ABSL: Impactul digitalizǎrii asupra pieței muncii din Braşov
Asociația Business Service Leaders în România (ABSL) a organizat pe 3 octombrie la Braşov workshop-ul cu tema „Acceptarea…
4 octombrie 2024
Accor ajunge la 1.000 de hoteluri Mercure în toată lumea. Alte 7 urmează să fie deschise în România.
Mercure Hotels, un brand sinonim cu descoperirea și explorarea locală, a atins o un prag istoric odată cu…
4 octombrie 2024
Club Transilvania Junior Football Cup, cine sunt câștigătorii
La final de septembrie a avut loc Club Transilvania Junior Football Cup, turneu aflat la cea de-a treia…
2 octombrie 2024
cargo-partner extinde parteneriatul cu CTP cu 7.800 mp, ajungând la un total de 28.000 mp în România
CTP, cel mai mare dezvoltator, proprietar și administrator de spații industriale și logistice listat din Europa, după suprafața…
2 octombrie 2024
Bogdan Panainte, CEO Homplex: ”Interesul clienților pentru soluții smart integrate destinate infrastructurii de utilități și energie crește accelerat în acest an”
Interesul tot mai mare al clienților pentru produse ce oferă, nu doar de funcționalități de bază, ci și…
2 octombrie 2024
IULIUS aduce conceptul JUMBO în premieră în Cluj, în cadrul RIVUS
RIVUS Cluj-Napoca, noul proiect de reconversie urbană al companiilor IULIUS și Atterbury Europe, va include un parteneriat cu…
1 octombrie 2024
Prague, Ostrava, and Moravian-Silesian, one pavilion at Expo Real Munich 2024
From 7–9 October, Munich is hosting the 26th annual real estate and investment fair Expo Real, which gathers…
30 septembrie 2024