Auto

Continental: Electro-Mobility 2017, noul trend auto în varianta studențească – mașina autonomă electrică

• 25 de echipe (100 de studenți) din Suceava, Iași, Cluj, București și Chișinău au concurat în finală
• Premii de 2.700 de euro pentru echipele de pe podium la cea de-a 11 ediție a Electro-Mobility
Noul trend al industriei automotive – maşina autonomă electrică – a fost subiectul ediției din acest an a competiției Electro-Mobility. 25 de echipe (100 de studenți) din Suceava, Iași, Cluj, București și Chișinău au concurat în finala din 13 mai.
Studenții au avut ocazia să lucreze la un produs complex, care i-a trecut prin toate fazele unui proiect de dezvoltare și au făcut echipă cu tineri pasionați de aceleași interese tehnologice. Continental a decontact studenţilor finalişti o mare parte din cheltuielile necesare participării.
„Electro-Mobility crește constant. În acest an am avut cel mai mare număr de echipe înscrise în competiție, 61, din care 25 s-au calificat în finală. Punctajele obținute de acestea au fost cele mai mari din istoria de 11 ani a concursului. Participanții la Electro-Mobility sunt specialiștii de mâine, oameni care setează noile trenduri, viitori colegi care, prin intermediul Continental, dezvoltă noile idei din automotive și generează creșterea industriei prin ideile lor inovative“, a spus Marian Petrescu, directorul locației Continental din Iași.
Câștigătorii ediției din acest an au fost:
Locul III: HBFS Juniors, din București, Facultatea de Automatică și Calculatoare, Universitatea Politehnică, formată din Sirbu Octavian Tiberiu, Nicula Constantin, Menzopol Andrei, profesor coordonator Mihai Craciunescu.
Primele două locuri au fost ocupate de echipe din Suceava, Facultatea de Inginerie Electrică și Știința Calculatoarelor, Universitatea Ștefan cel Mare din Suceava:
Locul II: Electro Racers, formată din Mitricioaei Madalina Maria, Sandru Petru Ionut, Bilius Alexandru, profesor coordonator Adrian-Ioan Petrariu.
Locul I și unul din premiile speciale au fost câștigate de InelX, formată din Gherasim David, Maciuc Alexandru, Prodan Dragoș Mihai, Dumitru Chislii, profesor coordonator Remus Prodan.
Premii speciale: Robots Inside si InelX.
Câstigători Hardware:
Locul III: Toderita Andrei-Valentin
Locul II: Perietanu Alexandru
Locul I: Dudun Anjelo
Câstigători Software:
Locul III: Tudor Andrei Vrabie
Locul II: George Iulian Uleru
Locul I: Cristian Rotaru
Premiile au fost următoarele:
Locul I – 1100 euro pentru echipă
Locul II – 800 euro pentru echipă
Locul III – 500 euro pentru echipă
Premii speciale – 300 euro.
În paralel au avut loc două componente speciale ale competiţiei: Electro-Mobility Hardware în care studenţi ieşeni au fost provocați să construiască pe loc un circuit electric şi Electro-Mobility Software, în care un alt grup de studenţi a avut avea sarcina de a programa în mai puţin de 8 ore un program 100% funcţional.
Continental dezvoltă tehnologii și servicii inovatoare pentru mobilitatea sustenabilă și interconectată a oamenilor şi a bunurilor acestora. Compania cu profil tehnologic fondată în 1871 oferă soluții sigure, eficiente și accesibile pentru autovehicule, mașini, trafic și transport. Continental a realizat în 2016 o cifră de afaceri de 40,5 miliarde de euro și are în prezent peste 227.000 de angajați în 56 de țări.
In perioada 1999-2016, Continental a investit circa 1.2 miliarde euro în activităţile din România. Toate cele cinci divizii Continental sunt reprezentate în România. Continental deţine șapte unităţi de producţie și patru centre de cercetare şi de dezvoltare în Timişoara, Sibiu, Carei, Nădab, Brașov şi Iaşi. Continental este partener al unui joint-venture în Slatina şi are un centru de distribuţie a anvelopelor în București. Continental avea 18.200 de angajaţi la finalul anului 2016 și își va mări echipa cu aproximativ 1.500 noi membri în acest an în România.

Related posts

Transilvania Motor Ring, în curs de omologare

redactia

Producție record pentru Dacia și Ford în România în anul 2019

Papuc Irina

Siguranța în industria auto

Transilvania Business

Employer branding în industria automotive

redactia

Porsche Engineering își consolidează prezența în România și majorează numărul de angajați

Stefana Muresan

Concernul japonez Nidec, cea mai mare fabrică de motoare electrice din România, în Argeș

Stefana Muresan

Suedezii de la Autoliv transferă în România 6 milioane de euro pentru divizia sa de Electronics

Stefana Muresan

Parcare etajată cu 336 de locuri în proiect la Oradea

Ligia Voro

Mai multe orașe din România vor primi autobuze electrice, cu bani europeni, printr-un proiect al Ministerului Dezvoltării

Robert Bloancă

Investiţie de peste un milion de euro, pentru deschiderea unei noi benzinării în Moldova Nouă

Robert Bloancă

AUTOLIV, primul volan produs în Onești

Stefana Muresan

Kromberg & Schubert caută 130 oameni pentru fabrica din Arad

Stefana Muresan

Takata, peste 200 de locuri de muncă disponibile în Sibiu și Arad

Stefana Muresan

Hirschmann România. 10 ani de performanțe

Ligia Voro

92 de milioane de componente electronice au fost livrate de Continental Timișoara în ultimii 11 ani

Stefana Muresan

OFICIAL: Ford supendă temporar producția la fabricile sale din Europa, inclusiv la Craiova

Ligia Voro

Înmatriculările de autoturisme noi în România au crescut în luna octombrie

Ion Surdu

Mașinile electrice din România se înmulțesc. Cum stăm cu stațiile de încărcare?

Traian Dan

Schimbări la conducerea Star Transmission și Star Assembly

Nicolae Pop

Preh, peste 1.000 de angajați la Ghimbav și continuă angajările

Stefana Muresan

Cei de la BorgWagner au cumpărat Delphi Technologies, concern din domeniul pieselor auto prezent şi în România

Robert Bloancă

Banca Transilvania intră pe leasingul cu mașini electrice

Nora Dumitrescu

Statistică RAR: peste 1.700 de vehicule cu risc iminent de accidente

Ligia Voro

Renault oferă noi drumuri pentru mobilitate

A. I.

Leave a Comment