Eveniment Real Estate

tIMOn: premieră pentru Arena Națională!

Prima expoziție organizată pe cea mai mare arenă a țării, după 6 ani de la deschidere, este tIMOn – cel mai mare târg imobiliar.
Arena Națională poate deveni un pol al expozițiilor și evenimentelor de profil din Capitală o dată cu deschiderea spre organizarea primei expoziții în incinta sa. Între 25-28 mai se va desfășura, la Arena Națională, prima ediție din acest an a tIMOn – târgul imobiliar național. Cel mai mare târg imobiliar din România se mută într-o locație nouă, reprezentativă pentru Bucureștiul modern și va reuni un număr impresionant de oferte imobiliare, prezentate în exclusivitate de către cel mai mare număr de expozanți dintre toate evenimentele de profil organizate până acum.
Noutatea evenimentului și deschiderea spre găzduirea evenimentelor de tip expoziții tematice vor fi salutate și de către invitații speciali ai acestui eveniment, reprezentanții Primăriei Capitalei, ocazie cu care investitorii, dezvoltatorii și publicul interesat vor putea discuta concret despre investițiile imobiliare din Capitală și, mai ales despre noul Plan Urbanistic General al Bucureștiului.
Targul Imobiliar National devine international
“Am fost mereu pionieri pentru piața rezidențială din România, iar după 10 ani de la prima ediție organizată în Piața Constituției a venit momentul să trecem la următorul nivel de organizare a unui târg imobiliar: internaționalizarea! Cu sprijinul Primăriei Capitalei, dorim să organizăm un eveniment după alte tipare, beneficiind de condiții de organizare mult mai civilizate, de o locație reprezentativă pentru noul București. Capitala se pregătește pentru Campionatul European de Fotbal din 2020, iar tIMOn se pregătește deasemenea pentru un Campionat European al Investițiilor Imobiliare tot în Arena Națională. Încă de la această ediție veți vedea oferte imobiliare și din afara țării, altele decât tradiționalele oferte de pe litoralul bulgăresc. România este interesată de Europa și Europa este interesată de România, ceea ce ne obligă să trecem la o nouă etapă în organizarea evenimentului nostru. Am trecut, alături de partenerii noștri, printr-o criza imobiliară fără precedent și am fost acolo când s-au reinventat, când au revenit în România, când au avut probleme și când au fost pe culmile succesului. Acum, atât Partenerii noștri cât și publicul vizitator merită mai mult, un eveniment major care să reunească cea mai mare ofertă prezentă vreodată în cadrul unui târg imobiliar.”, a declarat Vlad Vlăsceanu, director tIMOn.
Ediția de primăvară a tIMOn va aduce prețuri imbatabile pentru locuințe, ofertele fiind special create pentru perioada târgului de către expozanți. În total vor fi puse la bătaie aproape 20.000 de locuințe noi din stocurile dezvoltatorilor, fiind cel mai mare număr de locuințe promovate la târg din anul 2008 până în prezent. Acest lucru arată clar că suntem pe un val puternic de investiții în sectorul imobiliar, iar interesul dezvoltatorilor, în special al străinilor, de a construi în România, face ca stocul de locuințe noi să crească de la un an la altul, concurența fiind din ce în ce mai strânsă.
Cumpărătorii caută locuințe mai scumpe decât în anii trecuți
« Gândirea investitorului în piața rezidențială din București s-a schimbat în același ritm cu cererea cumpărătorilor. După izbucnirea crizei, bugetul unei familii pentru cumpărarea unei locuințe a scăzut brusc, oamenilor le era teamă să se mai inhame la un credit mare pentru cumpărarea unei case. Așa că se limitau la locuințe care să coste în jur de 50-60 de mii de euro, locuințe aflate în general la periferia orașului.” , a mai subliniat Vlad Vlăsceanu.
Investitorii s-au reorientat din punct de vedere al investiției odată cu interesul crescut al cumpărătorilor de a se muta în zone accesibile și aproape de mijloace de transport în comun, în general caută locuințe noi aflate în cartiere bine poziționate din punct de vedere al proximității. Astfel a crescut și bugetul alocat pentru achiziție chiar și cu 20-30 la sută în ultimii 3 ani.
La ediția de primăvară a tIMOn Targul Imobiliar National vor fi prezenți în total peste 100 expozanți, cu nenumărate surprize și promoții. Târgul începe joi, 25 mai și va dura 4 zile, locația aleasă fiind Arena Națională.

Related posts

Joseph Mars Investment a cumpărat platforma Armătura

Nora Dumitrescu

Business Focus Timișoara: lideri în business și programe speciale de employer branding, inteligență emoțională și leadership

Ionut Oprea

IMWorld către startup-uri: Let’s make a deal!

Stefana Muresan

Colliers market report H1 2020: Change is​ here, change is accelerating

Ionut Oprea

D-Link si Amazon Echo, Voice Power Control în Europa

Transilvania Business

PARIS REAL ESTATE WEEK UNITES THE PROPERTY WORLD AROUND THE TWIN GOALS OF RECOVERY & SUSTAINABILITY

Ionut Oprea

AMCOR vă invită să participați la o nouă sesiune de certificare internațională CMC

Stefana Muresan

PRIA Competition Chișinău în 21 noiembrie 2019

Ionut Oprea

WDP continuă să investească în România, conform raportului financiar pentru S1

Ligia Voro

Sibiu – Premiile Cluburilor Francofone de Afaceri

Cemacon, profit operațional în creștere cu 38% în T1

Stefana Muresan

Tim Beaudin appointed CEO of P3 Logistic Parks

Ligia Voro

ABSL invites you to Iași Business Mixer 2019 on September 19th

Ligia Voro

Conferinta Wonderware Romania

Cluj, Timișoara, Brașov, orașe ale clădirilor eco

Nora Dumitrescu

C&W Echinox: in 2016, tranzactiile cu terenuri au atins un nou record

Ionut Oprea

KARPATIA HORSE SHOW 2017: PASIUNEA PENTRU ECHITAŢIE, REGĂSIREA ELEGANŢEI EVENIMENTUL IDEAL PENTRU A PETRECE UN WEEKEND MEMORABIL

Raluca Ursu

CBRE: Bucureștiul domină piața de spații de birouri din ECE, aflată într-o dezvoltare dinamică

Ligia Voro

Bucharest- skyline transformation 2025 | Immofinanz: For over a decade, our office buildings have been landmarks in their areas

Ionut Oprea

Meat&Milk, ediția a VI-a

Tirdea Ionut

Griffes | Open space – a thing of the past?

Ionut Oprea

Gran Via finalizează Timișoara 58

Papuc Irina

Peste 70 de companii din România și Ungaria vor fi prezente la Confort Construct & Instal Arad

Stefana Muresan

WDP launches virtual marketing campaign with WDP Xplore tool

Ionut Oprea

Leave a Comment