Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Sălaj: Cinci antreprenori transilvăneni, investiție de 5 mil. de euro în crama de spumante Carastelec

Un grup de cinci antreprenori originari din Transilvania a investit peste 5 milioane de euro într-o cramă de spumante din județul Sălaj, în satul Carastelec. Aceasta este prima cramă din generația nouă care a fost special gândită, din momentul investiţiei, pentru a produce spumante premium, obținute exclusiv prin metodă tradițională, cu a doua fermentație în sticlă, potrivit businesscover.ro.
Reprezentanții cramei susțin că suma investită în proiectul lansat pe piaţa locală provine din fonduri europene, proprii şi credite bancare, în proporţie egală. Vinurile produse sunt comercializate doar în magazinele de specialitate şi HoReCa, restaurantele fiind cele mai mari generatoare de vânzări.
„Volumul produs de Carastelec într-un an de recoltă, fără incidente naturale, este de 200.000 de sticle, preponderent vinuri petiante şi spumante, dar și o gamă de vinuri liniștite, în ediţii limitate de maxim 3.500 de sticle pe sortiment. Pentru gama Carassia, ne-am propus să creştem volumul de la 25.000 de sticle îmbuteliate în prima ediție, până la 50.000 de sticle. Același obiectiv îl ţintim şi cu vinurile petiante, vrem să dublăm în următorii doi ani volumul de sticle îmbuteliate”, declară Negele Enikő, Brand & Marketing Manager Crama Carastelec, potrivit sursei citate.
În prezent, Crama Carastelec funcţionează cu un total de 19 angajaţi, dintre care 9 persoane sunt prezente pe plantaţie, patru în cramă, iar restul în vânzări şi administraţie.
Carastelec a fost gândită şi implementată special pentru producţia spumantelor obținute prin metodă tradițională, Carassia, gamă lansată pe piața din România în mai 2017 cu obiectivul de a deveni ambasadorul regiunii.
Crama Carastelec a lansat gama Carassia cu obiectivul de a le oferi consumatorilor români o alternativă locală în oferta spumantelor internaționale. Produsă exclusiv prin metoda tradițională, cu o maturare îndelungată în sticlă, de minim 20 de luni, noua gamă conține trei produse distincte: Carassia Blanc de Blancs Brut, Rosé Brut și Classic Extra Brut.
Planul pe termen lung privind producţia Carassia vizează, după penetrarea pieţei din România şi Ungaria, exportul în alte ţări europene. Crama Carastelec deține o plantație de viță de vie tânără de 22,4 ha, iar clădirea cramei, construită în 2011–2012, a fost distinsă cu Premiul de Excelență în Construcții în 2015.
Sursa foto: carastelecwinery.com

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

95 de călăreți din 15 țări participă la Transylvania Horse Show 2017!

Articolul următor

BVB își majorează capitalul social cu 3,7 milioane lei pentru fuziunea cu SIBEX

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share