Cluj Eveniment Slider

Cluj Business Days 2017

Studiu Cluj Business Days 2017: Mediul de business din Cluj a trecut testul maturității, dar are un mare minus: diferențele de viziune existente în interiorul majorității companiilor între principalele departamente
Business Days (BD) revine la Cluj-Napoca, pentru a 27-a ediție, peste 3 săptămâni, pe 5-6 iulie, la Liberty Technology Center și Impact Hub. În premieră pentru evenimentele Business Days, la ediția de la Cluj va fi organizată expoziția ”Produs în Transilvania”, ce își asumă misiunea de a promova gusturile gastronomiei din Ardeal, oferind totodată o serie de programe culturale speciale. Aceasta va reuni produse 100% naturale, din ingrediente locale, aduse la Cluj-Napoca de micii producători.
În plus, peste 100 de speakeri și experti români și străini, cu minim 20 de ani de experiență profesională în domeniile care dictează evoluția afacerilor în anul 2017 vor împărtăși din experiența lor și vor crea parteneriate cu cei 600 de participanți, antreprenori și manageri, prezenți la eveniment.
La Cluj Business Days sunt așteptați antreprenori, directori generali, CEO și middle management- directori de vânzări, de rersurse umane, de marketing, de dezvoltare, directori comerciali- precum și persoane interesate pur și simplu de dezvoltarea afacerilor, management și dezvoltare personală. Aceștia vor beneficia de nu mai puțin de 40 de manifestări și programe dedicate start-up-urilor.
Pe lângă posibilitățile numeroase de dezvoltare a afacerilor prin intermediul networking-ului, participanții au șansa unică să plece de la acest eveniment cu soluții concrete de rezolvare a problemelor pe care le au în plan profesional. Programul și temele ediției Cluj Business Days au fost create în funcție de rezultatul unei cercetări regionale realizate în prealabil, prin care au fost identificate nevoile, problemele și provocările mediului de afaceri local.
Angajații, tratați la fel ca și clienții
Cercetarea a fost realizată pe un eșantion de 211 de manageri și antreprenori din județele Cluj, Salaj, Bistrița Năsaud, Mureș, Sibiu, Alba, Brașov, Maramureș, Satu Mare, Covasna și Harghita, în perioada 5 mai-5 iunie 2017. Un aspect foarte important relevat de aceasta este diferența foarte mare de viziune care există și persistă între departamentele de Human Resources, Comercial, (Top) Management și cele de PR, Marketing și Comunicare ale unei companii.
Câteva aspecte remarcate de organizatorii BD în urma cercetării, care demonstrează această diferență:

  • Managerii de resurse umane, cei comerciali și directorii generali au atenția focusată foarte mult pe aspecte legate de managementul oamenilor din subordine, sau legate de gestionarea eficientă a resurselor umane;

 

  • În contrast, atenția departamentului de marketing și comunicare este îndreptată mai mult spre exteriorul companiei, pe comunicarea către clienți si potentiali clienți, pe o mai bună înțelegere a consumatorilor;

 

  • Preocuparea pentru creșterea brandului de angajator este la coada listei pentru cei din marketing și comunicare, motivată probabil și de faptul că majoritatea activităților din aceste departamente pot și sunt de multe ori ușor de externalizat;

 

  • Nu există o cooperare directă, strategică între departamentul de resurse umane și cel de marketing și comunicare legat de creșterea și consolidarea brandului de angajator, în marea majoritate a companiilor;

 

  • Trendurile globale ne indică o preocupare din ce în ce mai accentuată în a trata resursele umane în același fel ca pe clienți, cu mecanisme și principii de marketing și comunicare dedicate;

 

  • Majoritatea companiilor încep să conștientizeze că oamenii devin resursa/capitalul cel mai important al unei organizaț

 

  • Managerii de resurse umane își doresc de la leaderii din organizațiile lor să comunice mai bine atât în interiorul, cât și în exteriorul organizației, inclusiv să depună eforturi pentru dezvoltare personală și consolidarea brandului profesional, probabil din dorința ca leaderii organizației să devină ambasadori ai brandului de angajator;

 

  • Principalele metode de dezvoltare profesională pentru oamenii din subordine din punctul de vedere al managerilor de resurse umane și al managerilor comerciali sunt trainingurile și învățarea la locul de muncă, toate în cadrul organizației;

 

  • În contrast, cei din departamentele de marketing și comunicare văd ca a doua opțiune webinariile și sesiunile online, respectiv workshopurile care încurajează învățarea prin schimb de experiență. Aceeași opțiune este preferată și de către General Manager și CEO;

 

  • La nivelul departamentelor strategice de HR, Marketing și Comercial NU există încă o deschidere foarte mare pentru a investi în studii și cercetări care să-i ajute să înțeleagă mai bine piața, competiția, dinamica mediului economic și a societății, ce i-ar putea ajuta în luarea unor decizii de corectare sau de consolidare a poziției;

 

  • În ceea ce privește dorința de implicare în proiecte cu impact social (nu neapărat de voluntariat), cel mai mult s-ar implica general managerii/CEO- în proporție de 60%, urmați de cei de la HR- 50%. La polul opus se situează cei din marketing- cu 25% și cei din comercial- cu 20%.

 

  • Interesant de remarcat faptul că general managerii/CEO s-ar implica în proporție de 57% în proiecte centrate pe dezvoltarea spiritului antreprenorial (start-up) și în proiecte dedicate generațiilor tinere (studenți și elevi, în proporții egale- câte 43%). Fapt care dovedește trecerea antreprenorilor în zona de maturitate, dorința lor de a contribui la dezvoltarea societăț

 
”Ne bucură interesul din ce în ce mai mare pentru serviciile de promovare, comunicare și generare de oportunități oferite de platforma Business Days. În 7 ani de existență, zeci de cercetări, zeci de evenimente organizate, mii de ore de filmare, emisiuni, articole și reportaje ne-au ajutat să înțelegem și să ne adaptăm în timp real și rapid la nevoile mediului de business din România”, a declarat László Pacsó, fondator & coordonator proiecte Business Days.
 
Mai multe detalii despre modalitatea de înscriere la Cluj Business Days, lista completă a speakerilor și alte informații, puteți afla pe site-ul evenimentului:
https://www.businessdays.ro/Evenimente/Cluj-Business-Days-2017/Inscriere
Perioada de înscrieri va fi activă până în data 4 iulie, ora 15:00. Până pe 19 iunie e valabilă și oferta de Early Bird.
 
Evenimentele Business Days sunt create cu scopul de a ajuta mediul de afaceri regional să găsească răspunsuri la provocări, soluții la probleme, oportunități de dezvoltare personală, profesională și a afacerilor.
Evenimentele Business Days sunt recunoscute pentru faptul că, pe durata lor, crează diverse contexte care încurajează interacțiunea dintre participanți, speakeri și parteneri, generând numeroase oportunități reale de business.
Pâna în acest moment, evenimentele Business Days au fost organizate in 26 de editii în cadrul cărora au participat, cumulat, peste 25.000 de participanți din țară și din străinătate. Conform estimărilor extrapolate din chestionarele de feedback completate de participanții la evenimente, Business Days a contribuit, în cele 26 de ediții, cu peste 500.000.000 euro la cresterea reală a economiei României, fiecare ediție contribuind în ultimii ani cu cel puțin 25.000.000 euro la creșterea economiei regionale.

Related posts

Vertiv anunţă inaugurarea noilor birouri din Cluj-Napoca 

Ligia Voro

Instalație de lumini “made in Cluj” în centrul financiar al Londrei

Nora Dumitrescu

Adrian Pintea, Director General APIA: Procentul de absorbție din Fondul European de Garantare Agricolă este simțitor mai mare

Stefana Muresan

Bucharest Tech Week – top soluții tech inovatoare pe care le poți testa la festivalul tehnologiei

Stefana Muresan

International Diplomacy360 Conference: Securitate și Prosperitate la granița estică a NATO și UE

Ionut Oprea

Proiect imobiliar de duplexuri pe unul dintre dealurile Clujului

Nora Dumitrescu

Cu cine vom conduce Consiliul Uniunii Europene?!

Ligia Voro

Creație într-un centru de design. IRIS Design

Ligia Voro

Taximetriștii clujeni au intrat într-un program special

Nora Dumitrescu

Natalia Berezovskaia – curs intensiv de design interior

Ionut Oprea

Pall-Ex și-a inaugurat cel mai nou hub în Sibiu, în cadrul Network Industrial Park, dezvoltat de Zacaria

Stefana Muresan

Ministrul Agriculturii: avem pregătite textele pentru rechiziţii şi pentru suspendarea exportului de cereale

Papuc Irina

The 6th MYS Superyacht Awards Ceremony

Ionut Oprea

FOTO-VIDEO: Constructorii centralei noi de la Iernut au promis recuperarea lunilor de întârziere

redactia

ACAROM organizeaza seminarul „Progress through Cooperation”, Bucuresti, 9-10 noiembrie 2017

Stefana Muresan

La 100 de ani de la înfiinţarea universităţii româneşti din Cluj, UBB țintește recunoaștere internațională după modelul Harvard

redactia

Cristian POPESCU, Partener, Popovici Nițu, Stoica și Asociații, participă la PRIA IT&C and Intellectual Property 2018, în 22 mai, la București

Ionut Oprea

Cluj – Vitacom vrea afaceri în creştere cu 20%

Stefana Muresan

POZITIV TB: Sorin Rotariu, Managing Director, Visma România Holding – „Industria IT este motorul economiei românești și vreau să ducem această parte a economiei la 15% din PIB”

Papuc Irina

POZITIV TB: Elena Birtoc, CEO Carel Woodworks – „Virusul va fi și el, până la urmă, un profesor bun. Dacă nu vom reuși să învățam nimic de la el, ne-am oprit degeaba!”

Transilvania Business

Federația Națională PRO AGRO organizează FARM FOOD FORUM

Stefana Muresan

Marțian Vasile Roșca, crescătorul de Angus de la poalele Călimanilor

Stefana Muresan

Life is Hard, profit de 500.000 lei

Stefana Muresan

Unique Smile, centrul de îngrijire dentară cu servicii stomatologice premium, echipă interdisciplinară și echipamente de ultimă generație

Stefana Muresan

Leave a Comment