Agricultura Industrie

Lactalis, trei dintre cele mai vândute cinci branduri de unt

Lactalis a bătut palma pentru preluarea Covalact cu fondul de investiţii SigmaBleyzer la finalul anului trecut. Tranzacţia este estimată la 30-40 de mil. euro, conform surselor ZF.
Lactalis, gigant francez care a devenit liderul pieţei locale de lactate după achiziţia Albalact, are două branduri de unt în clasamentul celor mai vândute mărci din această categorie, iar numărul acestora va ajunge la trei după ce producătorul va finaliza şi achiziţia Covalact, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung.
Cele mai vândute produse din segmentul de unt sunt mărcile private, însă în clasament vân­zările acestora sunt prezentate cumulat. Dacă ar fi să excludem acest lucru, De Albalact, brand produs de Albalact, companie pre­luată de Lactalis anul trecut, s-ar clasa pe prima poziţie.
În top, De Albalact este urmat de către Covalact de Ţară, brand produs de Covalact, companie care aşteaptă acordul Con­siliului Concurenţei pentru a putea fi preluată de către gigantul Lactalis. Francezii mai au un brand în clasament şi anume Pre­sident, cel mai cunoscut produs din portofoliul internaţional al grupului. President se clasează în top pe poziţia a cincea, după Napolact.

Related posts

Roman Braşov, în negocieri cu Pakistanul pentru un contract de 100 mil. euro

Stefana Muresan

Oradea: Faist a crescut cu 25% capacitatea fabricii

Stefana Muresan

Satu Mare: Un nou parc industrial, pe 17 ha

Stefana Muresan

Top zece companii farmaceutice din România, pe o piață de peste 3 miliarde euro

Stefana Muresan

Ziua Cercetarii Media – BRAT: SATI 2.0 și SATI DMP – Industria online din România trece la nivelul următor

Stefana Muresan

Teraplast a preluat integral compania Politub

Stefana Muresan

Orase durabile – Cum pregătim tranziția ?

Stefana Muresan

KORVETTO – NOUA soluție tehnologică pentru controlul buruienilor din cultura de rapiță”

Ligia Voro

Producătorul de carne Transavia- exporturi de 21 mil. euro, 15% din business

Stefana Muresan

G4media: Schimbarea la față a Blajului după investiția Bosch

Papuc Irina

Producătorul portughez de componente auto Coindu angajează 125 de oameni pentru fabrica de lângă Arad

redactia

Orădenilor li se va lua temperatura la intrarea în piețe și la sosirea la muncă

Traian Dan

Peste 700 de oferte de vânzare terenuri arabile, depuse la Direcţia Agricolă Arad în doar două zile

Stefana Muresan

USAMV Cluj Napoca – prima platformă on-line de consultanță agricolă din România

Stefana Muresan

Ajutoare financiare excepţionale pentru producătorii de lapte

Stefana Muresan

Mai aveți câteva zile pentru a vă înscrie la seminarul „Bioeconomie și eficiență energetică în industria agroalimentară”

Ligia Voro

Producătorul lactatelor Monor se apropie de 100 mil. lei

Stefana Muresan

Bistrițenii de la Monor, investiție de 1 milion de lei în utilaje

Stefana Muresan

Ștefan Vuza repornește românește Oltchim 

redactia

Cooperativa Timlactagro – primul său magazin din Timişoara cu produse lactate, pita de Pecica, salamul de Salonta și slana bănățeană de ciuperci

Stefana Muresan

Reprofilare totală la Taparo: cumpără linii de echipamente medicale

Nora Dumitrescu

Dacia a reluat activitatea de producție

Nicolae Pop

Techsylvania 2017 – casual smart for the tech culture in Ro

Stefana Muresan

Telemeaua de Sibiu a obţinut protecţie naţională, producătorii vor fi certificaţi

Stefana Muresan

Leave a Comment