Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Asahi vizează extinderea brandurilor premium locale pe pieţele internaţionale

Grupul japonez Asahi a anunţat, recent, că planurile companiei includ extinderea brandurilor românești de bere pe piețele industriale și că, după achiziționarea grupului SABMiller, intenția este de a păstra tradiția și istoria industriei berii în toate cele cinci țări europene proaspăt intrate în portofoliu.
„Nu am achiziţionat activele SABMiller din Europa Centrală şi de Est, inclusiv din România, pentru a ne vinde brandul Asahi în regiune, ci pentru a păstra tradiţia şi istoria industriei berii în aceste cinci ţări. Ne dorim şi extinderea brandurilor premium locale pe pieţele internaţionale. Vrem să fim un jucător competitiv“, a spus Akiyoshi Koji, preşedintele Asahi Group Holdings, la Plzen – Cehia, potrivit zf.ro.
„România este o piaţă care ne-a adus multe emoţii în ultimii ani, şi pozitive, şi negative“, a spus Paolo Lanzarotti, CEO al Asahi Breweries Europe. Vedem oportunităţi de creştere în România şi ar trebui să ne concentrăm pe categoria superpremium, a adăugat el.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

ADR Centru: Biserica de lemn din Geogel și Capela ”Inima lui Iisus” din Odorheiu Secuiesc - viitoare obiective turistice

Articolul următor

2,4 milioane de euro pentru calea ferată Predeal-Brașov

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Investiții
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
CNIPT
Citeste mai mult

Peregrinări prin Țara de Jos a Călatei

Centrul Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) Zalău va promova această zonă a județului Sălaj printr-un tur…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share