Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Nomade Communication. Cum să îți spui povestea?

Branduri de succes, create în Transilvania, și cum se construiește povestea din jurul unui brand au fost temele principale care au definit cea de-a doua conferință organizată de revista Transilvania Business. Ne-au încântat cu poveștile lor manageri și proprietari de afaceri din domeniile IT, energie, agricultură, curierat sau cercetare-dezvoltare. Consultanți din domeniul brandingului ne-au oferit și instrumentele uzitate în construcția unui brand, iar specialiștii în proprietate intelectuală ne-au arătat cum să ne protejăm o marcă.
 
Ne-am oprit apoi din nou la branding cu Adriana Cocîrță, CEO Nomade Communication. “Branding personal. Cum să îți spui povestea” a fost tema prezentării pe care invitata Transilvania Business și-a ales-o. Ne-a plăcut definiția simplă, neîntortocheată și fără limbajul complicat al comunicării pe care ne-a oferit-o: “brandingul personal este despre ceea ce spun oamenii despre voi atunci când nu sunteți în cameră”.
Am trecut apoi la chestiuni mai serioase, la componentele brandingului personal: “vizibilitate în fața segmentelor voastre de public țintă, încrederea pe care o inspirați interlocutorilor voștri, reputația, care poate fi ruinată într-o secundă și se clădește foarte greu, și percepția, cum vă percep ceilalți în diferite situații, despre emoțiile și sentimentele pe care le stârniți în fața interlocutorilor, auditoriului etc”.
Și am ajuns din nou la poveste, la faptul că fiecare avem propria poveste, unică, pe care, dacă o spunem corect, putem construi un brand puternic și care rezistă în timp. “Este foarte important să îi facem pe ceilalți să ne perceapă corect și atunci investiția și construcția unui brand personal puternic, ne asigură că vom fi percepuți corect. Brandingul personal se construiește, în egală măsură, pe baza unei identități vizuale corecte, puternice, pe baza unei strategii de comunicare care implică social media marketing, se construiește pe baza unui portofoliu pe care îl avem, pentru că noi toți de aici, din sală, avem un background profesional, academic, multe experiențe, povești personale pe care le putem folosi. E despre conținut, care vă sugerez să fie în jurul expertizei voastre personale. E despre relații pentru că dincolo de imagine, de culoare, de carte de vizită, e despre oameni și despre relațiile construite de-a lungul timpului”, a mai punctat Adriana Cocîrță.
Ligia VORO







Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Creație într-un centru de design. IRIS Design

Articolul următor

Exact Systems România organizează a 3-a ediție a Quality Academy

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share