Antreprenori Cluj Lideri si afaceri Slider

Nomade Communication. Cum să îți spui povestea?

Branduri de succes, create în Transilvania, și cum se construiește povestea din jurul unui brand au fost temele principale care au definit cea de-a doua conferință organizată de revista Transilvania Business. Ne-au încântat cu poveștile lor manageri și proprietari de afaceri din domeniile IT, energie, agricultură, curierat sau cercetare-dezvoltare. Consultanți din domeniul brandingului ne-au oferit și instrumentele uzitate în construcția unui brand, iar specialiștii în proprietate intelectuală ne-au arătat cum să ne protejăm o marcă.
 
Ne-am oprit apoi din nou la branding cu Adriana Cocîrță, CEO Nomade Communication. “Branding personal. Cum să îți spui povestea” a fost tema prezentării pe care invitata Transilvania Business și-a ales-o. Ne-a plăcut definiția simplă, neîntortocheată și fără limbajul complicat al comunicării pe care ne-a oferit-o: “brandingul personal este despre ceea ce spun oamenii despre voi atunci când nu sunteți în cameră”.
Am trecut apoi la chestiuni mai serioase, la componentele brandingului personal: “vizibilitate în fața segmentelor voastre de public țintă, încrederea pe care o inspirați interlocutorilor voștri, reputația, care poate fi ruinată într-o secundă și se clădește foarte greu, și percepția, cum vă percep ceilalți în diferite situații, despre emoțiile și sentimentele pe care le stârniți în fața interlocutorilor, auditoriului etc”.
Și am ajuns din nou la poveste, la faptul că fiecare avem propria poveste, unică, pe care, dacă o spunem corect, putem construi un brand puternic și care rezistă în timp. “Este foarte important să îi facem pe ceilalți să ne perceapă corect și atunci investiția și construcția unui brand personal puternic, ne asigură că vom fi percepuți corect. Brandingul personal se construiește, în egală măsură, pe baza unei identități vizuale corecte, puternice, pe baza unei strategii de comunicare care implică social media marketing, se construiește pe baza unui portofoliu pe care îl avem, pentru că noi toți de aici, din sală, avem un background profesional, academic, multe experiențe, povești personale pe care le putem folosi. E despre conținut, care vă sugerez să fie în jurul expertizei voastre personale. E despre relații pentru că dincolo de imagine, de culoare, de carte de vizită, e despre oameni și despre relațiile construite de-a lungul timpului”, a mai punctat Adriana Cocîrță.
Ligia VORO

Related posts

Cafea vândută în pahare comestibile în Zalău

Stefana Muresan

Grupul Leonardo aduce filozofia Lean în afaceri

Tirdea Ionut

Lucrările la Autostrada Borș – Biharia sunt terminate în proporție de 87%

Traian Dan

Începe construirea unui parking de 4,1 milioane de euro la Cluj

redactia

Summit-ul HR-ilor la Cluj-Napoca, eveniment de referință în industria resurselor umane

Stefana Muresan

NEPI continuă investițiile: 40 mil. euro în Satu Mare, 20 mil. în Sibiu

Stefana Muresan

Echipamente moderne, de 2 milioane de lei, pentru spitalele din Cluj

Stefana Muresan

Univers T, staţie de încărcare a autovehiculelor electrice

Stefana Muresan

Mai aveți câteva zile pentru a vă înscrie la seminarul „Bioeconomie și eficiență energetică în industria agroalimentară”

Ligia Voro

Grupul TeraPlast estimează afaceri de 970 milioane de lei în acest an

Stefana Muresan

Castelul Bánffy și-a regăsit prințesa: Florence. Superstaruri si surprize

Ligia Voro

Made in Romania – competitia BVB

Stefana Muresan

David Deacon, Chief Talent Officer, Mastercard – cum poţi dezvolta potenţialul companiei tale

Stefana Muresan

Clujul și Timișoara se bat cu Bucureștiul la prețurile apartamentelor

Nora Dumitrescu

Peste 100 de medici specialiști de top din lume, reuniți la Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Mai multe afaceri din domeniul frumuseţii, din Timişoara, şi-au închis activitatea din cauza unei virgule

Robert Bloancă

Speakerii L.I.F.T. 2019: Cristian Florea, social media manager, Kooperativa 2.0

Ligia Voro

„Vinurile Împăraților”, din nou pe piață

Stefana Muresan

Top Ansambluri Rezidențiale, la Vivo Mall Cluj Napoca

Nicolae Pop

Editorii de presă digitală, membri ai BRAT – apel către clienți și industria media

Ligia Voro

Camera de Comerț și Industrie a României inițiază un chestionar în sprijinul antreprenorilor români

redactia

Filiala de înmagazinare gaze naturale a Romgaz, operațională din 1 aprilie

Ligia Voro

Comisia Europeană susţine continuarea finanţării de 1,13 miliarde euro pentru proiectele de dezvoltare a infrastructurii feroviare

Stefana Muresan

În curând, Platinia – Mall-ul din centrul Clujului

Stefana Muresan

Leave a Comment