Antreprenori Cluj Lideri si afaceri Slider

Nomade Communication. Cum să îți spui povestea?

Branduri de succes, create în Transilvania, și cum se construiește povestea din jurul unui brand au fost temele principale care au definit cea de-a doua conferință organizată de revista Transilvania Business. Ne-au încântat cu poveștile lor manageri și proprietari de afaceri din domeniile IT, energie, agricultură, curierat sau cercetare-dezvoltare. Consultanți din domeniul brandingului ne-au oferit și instrumentele uzitate în construcția unui brand, iar specialiștii în proprietate intelectuală ne-au arătat cum să ne protejăm o marcă.
 
Ne-am oprit apoi din nou la branding cu Adriana Cocîrță, CEO Nomade Communication. “Branding personal. Cum să îți spui povestea” a fost tema prezentării pe care invitata Transilvania Business și-a ales-o. Ne-a plăcut definiția simplă, neîntortocheată și fără limbajul complicat al comunicării pe care ne-a oferit-o: “brandingul personal este despre ceea ce spun oamenii despre voi atunci când nu sunteți în cameră”.
Am trecut apoi la chestiuni mai serioase, la componentele brandingului personal: “vizibilitate în fața segmentelor voastre de public țintă, încrederea pe care o inspirați interlocutorilor voștri, reputația, care poate fi ruinată într-o secundă și se clădește foarte greu, și percepția, cum vă percep ceilalți în diferite situații, despre emoțiile și sentimentele pe care le stârniți în fața interlocutorilor, auditoriului etc”.
Și am ajuns din nou la poveste, la faptul că fiecare avem propria poveste, unică, pe care, dacă o spunem corect, putem construi un brand puternic și care rezistă în timp. “Este foarte important să îi facem pe ceilalți să ne perceapă corect și atunci investiția și construcția unui brand personal puternic, ne asigură că vom fi percepuți corect. Brandingul personal se construiește, în egală măsură, pe baza unei identități vizuale corecte, puternice, pe baza unei strategii de comunicare care implică social media marketing, se construiește pe baza unui portofoliu pe care îl avem, pentru că noi toți de aici, din sală, avem un background profesional, academic, multe experiențe, povești personale pe care le putem folosi. E despre conținut, care vă sugerez să fie în jurul expertizei voastre personale. E despre relații pentru că dincolo de imagine, de culoare, de carte de vizită, e despre oameni și despre relațiile construite de-a lungul timpului”, a mai punctat Adriana Cocîrță.
Ligia VORO

Related posts

CEMACON, locul 1 la categoria „Sănătate” la Romanian CSR Awards 2017

Stefana Muresan

Clujul va avea un buget de 353 de milioane de euro

Nora Dumitrescu

Conferința FinTech și educație și Gala EduFin în cadrul Global Money Week

Traian Dan

Direct One a finalizat preluarea retelei Netcity

Stefana Muresan

Promovarea procesului de modernizare a Organizației Mondiale a Comerțului, o prioritate pentru activitatea MMACA la Geneva

redactia

Mayors launch £13m fund to help transform Royal Docks

Ionut Oprea

Restaurantul deschis de un clujean în Paris, inclus de revista Vogue în topul celor mai bune localuri din capitala Franţei

redactia

IMM-urile din Regiunea Vest au depus proiecte de finanţare prin POR în valoare de 90 de milioane de euro

Robert Bloancă

Sezonul pentru zborurile charter turistice debutează pe Aeroportul Internaţional din Cluj

Stefana Muresan

Marele bal al antreprenoarelor clujene, dedicat educației

Nora Dumitrescu

Noua sală a sporturilor din Oradea este gata în proporţie de 25%

Traian Dan

Cluj: EVW Holding, cifră de afaceri de 24,7 mil. euro în T1

Stefana Muresan

Comunitatea bihoreană și-a desemnat laureații

Traian Dan

Alexandra Baciu, Head of HR la CBRE România

Ionut Oprea

David Ciceo, directorul Aeroportului Internaţional “Avram Iancu”: Zboruri zilnice spre Istanbul, reluarea și suplimentarea unor curse interne, parteneriat cu universitățile clujene și noi proiecte de infrastructură

redactia

Euromobila Prod, nouă fabrică în Brașov

Stefana Muresan

Cătălin Tănăsie, Salesforce Architect Verticala Digital Business Solutions (DBS), NTT DATA Romania: “Pentru mine e inovator să fac parte dintr-o companie care e interesată și de interacțiunea cu propriii angajați”

redactia

Ciocolatierul din Sâncraiu. Cel mai dulce proiect pe Startup Nation

Stefana Muresan

Metropolitan Life, schimbări strategice în echipa de management

Stefana Muresan

POZITIV TB: Adrian Farcaș – „Aceste crize eu le văd ca pe niște oportunități în dezvoltarea de produse și acapararea de piețe noi”

Traian Dan

Parcarea de 460 de locuri din centrul Oradiei, aproape de darea în folosință

Traian Dan

Bistrița: Sanovil a început construcția celei mai mari investiții private din regiune în domeniul sănătății

Stefana Muresan

Start-up Urban: Granturi de 39.000 euro pentru noi idei de afaceri

Stefana Muresan

Emil Boc la conferinta PRIA Innovation

Ionut Oprea

Leave a Comment