Continental, producător european de componente auto şi anvelope, negociază achiziţionarea unei participaţii de 8-10% în serviciul de geolocaţie şi navigaţie HERE, fosta divizie a Nokia, a anunţat, joi, revista germană Manager Magazin.
Discuţiile sunt aproape de final şi un contract ar putea fi semnat în septembrie, susţine Manager Magazin.
BMW şi diviziile de lux ale “Daimler” şi “Volkswagen” (“Mercedes-Benz” şi “Audi”) au achiziţionat în 2015 HERE cu suma de 2,8 miliarde de euro (3,22 miliarde de dolari), pentru a crea o alternativă la serviciul similar oferit de “Google”.
Anul trecut, companiile chineze “NavInfo” şi “Tencent”, precum şi Fondul Suveran de Investiţii din Singapore, au preluat o participaţie de 10% în HERE.
Printre producătorii auto interesaţi să investească în HERE se află şi “Ford”, discuţiile fiind într-un stadiu avansat, a anunţat Manager Magazin.
HERE, o companie cu 6.454 de angajaţi, furnizează serviciul de geolocaţie şi navigaţie pentru aproape 200 de ţări, în peste 50 de limbi.
Prin cele cinci divizii ale sale, Chassis & Safety, Interior, Powertrain, Anvelope si ContiTech, Continental a inregistrat în anul 2016 o cifră preliminară de afaceri de 40,5 miliarde euro și are în prezent peste 220.000 de angajați in 56 de țări.
În ceea ce privește Continental în România, în perioada 1999-2015, concernul a investit 1,13 miliarde euro în activitățile din țară.
Toate cele cinci divizii Continental sunt reprezentate în România. Continental deține șapte unități de producție și patru centre de cercetare si de dezvoltare în Timisoara, Sibiu, Carei, Nadab, Brasov și Iasi. Continental este partener al unui joint-venture în Slatina și are un centru de distribuție al anvelopelor în București.
Citește și:
Startup-urile se pot înscrie în Incubatorul de afaceri „Cresc Oradea Mare”
Circa două săptămâni mai la dispoziție startup-urile pentru a depunere cerere de înscriere în Incubatorul de afaceri ,,Cresc…
19 aprilie 2024
PORR Construct toarnă asfalt pe Centura Oșorhei. Stadiul lucrărilor: 65-68%
Vineri, 19 aprilie, a început turnarea primului strat de asfalt pe Centura Oșorhei, la capătul dinspre Oradea. Stadiul…
19 aprilie 2024
Fagura anunță lansarea noii sale identități vizuale, parte a strategiei de brand și de repoziționare construite împreună cu echipa de consultanți de la Brandocracy
Fagura, platforma de investiții alternative în finanțarea antreprenorilor, marchează o nouă etapă în parcursul său, dezvăluind o identitate…
19 aprilie 2024
EBM PAPST a dotat un laborator de la IETI cu echipamente de ultimă generație
Pe baza unui protocol de colaborare între Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației (IETI) și Compania EBM-PAPST…
19 aprilie 2024
Tinerii orădeni sunt invitați să se lanseze în afaceri – eveniment VSFA
Universitatea din Oradea deschide Aula Magna pentru toți tinerii orădeni care vor să se lanseze în afaceri. „Vreau…
19 aprilie 2024
Oradea face pași hotărâți în era digitală
Interacțiunea digitală cu cetățenii este o realitate palpabilă, la Oradea. Concret, iată cum se manifestă deschiderea Primăriei Oradea…
19 aprilie 2024
Florin Drăgan, rectorul UPT, militează pentru dezvoltarea conurbației Arad-Timișoara
Dacă în anii 2000 Aradul și Timișoara au însemnat o importantă poartă de intrare a investițiilor străine în…
19 aprilie 2024
Chimcomplex își susține angajații
Grupurile CRC și SCR își ajută în primul rând angajații (peste 2.000) și apoi, pe cei din zonă.…
18 aprilie 2024