Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Brașov: Bilka și-a crescut afacerile cu peste 50% în primul semestru

Compania brașoveană Bilka, producător de țiglă metalică, și-a menținut și în primul semestru al anului 2017 trendul de creștere din anii anteriori, atingând afaceri de 147 milioane de lei, mai mare cu 54% față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit bizbrasov.ro.
Rezultatele se datorează în principal creșterii cererii și proiectului investițional de 10 milioane de euro demarat de companie în 2014 și finalizat în 2016.
„Creşterea de 54% a fost determinată pe de-o parte, de cererea mai mare pentru acoperișuri. Mai mult, numărul autorizaţiilor de construire pentru clădiri rezidenţiale este în continuă creștere, iar lucrările de renovare în scădere. În urma acestor autorizații, se ridică noi construcții pe care va trebui să le acoperim. Pe de altă parte, creșterea Bilka se datorează investițiilor realizate în anii trecuți, pentru creșterea și diversificarea gamei de produse. În cifrele de anul acesta se reflectă și liniile de producție puse în funcțiune anul trecut, fără de care nu am fi putut susține cererile. Estimăm că această creștere se va menține și pentru sfârșitul anului”, a preizat Horațiu Țepeș, proprietarul Bilka, potrivit sursei citate.
În 2016 Bilka a exportat sisteme complete pentru acoperișuri în valoare de 27 milioane de lei. În primul semestru al lui 2017 vânzările la export au crescut cu 33% față de aceeași perioadă a anului trecut.
În ultimele 6 luni Bilka a vândut cu 25% mai multe produse premium, față aceeași perioadă a anului trecut.
Bilka a înregistrat în 2016 afaceri de 270 milioane de lei și deține o fabrică de 45.000 mp în Brașov, iar în cei 10 ani de activitate compania a acoperit peste 150.000 de case.

Total
0
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Livrări și tranzacții cu ritm susținut – analiza Colliers H1

Articolul următor

Cesiro din Sighişoara, cu afaceri de 9 mil. euro în S1, țintește piețele din Brazilia, Ar­gen­tina şi Ucraina

Citește si:
Total
0
Share