Producătorul de articole din faianţă pentru menaj Cesiro din Sighişoara, judeţul Mureş, a realizat în primul semestru o cifră de afaceri de 9 mil. euro, mizând până la finalul lui 2017 pe afaceri totale de 18 mil. euro.
Compania a ajuns în prezent să exporte 85% din producţia fabricii din Sighişoara. Compania produce lunar 4,5 milioane articole pentru clienţi din Anglia, Austria, Bulgaria, Cehia, Estonia, Elveţia, Franţa, Germania, Grecia, Italia, Olanda, Polonia, Serbia, Spania şi Ungaria, dar şi pentru piaţa internă, potrivit site-ului Cesiro.
„Clienţi noi nu avem momentan, lucrăm cu aceiaşi aproximativ 60 de clienţi din 30 de ţări, însă sperăm ca până la finalul anului să putem demara colaborări noi în Brazilia, Argentina şi Ucraina. Capacitatea de producţie va rămâne aceeaşi ca în 2016, neputând creşte din cauza lipsei de personal“, a declarat pentru ZF Transilvania Dan David, commercial manager la Cesiro.
Compania produce în principal farfurii, platouri, ceşti şi boluri, dar şi ceainice, cafetiere, vaze, ghivece sau coşuri de fructe, produsele Cesiro fiind prezente în cele mai multe dintre hipermarketurile şi supermarketurile din Europa.
La nivel local, produsele Cesiro sunt distribuite prin compania Cesiro House All către principalele lanţuri de supermarketuri, dar şi către clienţii mai mici tradiţionali, potrivit unor informaţii furnizate anterior de companie.
Compania lucrează la 85% din capacitatea totală de producţie, similar cu anii 2016 şi 2015, potrivit unor informaţii anterioare.
Sursa foto: facebook.com
Citește și:
Startup-urile se pot înscrie în Incubatorul de afaceri „Cresc Oradea Mare”
Circa două săptămâni mai la dispoziție startup-urile pentru a depunere cerere de înscriere în Incubatorul de afaceri ,,Cresc…
19 aprilie 2024
PORR Construct toarnă asfalt pe Centura Oșorhei. Stadiul lucrărilor: 65-68%
Vineri, 19 aprilie, a început turnarea primului strat de asfalt pe Centura Oșorhei, la capătul dinspre Oradea. Stadiul…
19 aprilie 2024
Fagura anunță lansarea noii sale identități vizuale, parte a strategiei de brand și de repoziționare construite împreună cu echipa de consultanți de la Brandocracy
Fagura, platforma de investiții alternative în finanțarea antreprenorilor, marchează o nouă etapă în parcursul său, dezvăluind o identitate…
19 aprilie 2024
EBM PAPST a dotat un laborator de la IETI cu echipamente de ultimă generație
Pe baza unui protocol de colaborare între Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației (IETI) și Compania EBM-PAPST…
19 aprilie 2024
Tinerii orădeni sunt invitați să se lanseze în afaceri – eveniment VSFA
Universitatea din Oradea deschide Aula Magna pentru toți tinerii orădeni care vor să se lanseze în afaceri. „Vreau…
19 aprilie 2024
Oradea face pași hotărâți în era digitală
Interacțiunea digitală cu cetățenii este o realitate palpabilă, la Oradea. Concret, iată cum se manifestă deschiderea Primăriei Oradea…
19 aprilie 2024
Florin Drăgan, rectorul UPT, militează pentru dezvoltarea conurbației Arad-Timișoara
Dacă în anii 2000 Aradul și Timișoara au însemnat o importantă poartă de intrare a investițiilor străine în…
19 aprilie 2024
Chimcomplex își susține angajații
Grupurile CRC și SCR își ajută în primul rând angajații (peste 2.000) și apoi, pe cei din zonă.…
18 aprilie 2024