Auto

SIXT New Kopel, lider de piată în 2017; 14 milioane de euro cifră de afaceri în primele 6 luni și 30 de milioane de euro, cifră estimată până la finalul anului

Pentru SIXT New Kopel, prima companie de leasing operațional din România și una de top care oferă servicii de rent a car și de leasing operațional pe piața locală, business-ul evoluează peste așteptari.
Rezultatele pozitive obținute sunt efectul direct al abordării unice de tipul “One Stop Shop System”, adică toate serviciile existente pe piată, în același loc și al filosofiei “Always Yes”, aplicată la nivel de Grup. Sunt rezultatele directe ale strategiei companiei care vizeaza oferirea de servicii de top, customizate clienților și flexibilitatea. Nu în ultimul rând, cântărește greu în balanță și parteneriatul solid pe care compania îl are cu clienții și cu partenerii strategici. Toate acestea plaseaza SIXT Rent a Car într-o poziție de top pe piața auto locală.
SIXT New Kopel a înregistrat o cifră de afaceri de 14 milioane de Euro în prima jumătate a anului și estimează o închidere a anului 2017 cu 30 de milioane de Euro. Valoarea totală a investiției s-a ridicat, în primele șase luni ale anului, la valoarea de 6.5 milioane de Euro, în creștere cu 10% față de perioada similară a anului trecut.
În 2017, flota SIXT New Kopel Operational Leasing și a SIXT Rent a Car a atins 4000 de autovehicule aflate în administrare. O creștere de 15% este așteptată până la finalul anului.
Prima jumătate de an a fost o perioadă deosebit de favorabilă atât pentru SIXT SH, divizia de mașini SH multi marcă a Grupului, cât și pentru Union Motors, dealer autorizat de mașini noi marcă Opel. Ambele divizii au însemnat 500 de mașini noi și SH vândute.
Activitarea din cadrul service-ului Union Motors, cel mai mare din România, a crescut cu 15%, cu o medie de 80 – 100 de mașini Dacia, Renault, Opel și multi-marcă, aflate in service, pe zi.
“Venim cu o abordare strategică de business pe termen lung, într-o piață în care doar cei mai flexibili și mai inovatori pot aduce valoare și se pot diferenția. Întâmpinăm mereu provocarile cu atitudinea corectă, “Always Yes”. Dispunem de serviciile potrivite, de combinația unică de oameni inteligenți și talentați și de atitudinea potrivită pentru a continua să ne dezvoltăm business-ul în același ritm. Iar restul anului se anunță la fel de pozitiv”, declară Tal Lahav, CEO SIXT New Kopel.
Dar, pentru SIXT New Kopel nu este vorba numai de rezultatele obținute în afaceri. Valori precum “a da înapoi comunității” sau “educația” cântăresc mult în balanță și creează diferentă. Recent, SIXT New Kopel și-a implicat toți angajații într-un program de voluntariat numit #AlwaysYesToEducation. Obiectivul este acela de a ajuta copiii aflați în dificultate prin programe pe termen lung pentru a contribui la o educație sustenabilă a acestora.
Despre SIXT Rent a Car
SIXT New Kopel este prima companie de leasing operațional din România și una de top care oferă servicii de leasing operational și de rent a car pe piața auto locală. Oferta sa este unică prin sistemul “One-Stop Shop” prin care toate serviciile sunt oferite sub același acoperiș: leasing operațional (SIXT Leasing), rent a car (SIXT Rent a Car), mașini SH (SIXT SH), mașini noi (dealer autorizat Opel – Union Motors) și service auto (unul dintre cele mai mari service-uri auto din România, autorizat Dacia, Renault, Opel și multibrand – Union Motors).
Obiectivul SIXT New Kopel a fost întotdeauna acela de a crea soluții personalizate pentru clienți. Prin sistemul “One-Stop Shop” oferim servicii integrate clienților noștri care au posibilitatea de a alege unul sau mai multe servicii, în funcție de nevoile lor concrete la un moment dat. Acum, majoritatea clienților noștri folosesc aproape toate serviciile noastre simultan. De asemenea, datorită sinergiei Grupului și având serviciile de leasing operațional și de rent a car sub același acoperiș, în 2015 am început să ne concentrăm pe crearea pentru IMM-uri și pentru companiile de tip start-up a posibilitații de a accesa beneficiile pe care doar marile companii le au.
De asemenea, compania a lansat programul Prima Mașina SH sau “Pachetul Fără Griji”, pentru a sprijini românii care doresc să cumpere o mașină SH. Programul a fost 100% vândut în 2 ani.

Related posts

Draxlmaier, Autoliv şi Yazaki, în topul companiilor care au angajat cei mai mulți oameni în 2016

Stefana Muresan

Preh, peste 1.000 de angajați la Ghimbav și continuă angajările

Stefana Muresan

Uși inteligente pentru autovehicule: Continental continuă să dezvolte cheile mașinii digitale

Stefana Muresan

Leave a Comment