EY România alături de BusinessMark Event Management anunță organizarea „IFRS Workshop”, eveniment ce va avea loc pe 15 septembrie 2017 la Hotel InterContinental, București.
Reprezentanții EY România își propun să abordeze subiecte precum: IFRS 16 – provocări şi oportunităţi în adoptarea şi aplicarea noului standard privind contractele de leasing și IFRS 9 pentru societăți nonfinanciare – aspecte practice privind implementarea.
Primul standard reprezintă o revizuire profundă a modului în care societăţile contabilizează contractele de leasing şi prevede ca toate să fie raportate ca active şi pasive în bilanţul utilizatorului. În cadrul seminarului, participanții au ocazia să descopere provocările cu care se confruntă entităţile raportoare, dar şi oportunităţile şi beneficiile care au apărut: revizuirea strategiei de leasing, opţiuni suplimentare de contractare, identificarea lacunelor şi ineficiențelor infrastructurii IT.
În vigoare de la 1 ianuarie 2018, noul standard „IFRS 9 – Instrumente Financiare” vine cu provizioane în creștere, reguli noi de clasificare a investițiilor financiare, dar și o relaxare a criteriilor de aplicare a contabilității de acoperire. Evenimentul „IFRS Workshop” cuprinde principalele abordări în implementare ale societăților comerciale de pe piața locală și regională.
„IFRS 16 este un standard care necesită un efort destul de mare de implementare şi va afecta semnificativ calculul tuturor indicatorilor de performanţă şi îndatorare, ceea ce înseamnă că se vor modifica clauzele din contractele de împrumut şi contractele de management, precum şi referenţialul analiştilor şi investitorilor – pe scurt, un adevărat « cutremur » contabil. Prin urmare, acest subiect merită deja aprofundat, chiar dacă implementarea nu bate încă la uşă.
IFRS 9 nu are un impact la fel de mare pentru societăţile non-financiare. Totuşi, pentru societăţile care au un număr mare de clienţi, implementarea IFRS 9 (care afectează şi anumite aspecte ale implementării IFRS 15) este un moment excelent pentru a rafina modul de calcul al ajustărilor de valoare pentru creanţe,” spune Anamaria Cora, Partner, Assurance, EY România.
Evenimentul include două sesiuni tematice, iar speakerii invitați sunt:
• ADRIAN BUNEA, Executive Director, Financial Accounting Advisory Services, EY România
• CRISTIAN CONSTANTIN, Senior Manager, Financial Accounting Advisory Services, EY România
• STELIAN VEZENTAN, Senior Manager, Financial Accounting Advisory Services, EY România
• ANAMARIA CORA, Partner, Assurance, EY România
Înregistrarea la workshop se va face prin completarea formularului online, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.
Despre EY România
În 2017, EY România aniversează 25 de ani de activitate, o perioadă în care a contribuit la viitorul României prin: sprijinirea mediului antreprenorial, consultanța oferită investitorilor străini înainte de intrarea pe piața locală și asistența acordată statului în privatizarea marilor companii românești.
EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 230.000 de angajaţi în peste 700 de birouri din 150 de ţări şi venituri de aproximativ 29,6 miliarde de USD în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2016. Reţeaua noastră este cea mai integrată la nivel global iar resursele din cadrul acesteia ne ajută să le oferim clienţilor servicii prin care să beneficieze de oportunităţile din întreaga lume. În România, EY este liderul de pe piaţa serviciilor profesionale încă de la înfiinţare, în anul 1992. Cei peste 700 de angajaţi din România şi Republica Moldova furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, asistenţă în tranzacţii şi servicii de asistenţă în afaceri către companii multinaţionale şi locale. Avem birouri în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Chişinău.
Despre BusinessMark Event Management
BusinessMark Event Management este divizia BusinessMark de organizare evenimente personalizate pentru clienți și de asigurare a suportului logistic. BusinessMark oferă posibilitatea construirii de evenimente B2B pentru companii, evenimente gândite și planificate împreună cu fiecare client astfel încât să respecte linia de comunicare și strategia de business ale companiei. Oferim consultanță și suport în implementare în ceea ce privește obiectivele strategice și de business stabilite pentru eveniment și asigurăm managementul evenimentului, acoperind aspectele ce privesc logistica, producția, dar și optimizarea bugetului.
Citește și:
Sepsi a respins Șimleul. Rămâne cu afacerile din Mureș
Fostul fotbalist tricolor a declinat oferta de a se întoarce în sport ca președinte de club, motivând că…
4 februarie 2023
Parcurile industriale vor fi transformate în parcuri de specializare inteligentă
Alina Silaghi, directorul general al Agenției de Dezvoltare Locală Oradea (ADLO) a vorbit despre planurile de digitalizare la…
4 februarie 2023
Stadiul lucrărilor la rețeaua de pasaje din Piața Gojdu din Oradea este de 35%
1.600 de piloți au fost deja forați dintr-un total de 2.000 necesari pentru realizarea celor cinci pasaje subterane…
4 februarie 2023
Auto Art Show – For Auto Lovers!
De când a fost inventată, maşina este un un simbol al modernităţii, tinereţii, energiei, puterii, îndrăznelii, curajului, dar…
4 februarie 2023
Lucrări avansate la viitoarea parcare de tip park and ride din Oradea
Continuă lucrările la viitoarea parcare de tip park & ride din Piața Emanuil Gojdu, constructorul concentrându-și eforturile, în…
4 februarie 2023
S-a semnat contractul de execuție a Centurii Beiuș în valoare de peste 269 milioane lei
Președintele Consiliului Județean Bihor, Ilie Bolojan, a semnat vineri, 3 februarie 2023, contractul de execuție a lucrărilor la…
3 februarie 2023
Licitație pentru Parcul Industrial Marghita
Vineri, 3 februarie, a fost lansată procedura de licitație pentru proiectarea și execuția lucrărilor la Parcul Industrial Marghita.…
3 februarie 2023
De zece ori, angajator de zece: JTI România
JTI este Top Employer (Angajator de Top) pentru al zecelea an la rând, situându-se pe locul al doilea…
3 februarie 2023
Zi de Zi știri economice:
- S-a stins din viață artizanul Business Days Târgu Mureșon 4 februarie 2023
Fondatorul Business Days Târgu Mureș, proiect […]
- Finanțări pentru digitalizarea firmeloron 4 februarie 2023
Secretarul de stat la Ministerul Investiţiilor […]
- Proiect-pilot de dezvoltare a unei ferme moderne de căpșuni în județul Mureșon 3 februarie 2023
Comisia de Analiză Tehnică din cadrul Agenției […]
- Liniște la Aeroportul ”Transilvania”on 3 februarie 2023
Aleșii județeni au aprobat joi, 2 februarie, […]
- FOTO: Casă a omului de afaceri Iancu Laurean, de vânzare pentru 2 milioane de euroon 3 februarie 2023
O casă ”fără colțuri” din cartierul […]
- Contract important pentru Romgaz Mediașon 2 februarie 2023
Baku – Trimisul special al Agerpres, […]
- Investitori surpriză la Tereos Ludușon 2 februarie 2023
Producătorul francez de zahăr Tereos a anunţat […]
- SURPRIZĂ – UPDATE. Fabrica Tereos Luduș vândută la doi investitori români!on 1 februarie 2023
Teodor Aflat, unul dintre cei mai mari fermieri […]