Real Estate Ultimele stiri Uncategorized

 AFI Europe a pus piatra de temelie a celui de-al treilea centru comercial al companiei in Romania

AFI Europe a pus piatra de temelie a celui de-al treilea centru comercial al companiei in Romania și anunță avansarea lucrărilor de construcție. Centrul comercial AFI Brașov include 200 de magazine și zone de servicii, rata de alocare a spațiilor depășind deja 80%. Prima etapă a construcției include un centru comercial cu o suprafață totală închiriabilă de 45.000 sqm (160.000 GBA) și unul din cele două turnuri de birouri Clasa A ce se întind pe o suprafață de 25.000 mp GLA. Investiția în această etapă însumează peste 120 de milioane de euro. Compania estimează că data livrării proiectului este primul trimestru din 2019.
Retailerul francez Carrefour, prima ancoră a centrului comercial, ocupă o suprafață de 6.500 mp. Centrul comercial AFI Brașov va oferi vizitatorilor un mix foarte atractiv de chiriasi. Grupul Inditex va aduce pe o suprafață de 7.000 mp, principalele mărci din portofoliu, precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Oysho și Zara Home.
Alte branduri internaționale de top precum Sephora, Tommy Hilfiger, Swarovski, Teilor, Kultho, Meli Melo, Optiplaza, Lee Cooper, Kenvelo, Tom Tailor, Intersport, Cărturești, MAC se alătură pentru a oferi vizitatorilor o experiență deosebită de cumpărături.
Noua investiție va crea peste 2.000 de locuri de muncă și își propune să devină noul centru de interes al orașului și destinația preferată pentru pasionații de shopping, turiști, dar și pentru comunitatea de business și companiile multinaționale din domeniul IT&C.
„În viziunea noastră, rolul unei companii trece dincolo de granițele afacerilor, iar orice succes trebuie să fie și un succes al comunității. De aceea, acest moment simbolic ce reprezintă așezarea pietrei de temelie a primului nostru proiect din Brașov, marchează ceea ce ne dorim să devină principalul punct de interes al orașului, atât pentru locuitori, cât și pentru comunitatea locală de afaceri și multinaționale. Varietatea de branduri de fashion, locația perfectă, accesibilitatea, facilitățile de petrecere a timpului liber și divertisment reprezintă mixul perfect prin care ne dorim să setăm noi trenduri și să oferim vizitatorilor o nouă experiență de shopping”, a spus David Hay, CEO AFI Europe Romania.
O zonă extinsă cu facilități pentru petrecerea timpului liber, servicii și o zonă interactivă inovatoare, ce aduce un nou stil de food court vor completa experiența de shopping pentru locuitorii orașului Brașov, dar și pentru cei care vizitează această frumoasă destinație turistică.
Noul centru comercial va pune la dispoziție clienților peste 1.700 de locuri de parcare și va dispune de o terasă verde de 3.500 de metri pătrați, o zonă de cinema cu 10 săli la standarde VIP, un cazino pe 600 mp, 1.200 mp de spații de divertisment, teren de joacă și alte atracții pentru copii, restaurante, cafenele.
AFI Brașov este cel de-al treilea centru comercial pe care AFI Europe îl dezvoltă în România, după AFI Cotroceni (90.000 mp GLA) din București, cel mai mare centru comercial din țară, și AFI Ploiești (34.000 mp GLA).
AFI Properties este membru al AFI Group, un grup de trusturi și de fonduri de investiții internațional, cu subsidiare active în domenii precum: real estate, construcții, infrastructură, industrie și hoteluri (www.afigroup-global.com).
Compania este activă pe piață din 1971. AFI Propertis a fost listată la bursa din Tel-Aviv în 2004. Compania este activă în Europa din 1997 prin subsidiarele AFI Europe de pe piețele din Europa Centrală și de Est. AFI Properties este cotată “BBB+ pozitiv” de către S&P și “A3 stable” de către Midroog (o subsidiară a Moody’s).
 
AFI Europe, subsidiară a AFI Properties, este una dintre companiile lider în ceea ce privește dezvoltarea, managementul și investițiile din domeniul imobiliar, ce operează în Europa Centrală şi de Est din 1997.
Portofoliul AFI Europe include centre comerciale şi proprietăţi de retail, parcuri de business şi dezvoltări rezidenţiale de mare amploare şi dezvoltări cu utilizare mixtă. AFI Europe operează în România, Cehia, Polonia, Germania, Bulgaria, Serbia, Ungaria şi Letonia.
 
AFI Europe operează în România din 2005. Compania a dezvoltat şi gestionează “AFI Cotroceni”, cel mai mare şi de succes mall din România şi unul din cele mai mari centre comerciale din Europa Centrală şi de Est. Centrul comercial se întinde pe o suprafaţă închiriabilă de aproape 90.000 metri pătrați (GLA) şi oferă vizitatorilor săi o zonă extinsă dedicată activităților de divertisment, care include o varietate de opțiuni de petrecere a timpului liber și peste 300 de magazine ale brandurilor locale şi internaţionale, vizitate în medie de 50.000 de clienţi pe zi.
În octombrie 2013, AFI Europe a inaugurat AFI Ploiești, primul și singurul mall modern dezvoltat în centrul orașului Ploiești, în urma unei investiții de peste 50 de milioane de euro. Centrul comercial are o suprafață închiriabilă (GLA) de 34.000 de metri pătrați, disponibilă pe două etaje ce cuprind peste 100 de branduri naționale și internaționale, alături de peste 7.000 de metri pătrați de divertisment.
Adiacent, dar complet integrat centrului comercial AFI Cotroceni, AFI Europe România a dezvoltat AFI Park, cel mai nou și mai modern parc de business de clasa A din București. AFI Park oferă 70.000 metri pătrați de spaţii de birouri, ocupate de companii multinaționale din domeniu IT&C. Clădirile de birouri AFI Park 1-5 au atins un grad de închiriere de aproape 100%. În aprilie 2016, AFI Europe România a finalizat lucrările la clădirile de birouri AFI Park 4 și 5, pe o suprafață închiriabilă de 32.000 de metri pătrați. Printre cele mai cunoscute companii multinaționale care au sediul în complexul de birouri se numără: Microchip Technologies, Electronic Arts, Endava Romania, Cameron USA, SII Romania, ORTEC Central & Eastern Europe, FotoNation, TELUS International, Veeam Software și Dell SecureWorks.
În prezent, AFI Europe România dezvoltă în centrul orașului Brașov proiectul AFI Brașov, care include un centru comercial cu o suprafață închiriabilă de 45.000 de metri pătrați și două clădiri de birouri cu o suprafață închiriabilă de 25.000 de metri pătrați.
Pe segmentul de birouri, AFI România are în dezvoltare AFI TECH PARK, un parc de business de clasa A cu o suprafață închiriabilă de 56.000 de metri pătrați, aflat în apropierea hotelului J.W. Marriott și a Parlamentului României. Parcul de business va include două clădiri de birouri de înălţime redusă și un turn de birouri, care vor avea spații verzi amenajate într-o grădină centrală, proiectul fiind un campus high tech care răspunde nevoilor de extindere a companiilor IT&C din România prin oferirea unui spațiu potrivit din punct de vedere al dotărilor tehnice și al posibilităților de dezvoltare.
De asemenea, AFI Europe România va începe în viitorul apropiat dezvoltarea a încă două proiecte: unul va consta într-un parc de retail care va fi construit pe un teren de 80.000 de metri pătrați din Arad, a cărui ancoră va fi un hypermarket și un magazin tip „DYI”, iar cel de-al doilea, AFI City, un proiect rezidențial amplu, care va fi dezvoltat pe un teren de 148.000 de metri pătrați din Bucureștii Noi (sectorul 1 din București).
 

Related posts

S IMMO anunță deschiderea oficială a clădirii de birouri THE MARK

Ligia Voro

Păstrăvul de Sfăraș va fi comercializat în rețeaua Metro

Nora Dumitrescu

PE a votat pentru admiterea fără întârziere a României în zona Schengen

redactia

Veșmintele pontificale, create la Satu Mare

Stefana Muresan

Povestea certificarii europene a Salamului de Sibiu

Ionut Oprea

Producătorul român de medicamente Antibiotice Iași a înregistrat venituri mai mari în 2019. Exporturile au crescut cu 25%

Papuc Irina

CTP a finalizat peste 130.000 m2 în prima jumătate din 2018, la nivel național

redactia

eEDPR va contribui cu 750,000 de euro la lupta împotriva Covid-19

Ligia Voro

Emerging Europe Property Forum – London 2016

Transilvania Business

Clujenii de la ACI amenajează tribunele la Arcul de Triumf

Nora Dumitrescu

Tenaris a introdus un sistem informatic de gestionare a cheltuielilor

Nora Dumitrescu

O intervenție de doar 2% din PIB ar salva peste 2 milioane de locuri de muncă

Traian Dan

Noul trend in domeniul locuințelor: casa inteligenta

[Enjoy Transylvania!] Povestea vinului (5) Domeniile Boieru de la Ciumbrud

Ion Surdu

Acord de Parteneriat Economic UE-Japonia. Noi oportunități de afaceri pentru companiile românești

redactia

DJ ce leagă Timișoara de Autostrada A1, prin Dumbrăvița, modernizat și lărgit la 4 benzi cu finanțare europeană

Stefana Muresan

România Construiește – o campanie de comunicare DEVO 2020 International Forum of Large Developers

Papuc Irina

UVT – laureată a Galei Premiilor Elsevier: Premiul pentru Excelență în Colaborările Internaționale

Stefana Muresan

Autonom a semnat un acord cu Grupul Financiar Banca Transilvania pentru achiziția BT Operational Leasing

Stefana Muresan

[Enjoy Transylvania!] Drumul sării

Transilvania Business

Enzo Bertini și-a deschis primul magazin de pantofi de lux din Transilvania

Nora Dumitrescu

Companiile din industria auto din Alba au crescut valoarea exporturilor la 1,3 miliarde de euro; Germania, principalul partener

redactia

Reducerea ratei de abandon școlar, posibilă cu bani europeni

redactia

Proprietarul SunGarden: “Hotelurile pot deveni acum centre pentru vârstnici”

Nora Dumitrescu

Leave a Comment