Real Estate Ultimele stiri Uncategorized

 AFI Europe a pus piatra de temelie a celui de-al treilea centru comercial al companiei in Romania

AFI Europe a pus piatra de temelie a celui de-al treilea centru comercial al companiei in Romania și anunță avansarea lucrărilor de construcție. Centrul comercial AFI Brașov include 200 de magazine și zone de servicii, rata de alocare a spațiilor depășind deja 80%. Prima etapă a construcției include un centru comercial cu o suprafață totală închiriabilă de 45.000 sqm (160.000 GBA) și unul din cele două turnuri de birouri Clasa A ce se întind pe o suprafață de 25.000 mp GLA. Investiția în această etapă însumează peste 120 de milioane de euro. Compania estimează că data livrării proiectului este primul trimestru din 2019.
Retailerul francez Carrefour, prima ancoră a centrului comercial, ocupă o suprafață de 6.500 mp. Centrul comercial AFI Brașov va oferi vizitatorilor un mix foarte atractiv de chiriasi. Grupul Inditex va aduce pe o suprafață de 7.000 mp, principalele mărci din portofoliu, precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Oysho și Zara Home.
Alte branduri internaționale de top precum Sephora, Tommy Hilfiger, Swarovski, Teilor, Kultho, Meli Melo, Optiplaza, Lee Cooper, Kenvelo, Tom Tailor, Intersport, Cărturești, MAC se alătură pentru a oferi vizitatorilor o experiență deosebită de cumpărături.
Noua investiție va crea peste 2.000 de locuri de muncă și își propune să devină noul centru de interes al orașului și destinația preferată pentru pasionații de shopping, turiști, dar și pentru comunitatea de business și companiile multinaționale din domeniul IT&C.
„În viziunea noastră, rolul unei companii trece dincolo de granițele afacerilor, iar orice succes trebuie să fie și un succes al comunității. De aceea, acest moment simbolic ce reprezintă așezarea pietrei de temelie a primului nostru proiect din Brașov, marchează ceea ce ne dorim să devină principalul punct de interes al orașului, atât pentru locuitori, cât și pentru comunitatea locală de afaceri și multinaționale. Varietatea de branduri de fashion, locația perfectă, accesibilitatea, facilitățile de petrecere a timpului liber și divertisment reprezintă mixul perfect prin care ne dorim să setăm noi trenduri și să oferim vizitatorilor o nouă experiență de shopping”, a spus David Hay, CEO AFI Europe Romania.
O zonă extinsă cu facilități pentru petrecerea timpului liber, servicii și o zonă interactivă inovatoare, ce aduce un nou stil de food court vor completa experiența de shopping pentru locuitorii orașului Brașov, dar și pentru cei care vizitează această frumoasă destinație turistică.
Noul centru comercial va pune la dispoziție clienților peste 1.700 de locuri de parcare și va dispune de o terasă verde de 3.500 de metri pătrați, o zonă de cinema cu 10 săli la standarde VIP, un cazino pe 600 mp, 1.200 mp de spații de divertisment, teren de joacă și alte atracții pentru copii, restaurante, cafenele.
AFI Brașov este cel de-al treilea centru comercial pe care AFI Europe îl dezvoltă în România, după AFI Cotroceni (90.000 mp GLA) din București, cel mai mare centru comercial din țară, și AFI Ploiești (34.000 mp GLA).
AFI Properties este membru al AFI Group, un grup de trusturi și de fonduri de investiții internațional, cu subsidiare active în domenii precum: real estate, construcții, infrastructură, industrie și hoteluri (www.afigroup-global.com).
Compania este activă pe piață din 1971. AFI Propertis a fost listată la bursa din Tel-Aviv în 2004. Compania este activă în Europa din 1997 prin subsidiarele AFI Europe de pe piețele din Europa Centrală și de Est. AFI Properties este cotată “BBB+ pozitiv” de către S&P și “A3 stable” de către Midroog (o subsidiară a Moody’s).
 
AFI Europe, subsidiară a AFI Properties, este una dintre companiile lider în ceea ce privește dezvoltarea, managementul și investițiile din domeniul imobiliar, ce operează în Europa Centrală şi de Est din 1997.
Portofoliul AFI Europe include centre comerciale şi proprietăţi de retail, parcuri de business şi dezvoltări rezidenţiale de mare amploare şi dezvoltări cu utilizare mixtă. AFI Europe operează în România, Cehia, Polonia, Germania, Bulgaria, Serbia, Ungaria şi Letonia.
 
AFI Europe operează în România din 2005. Compania a dezvoltat şi gestionează “AFI Cotroceni”, cel mai mare şi de succes mall din România şi unul din cele mai mari centre comerciale din Europa Centrală şi de Est. Centrul comercial se întinde pe o suprafaţă închiriabilă de aproape 90.000 metri pătrați (GLA) şi oferă vizitatorilor săi o zonă extinsă dedicată activităților de divertisment, care include o varietate de opțiuni de petrecere a timpului liber și peste 300 de magazine ale brandurilor locale şi internaţionale, vizitate în medie de 50.000 de clienţi pe zi.
În octombrie 2013, AFI Europe a inaugurat AFI Ploiești, primul și singurul mall modern dezvoltat în centrul orașului Ploiești, în urma unei investiții de peste 50 de milioane de euro. Centrul comercial are o suprafață închiriabilă (GLA) de 34.000 de metri pătrați, disponibilă pe două etaje ce cuprind peste 100 de branduri naționale și internaționale, alături de peste 7.000 de metri pătrați de divertisment.
Adiacent, dar complet integrat centrului comercial AFI Cotroceni, AFI Europe România a dezvoltat AFI Park, cel mai nou și mai modern parc de business de clasa A din București. AFI Park oferă 70.000 metri pătrați de spaţii de birouri, ocupate de companii multinaționale din domeniu IT&C. Clădirile de birouri AFI Park 1-5 au atins un grad de închiriere de aproape 100%. În aprilie 2016, AFI Europe România a finalizat lucrările la clădirile de birouri AFI Park 4 și 5, pe o suprafață închiriabilă de 32.000 de metri pătrați. Printre cele mai cunoscute companii multinaționale care au sediul în complexul de birouri se numără: Microchip Technologies, Electronic Arts, Endava Romania, Cameron USA, SII Romania, ORTEC Central & Eastern Europe, FotoNation, TELUS International, Veeam Software și Dell SecureWorks.
În prezent, AFI Europe România dezvoltă în centrul orașului Brașov proiectul AFI Brașov, care include un centru comercial cu o suprafață închiriabilă de 45.000 de metri pătrați și două clădiri de birouri cu o suprafață închiriabilă de 25.000 de metri pătrați.
Pe segmentul de birouri, AFI România are în dezvoltare AFI TECH PARK, un parc de business de clasa A cu o suprafață închiriabilă de 56.000 de metri pătrați, aflat în apropierea hotelului J.W. Marriott și a Parlamentului României. Parcul de business va include două clădiri de birouri de înălţime redusă și un turn de birouri, care vor avea spații verzi amenajate într-o grădină centrală, proiectul fiind un campus high tech care răspunde nevoilor de extindere a companiilor IT&C din România prin oferirea unui spațiu potrivit din punct de vedere al dotărilor tehnice și al posibilităților de dezvoltare.
De asemenea, AFI Europe România va începe în viitorul apropiat dezvoltarea a încă două proiecte: unul va consta într-un parc de retail care va fi construit pe un teren de 80.000 de metri pătrați din Arad, a cărui ancoră va fi un hypermarket și un magazin tip „DYI”, iar cel de-al doilea, AFI City, un proiect rezidențial amplu, care va fi dezvoltat pe un teren de 148.000 de metri pătrați din Bucureștii Noi (sectorul 1 din București).
 

Related posts

Camelia Șucu și Genoveva Hossu extind ClassIN în Dubai

Ionut Oprea

Alianța magazinelor online din România, inițiată de 17 companii

Nora Dumitrescu

Polonezii de la Impro, cu fabrici la Timişoara şi Cluj, estimează afaceri de 90 mil. lei, dublu faţă de 2017

redactia

Încă 50.000 de euro de la GapMinder pentru startupul cu cea mai accelerată evoluție

Ligia Voro

Firmele brașovene din sectorul serviciilor au făcut mai mulți bani în anul 2018: creștere de 11,5% a cifrei de afaceri

Papuc Irina

Regiunea Nord-Vest România, locul cinci în topul celor mai performante regiuni din Europa

Stefana Muresan

Manufacturing and industrial excellence celebrated in Warsaw

Ionut Oprea

Topul firmelor din Brașov: performanță în valoare de 10 miliarde de euro

redactia

Conacul Wass din Românași, inventariat în format 3D

Nora Dumitrescu

Sibiu: Donație de 30.000 de euro pentru Spitalul de Psihiatrie, datorită Rotary Club

Stefana Muresan

Short-list announced for the 7th annual CEE Manufacturing & Logistics Awards

Stefana Muresan

Problema rezidențiatului. Sorina Pintea: Președintele ar fi putut rezolva

Papuc Irina

GastroArt continuă seria de conferințe dedicate Zilei Naționale a Gastronomiei și Vinului

Ligia Voro

Bihorenii învață de la unguri despre managementul bazinelor didactice

Traian Dan

Constructorul a lucrat la turla Palatului Episcopal Greco-Catolic din Oradea

Ligia Voro

Noul vicepreşedinte al Aeroportului „Transilvania”, validat de Consiliul Judeţean Mureş

Stefana Muresan

Eurostat: printre statele unde industria este cea mai semnificativă activitate economică

Papuc Irina

Încă un chiriaș în Clădirea One Victoriei Center

Ligia Voro

Schimburi comerciale franco-române, în creștere cu 4,4%, la 7,8 miliarde de euro

Stefana Muresan

Târgul de Cariere Digital Oradea se desfășoară între orele 11:00 și 18:00

Traian Dan

Se redeschide perla termală a Sălajului

Nora Dumitrescu

Sonaca Aerospace Transylvania has started the developing of its activities on S200 aircraft and is recruiting new employees

Stefana Muresan

JTI: Hei-rupismul fiscal dăunează grav mediului de afaceri

Ligia Voro

Grupul TeraPlast donează 85.000 de lei spitalelor din Bistrița și Băicoi 

Ligia Voro

Leave a Comment