Analize Importate Industrie Ultimele stiri

Borsec, Gerovital și Arctic, pe primele poziții în top 100 cele mai puternice branduri românești 2017

Borsec este, din nou, cel mai puternic brand autohton, potrivit Topului 100 al celor mai puternice branduri româneşti, lansat de Biz împreună cu compania de cercetare Unlock Market Research. Borsec este campioana brandurilor româneşti ocupând prima poziţie în top.
BORSEC revine în fruntea clasamentului după o absență de trei ani. Deși detronată în 2014, ”regina apelor minerale” își recapătă coroana în topul mărcilor românești, subliniaza revistabiz.ro.
Anul trecut, Borsec a împlinit 210 ani de exploatare industrială. Marca Borsec are o tradiție de sute de ani și este în egală măsură oraș, stațiune și apă minerală, binecunoscută peste hotare și exportată în 19 țări, precum SUA, Canada, Australia, Africa de Sud, China, Taiwan, Germania sau Spania și lider de piață în România. Borsec este un produs premium, nu doar datorită evidentelor sale calități naturale, ci și datorită tehnologiilor de ultimă oră pe care le utilizează compania Romaqua Group în procesul de îmbuteliere. Anul acesta a fost implementată o nouă tehnologie, ce împiedică orice intervenție umană asupra apei în procesul de producție, de la captarea și transportul apei minerale naturale de la izvor la locul de îmbuteliere și până la obținerea produsului finit. Prin aplicarea unui sigiliu pe dopul sticlei s-a dorit o originalizare suplimentară și o garantare a produsului, argumentul primordial fiind: “Ești primul care pune mâna pe dop!”. În acest fel, ai siguranță deplină că tu ești primul care atinge dopul, că apa ta preferată este exact așa cum a fost creată de natură, absolut fără nicio intervenție din exterior. Borsec se menține în top nu doar prin tradiția și vechimea sa pe piață, ci și prin faptul că este o marcă 100% românească, fără capital străin, care a reușit să rămână așa, ”de-a noastră”, aspect pe care omenii îl menționează cu mândrie, subliniaza studiul.
GEROVITAL, fostul lider de anul trecut, a avut un an excepțional. A fost desemnat ”Superbrand al anului 2017, dar și “Produsul anului 2017” în categoria sa de piață, a împlinit 50 de ani de tradiție, s-au lansat noi game de produse și s-a extins rețeaua de magazine de brand.
ARCTIC revine pe o poziție mult mai favorabilă decât cea de anul trecut, urcând pe locul 3. Anul acesta Arctic a demarat lucrările de construcție pentru o nouă fabrică de mașini de spălat rufe. Noua investiție este una de tip greenfield și va fi prima unitate de producție din grupul Arçelik construită conform standardelor conceptului digital de Industrie 4.0. Astfel, va integra tehnologii de ultima oră, precum comunicarea wireless a liniilor de producție cu cele din alte țări, dar și utilaje inteligente.
FARMEC este brandul omonim al celui mai mare producător român de cosmetice și devine în acest an sponsor al festivalului de muzică alternativă Electric Castle. Parteneriatul se înscrie în demersurile companiei clujene de a susține evenimentele culturale, muzicale şi sportive din țară.
DERO, prezent încă din 1966 în România, este cu adevărat un produs perceput ca 100% românesc. Anul acesta a avut loc campania ”Dero susține visurile româncelor”, în care se direcționau 1% din vânzări către organizații nonprofit care creează oportunități pentru femeile românce.
DORNA urcă patru poziții în topul general și își menține direcția de respect pentru natură și tehnologia ambalajului prezentat în campania #NaturaUndeNuTeAstepti. Accentul cade pe ambalajele PlantBottle, realizate dintr-o combinație de materiale clasice și până la 30% conținut din plante, iar o parte dintre componentele clasice pe bază de petrol au fost înlocuite cu trestia de zahăr, având o amprentă mult mai redusă asupra mediului și asupra resurselor și devenind 100% reciclabile.
eMAG nu mai este o surpriză în top 10 mărci românești, menținându-se pe locul 7 în topul general și primul în categoria de retail. Continuă să se dezvolte și să își lărgească perspectivele. Astfel, anul acesta eMAG a cumpărat compania de curierat Sameday Courier.
ELMIPLANT coboară în top 3 poziții, ocupând, în prezent, locul 8. În acest an, brandul de cosmetice Elmiplant își extinde prezența pe piață și intră în lanțurile de farmacii cu o linie nouă de îngrijire specializată a pielii, dedicată în exclusivitate acestui canal de distribuție – Care Lab, crește portofoliul de produse cu 11 unități și previzionează o creștere anuală a cifrei de afaceri cu 5%.
NAPOLACT își menține poziția în top și a anunțat recent că a investit 1,3 milioane de euro într-o nouă linie de producție de telemea în fabrica din Cluj. Capacitatea procesată în cadrul acesteia se va tripla și va ajunge la 300-350 de tone de telemea pe lună.
AQUA CARPATICA urcă trei poziții, fiind una dintre multele ape minerale din top, și este anul acesta, al șaptelea consecutiv, partener al Transylvania International Film Festival de la ClujNapoca.
Analiza subliniază că, în acest an, avem new entry-uri în această categorie — mărcile de vin par a urca în clasament cu fiecare an, detronând supremația mărcilor de bere.
Ca și în edițiile anterioare, băuturile răcoritoare au o performanță și o vizibilitate mult mai scăzute decât ale apelor; din nou este vizibilă ideea de stil de viață sănătos din ce în ce mai adoptat de români.
Se poate observa o polaritate în ceea ce privește topul bunurilor de folosință îndelungată: IT&C și produse pentru casă. Astfel se evidențiază o prezență din ce în ce mai ridicată a mărcilor de IT&C, românii identificându-se din ce în ce mai mult cu domeniul — mergând pe ideea “putem face și noi”.
În ediția de anul acesta, s-a produs un schimb între ocupantele locurilor 1 și 2, Heidi detronând Poiana.
Băncile au o prezență ridicată în top, la fel și serviciile medicale, acestea înmulțindu-se în ultimii ani, iar clinicile particulare fiind din ce în ce mai mult o alternativă la sistemul de stat.
Sursa foto: revistabiz.ro

Related posts

Romania la ExpoReal 2016

Transilvania Business

Grupul Inditex și-a activat magazinele Zara din Vivo Cluj

Nora Dumitrescu

Proiect în premieră pentru Azomureș dedicat creșterii eficienței energetice a motoarelor electrice

redactia

În Cetatea Oradea s-a deschis restaurantul Meridian Zero, care promovează civilizația și cultura gustului

Traian Dan

Un nou punct de trecere a frontierei între România și Ungaria, Borș II – Nagykereki

Traian Dan

Zacaria lansează în Sibiu ZHub – un spațiu de coworking, un cerc de viitori prieteni

Papuc Irina

Rolls Royce de aproape 300.000 de euro pe Transfăgărășan – ”cel mai frumos drum de condus din lume”

Stefana Muresan

Horia Ungur, în Boardul Allianz-Țiriac în calitate de Director Vânzări și Distribuție

Ligia Voro

CJ BN și Aquabis, parteneriat investițional pentru calitatea serviciilor de apă

Transilvania Business

22 de milioane m3 de componente auto expediate din România către uzine ale alianței Renault Nissan Mitsubishi

Ligia Voro

Dezvoltatorul Novis Plaza anunță: Corpul A – închiriat în totalitate!

Ligia Voro

ARL- Strabag a finalizat un drum de 14 km din Maramureș

Nora Dumitrescu

Addictive Brewing, bere de poveste

Traian Dan

Cea mai mare investiție într-un parc industrial din Oradea – 12,2 milioane de euro

Stefana Muresan

Obiectiv de absorbție de peste 1,2 miliarde euro din PNDR 2020

redactia

Cosmopolis ajunge la 4.100 de locuințe finalizate și peste 10.000 de locuitori după investiții cumulate de peste 350 de milioane de euro

Papuc Irina

Prințul Dimitrie Sturdza, lobby pentru cultură și investiții

redactia

EMS Floor înființează o școală de meserii pentru tinerii din Ardeal

Nora Dumitrescu

Noaptea Lungă a Industriei. Cum se creează plusvaloare fabricând cutii de viteză automate

Ligia Voro

ICCO aniverseaza 30 de ani

Ionut Oprea

ATENOR: 80 million euros for HERMES BUSINESS CAMPUS

Ionut Oprea

Comerțul cu amănuntul: volumul cifrei de afaceri, mai mare decât anul trecut

Ion Surdu

Orașele românești au adus România în clubul țărilor dezvoltate

redactia

[Enjoy Transylvania!] Szeklerland. Traditions and crafts – Heritage from bygone times

Transilvania Business

Leave a Comment