București Eveniment

Antreprenorii din Prahova sunt puși față în față cu revoluția digitală

Anterprenorii din Prahova și din județele învecinate au ocazia să participe joi, 21 septembrie 2017, la Ploiești, la primul eveniment al toamnei din proiectul național Business rEvolution: Digitalizarea – Trend sau Tsunami. Evenimentul se desfășoară la Hotel Prahova Plaza din Ploiești, începând cu ora 9.00.
 
Proiectul național Business rEvolution este organizat de Doingbusiness.ro și a avut deja impact asupra a mai mult de 15.000 de companii romanești în prima jumătate a anului 2017. Peste 500 de participanți au interacționat direct cu mai mult de 35 de personalități la evenimentele organizate de Doingbusiness.ro la Iași, Brașov, București și Arad în perioada martie – iunie 2017.
 
Evenimentul din 21 septembrie 2017 de la Ploiești este moderat de jurnalistul Radu Soviani și aduce în fața oamenilor de afaceri aspectele legale ale noilor modificari fiscale precum si ale noilor norme de protectie a datelor, dar prezinta si tendințe și strategii inovatoare în marketingul digital in acest nou context legislativ. Totodată, prezintă situația economică actuală și identifică potențialul pieței locale dar și direcțiile de digitalizare și automatizare a proceselor și activităților din companii, prezentând cele mai noi tehnologii care însoțesc transformarea digitala.
 
Conferința este deschisă de către Aurelian Gogulescu – Președintele Camerei de Comerț și Industrie Prahova care va vorbi despre economia prahoveană, in contextul reprezentat de  provocarea digitalizării. Imediat, Dumitru Ion – CEO al companiilor Kompass și Doingbusiness.ro va face o analiză a pieței potențiale, bazată pe rezultatele financiare raportate de 610,000 de companii pentru anul 2016 și va prezenta audienței noi aplicații pentru creșterea vânzărilor.
 
,,Niciun produs sau serviciu nu mai are potențialul să se vândă singur, așa cum statua în trecut definiția marketingului bine făcut’’, crede Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro. ,,În urmă cu nu foarte mult timp, scopul marketingului era definit prin cunoașterea și înțelegerea excepțională a clienților astfel încât produsele sau serviciile să i se potrivească perfect și să se vândă singure. Este încă adevărat, doar că metodele de înțelegere și de a ajunge la clienți s-au schimbat dramatic în era digitală și a internetului, prin competiție, conținut și informații, așa că produsele și serviciile nu se mai vând singure, iar la Ploiești vom arată care sunt stimulii cheie și instrumentele esențiale pentru definirea și atingerea potențialului de vânzări’’, susține Dumitru Ion.
 
Antreprenorii prezenți la Ploiești vor avea ocazia totodată să afle care sunt prevederile și implicațiile noii reglementări privind splitul de TVA  de la Sorin Biban, Senior Tax Manager Biriș-Goran Legal + Tax, în timp ce Cătălina Ilie – Avocat D&B David și Baias va arăta cum ne adaptăm strategiile de afaceri la noile reglementări privind protecția datelor personale.
 
Sesiunea a II-a a evenimentului debutează cu Tudor Galoș, fondatorul Tudor Galoș Consulting care va arăta cum se construiește, prin inovație și digitializare, puntea între tehnologie și business-ul traditional, sau cum reinventam practicile de marketing, astfel încat sa fie conforme cu noul GDPR. Se alătură în această sesiune Elena Badea și Alexandra Cernian – Valoria prin prezentarea strategiilor de conținut în social media și a elementelor de succes pentru campaniile de social media, iar sesiunea este încheiată de Vasile Muscă – General Manager OpticNet care va prezenta, cu studii de caz, cateva abordări ale transformării digitale în cadrul companiilor dinamice.
 
Evenimentul se încheie cu prezentarea tendințelor și provocărilor în strategiile de resurse umane, prezentare interactivă susținută de Elena Badea – Managing Partner Valoria care va portretiza profilul noii generații de angajați, cu așteptările și motivațiile lor, dar va identifica și cele mai eficiente practici în atragerea și reținerea (inclusiv recompensarea) angajaților cheie.
 
Participarea la eveniment este gratuită (pentru doi reprezentanți din fiecare companie) iar înregistrarea se poate face în limita locurilor disponibile, pe site-ul www.doingbusiness.ro, în pagina dedicata evenimentului, unde este disponibilă și agenda completă a conferintei.
 
 
După conferința de la Ploiesti, Business (r)Evolution va continua cu noi ediții la Craiova (12 octombrie), Oradea (25 octombrie) si Târgu Mureș (28 noiembrie).
 
Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care oferă utilizatorilor informații depre oportunitățile din economia națională precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies in Romania în variante print și online.
Serviciile noastre includ: servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit.
Mai multe detalii despre evenimentele organizate în 2016 de către doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

Related posts

Doi chiriași noi în AFI Tech Park pe o suprafață de 1.000 de metri pătrați

Ionut Oprea

AFI extinde proiectele din Romania

Ionut Oprea

Conferința SMART Marketing: curajul de a fi diferit și de a inova într-un mediu de business tot mai competitiv

Stefana Muresan

ADR Vest organizează un eveniment dedicat firmelor de construcții

redactia

Daikin România își menține poziția de lider al pieței HVAC

Ligia Voro

Expediție științifică în Caucaz sub egida Centenarului UBB și a Facultății de Geografie

Ligia Voro

Alianță patronală importantă constituită la Cluj Napoca

A. I.

Evoluția sectorului financiar-bancar este dezbătută în cadrul evenimentului Romanian Financial Conference

Stefana Muresan

ELCO lansează o nouă gamă de cazane industriale adaptată noilor cerințe din piața locală de construcții

Ionut Oprea

”Supraviețuitorul” Bear Grylls și fostul șef al ABC, speakeri la Oradea

Traian Dan

Oradea: Workshopul INDUSTRY 4.0 – Granița între ieri și mâine, parte din proiectul INDUSTRIA DE MÂINE

redactia

One United Properties obține autorizația de construire pentru One Cotroceni Park

Nicolae Pop

IMMOFINANZ a semnat contracte de vânzare pentru mai multe terenuri din portofoliul Adama

Ionut Oprea

CONTRACTOR Engineering & Construction

Transilvania Business

Imoteca lansează, la Imobiliarium, 5 proiecte noi, în valoare de 39 milioane de euro

Stefana Muresan

ORDA vine laTimișoara pentru a discuta cu dezvoltatorii de software și aplicații în cadrul PRIA IT&C and Intellectual Property în 7 martie la hotel Continental

Stefana Muresan

Crosspoint Real Estate a asistat tranzacția celei mai mari suprafațe de teren din România din ultimii zece ani

Ionut Oprea

Narcis Neaga revine la șefia CNAIR

Ligia Voro

B | Sectorul sanitar public va trebui să-si privească prin lentile economice activitatea

Prima Development Group a finalizat 640 de apartamente în 2021, în Oradea și București

Traian Dan

Un speaker italian celebru vine la IMWorld 2017 să explice cum în advertising, umorul vinde mai bine decât sexul

Stefana Muresan

tIMOn: Oferta de locuințe noi livrate anul acesta o va depăşi pe cea din 2008

Stefana Muresan

Femeile care gestionează miliarde pe piața românească – povești din real estate

Ionut Oprea

Romgaz a semnat contractul pentru o nouă centrală termoelectrică la Iernut

Ligia Voro

Leave a Comment