Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Agenţia Eximtur, creștere cu 50% pe destinaţiile balneare

Agenţia de turism Eximtur din Cluj, de­ţinută de familia Mo­rariu, estimează vânzări de 12 milioane de euro până la final de an doar din pa­chetele interne, faţă de 10 mi­­lioane de euro anul trecut, potrivit zf.ro. Contri­bu­ţia vacanţelor în des­tina­ţiile din ţară se va ridica la 23%, dat fiind că cifra de afaceri estimată până la final de an este de 52 de milioane de euro.
”Am menţinut şi la nouă luni creşterea cu 15% a vânzărilor totale. Pe intern am avut creştere cu 50% pe destinaţiile balneare, dar şi celelalte destinaţii turistice. A explodat cererea pentru Băile Felix, Băile Herculane sau Sovata. Facilităţile de spa din aceste zone atrag tot mai mulţi turişti, se vând foarte bine aceste staţiuni pentru Crăciun şi Revelion”, a spus Lucia Mora­riu, pentru sursa citată.
Agenţia de turism a dezvoltat un depar­ta­ment separat pentru tu­rism intern, a contractat mai multe locuri în destinaţiile interne, ceea ce explică şi contribuţia în creştere a vacan­ţelor în ţară în business-ul Eximtur.
Unităţile de cazare din ţară au atras mai mulţi turişti români în primele nouă luni din acest an. În ia­nuarie-septembrie anul acesta s-au cazat 7,3 milioane de români în unităţile turistice din ţară, faţă de 6,6 milioane de români în pe­ri­oada similară a anului trecut, arată cele mai recente date de la Statistică.
Agenţia Eximtur, specializată în business travel, organizare de evenimente şi leisure travel, a înregistrat anul trecut vânzări de 47 de milioane de euro, în creştere cu 14% faţă de 2015, potrivit oficialilor companiei.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Banca Transilvania vrea să achiziţioneze 39% din a treia bancă din Republica Moldova

Articolul următor

Fabrica Electrolux din Satu-Mare, premieră mondială: primul aragaz cu funcție de gătit la abur

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
0
Share