Antreprenori Cluj Turism Ultimele stiri

Agenţia Eximtur, creștere cu 50% pe destinaţiile balneare

Agenţia de turism Eximtur din Cluj, de­ţinută de familia Mo­rariu, estimează vânzări de 12 milioane de euro până la final de an doar din pa­chetele interne, faţă de 10 mi­­lioane de euro anul trecut, potrivit zf.ro. Contri­bu­ţia vacanţelor în des­tina­ţiile din ţară se va ridica la 23%, dat fiind că cifra de afaceri estimată până la final de an este de 52 de milioane de euro.
”Am menţinut şi la nouă luni creşterea cu 15% a vânzărilor totale. Pe intern am avut creştere cu 50% pe destinaţiile balneare, dar şi celelalte destinaţii turistice. A explodat cererea pentru Băile Felix, Băile Herculane sau Sovata. Facilităţile de spa din aceste zone atrag tot mai mulţi turişti, se vând foarte bine aceste staţiuni pentru Crăciun şi Revelion”, a spus Lucia Mora­riu, pentru sursa citată.
Agenţia de turism a dezvoltat un depar­ta­ment separat pentru tu­rism intern, a contractat mai multe locuri în destinaţiile interne, ceea ce explică şi contribuţia în creştere a vacan­ţelor în ţară în business-ul Eximtur.
Unităţile de cazare din ţară au atras mai mulţi turişti români în primele nouă luni din acest an. În ia­nuarie-septembrie anul acesta s-au cazat 7,3 milioane de români în unităţile turistice din ţară, faţă de 6,6 milioane de români în pe­ri­oada similară a anului trecut, arată cele mai recente date de la Statistică.
Agenţia Eximtur, specializată în business travel, organizare de evenimente şi leisure travel, a înregistrat anul trecut vânzări de 47 de milioane de euro, în creştere cu 14% faţă de 2015, potrivit oficialilor companiei.

Related posts

Bazin de înot de 1,3 milioane de euro într-o comună din Transilvania

Nora Dumitrescu

1.120.000.000 de euro: Suma pe care România o primește de la Comisia Europeană pentru combaterea efectelor Covid-19

Ion Surdu

Utilizarea glifosatului – un rău necesar ?

Stefana Muresan

Leave a Comment