Fenomenul automatizării vânzărilor online și creșterea volumului investițiilor în media digitală au dus la creșterea importanței datelor despre consumatorii de media digitală și reluarea discuțiilor legate de modul de utilizare al acestora. Tehnologia preia treptat locul cercetării clasice în domeniul media. În noul context siguranța, transparența, eficienta investițiilor în publicitate vor fi redefinite. Despre aceste teme se va disuta in cadrul “Zilei Cercetării Media” , eveniment organizat de BRAT.
În premieră pentru industria din România, BRAT va prezenta modul în care Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI 2.0) a fost dezvoltat și integrat cu platforma SATI DMP – proiect revoluționar ce deschide noi oportunități pentru publicitatea online din România.
Noutatea și creativitatea soluției propuse de industria online din România reunite în cadrul BRAT, în care o parte semnificativă a siteurilor românești au dezvoltat SATI 2.0 și au construit platforma SATI DMP, va crea premisele necesare evoluției modului de tranzacționare a publicității online și creșterii investițiilor online în rândul publisherilor autohtoni. Evaluarea în timp real a performanțelor și profilului vizitatorilor siteurilor și facilitățile utilizării unei platforme de tip DMP creează oportunități și provocări pentru toți actorii implicați. În cadrul conferinței vorbitorii vor anticipa schimbările ce vor surveni în modul de tranzacționare a publicității online ca urmare a lansării SATI 2.0 și SATI DMP, precum și a modului în care actorii implicați pot beneficia de acestea.
Printre vorbitori se numără Anne Roland, GM EMEA Cxense, Petteri Vainikka, CMO Ardoq, Ričardas Baltaduonis, CEO Adnet Media Țările Baltice, Silviu Ispas și Arina Ureche, din partea BRAT, precum și lideri ai industriei locale de media, reprezentanți ai unor mari agenții de media și clienți.
Evenimentul va avea loc în data de 20 februarie 2018, de la ora 15:30, în sala “Le Diplomate” a hotelului “Athenee Hilton” și este organizat de BRAT. Participarea este gratuită, în limita locurilor disponibile, dar înregistrarea este obligatorie.
Citește și:
Simex: “Mobila românească este singura ecologică 100%”
Mulți producători internaționali folosesc materiale și tehnologii care afectează sănătatea cumpărătorului, acuză reprezentanții fabricii din Sălaj. Gabriel Lavrincic,…
12 mai 2024
Noutățile tehnologice în echipamente și soluții industriale, la IDENTICOM4
A șasea ediţie a Târgului Internațional de Tehnologie şi Industrie IDENTICOM4 are loc anul acesta, în perioada 21-23…
11 mai 2024
„În politici trebuie să investești” – Simion Crețu, director general ADR Centru
Regiunea cu 220 km de autostradă și magistrală ferată modernizată a pus accentul pe conectivitate regională. ♦ Cum…
10 mai 2024
Genoveva Turcu anunță primul ROAD SHOW românesc al investitorilor din Dubai
Genoveva Turcu, Președinte al Consiliului Româno-Dubai de Afaceri din cadrul Camerelor de Comerț din Dubai, vorbește, în interviul…
10 mai 2024
EBM Papst își construiește propria fabrică în Parcul Industrial II Oradea
EBM Papst Oradea a achiziționat un teren de circa 56.000 mp în Eurobusiness Park II Oradea, unde va…
10 mai 2024
Subvenții de peste 30 de milioane de lei plătite de AJOFM Bihor angajatorilor
Bihorul se clasează pe locul trei la nivel național în ceea ce privește numărul de subvenții acordate. Suma…
9 mai 2024
TeraPlast și-a redus pierderea la 2,5 milioane lei
Grupul cu sediul în județul Bistrița-Năsăud a urcat cu 20% la vânzări în primul trimestru al anului, potrivit…
8 mai 2024
Creșteri substanțiale ale cifrei de afaceri și EBITDA Grupului TeraPlast în T1/2024
Marja EBITDA este cu 32% mai mare față de T1/2023 și mai mare decât cea bugetată. Vânzările Grupului…
8 mai 2024