Eveniment

Conferinţa internaţională “Influenţa invizibilă”; Kevin Hogan: “Fără oamenii de vânzări, Planeta ar sta pe loc”

Globalizarea va continua să reducă prețurile, ceea ce înseamnă că oamenii de afaceri sunt obligaţi să învețe să îşi trateze “brandul” ca pe o fiinţă umană. Totodată, în realitatea actuală, vânzările nu se mai referă atât de la un produs şi la beneficiile lui, ci la identificarea şi legătura dintre vânzător şi cumpărător, este de părere Kevin Hogan, autorul bestseller-ului “Psihologia persuasiunii”, care vine pentru prima dată în faţa publicului român, în data de 15 martie 2018, la Palatul Parlamentului.
În acelaşi timp, legendarul speaker american consideră că tinerii antreprenori din zilele noastre îşi concentrează prea mult atenţia pe bani, iar această tendinţă creează disperare. Din cauza disperării, sunt declanşate foarte multe sentimente nocive în relaţiile interumane, în special frica, emoţie care îi respinge pe ceilalţi din jurul nostru.
“Oamenii de afaceri, în general, dar în special tinerii antreprenori, fac adesea eroarea de a-și concentra activitățile comerciale exclusiv pe profitul fiecărui proiect în care sunt implicați. Este posibil ca aceștia să vândă dificil produse nesolicitate potențialilor clienți, atunci când se pot folosi cu ușurință abilitățile lor de marketing pentru a vinde produse de calitate în timp ce își cunosc publicul cu o comunicare autentică care creează o legătură reală permanentă între ei și acei oameni. Evident, afacerea nu are legătură cu ceea ce vinde cineva, ci este valoarea creată de relația dintre client si produsul care i se potrivește. Partea cea mai îngrijorătoare pentru mine este că oamenii de vânzări de astăzi sunt subestimați de prieteni, de familie și chiar de oameni la birou. Agentul de vânzări este persoana cea mai importantă în orice relație economică. Lumea uită că pe planetă nu se întâmplă nimic fără vânzător sau comerciant. Acea persoană plătește pentru salariile reprezentanților serviciului de relații cu clienții, creației, administrației, chiar și a contabilului. Fără acea persoană care realizează relațiile, nimeni nu este plătit. Agenții de vânzări și comercianții sunt literalmente cei care fac lucrurile să se miște în economia de piață.”, explică Kevin Hogan.
Mega-conferinţă în Bucureşti despre “influenţa invizibilă” a limbajului corpului
Psihologul de renume mondial Kevin Hogan va vorbi în faţa românilor despre puterea incredibilă pe care o are comunicare nonverbală, în special limbajul corpului, în vânzări şi despre cât de mult neglijează oamenii de afaceri acest element indispensabil.
Conferinţa, care se va desfăşura în data de 15 martie, la Palatul Parlamentului, se adresează antreprenorilor, managerilor, oamenilor de vânzări din online şi offline, psihologilor şi tuturor celor interesaţi să afle secretele din spatele limbajului corpului.
Mai multe detalii despre conferinţa “Influenţa invizibilă” gasiţi pe www.blackcardevents.ro.
Despre Kevin Hogan
Kevin Hogan este doctor în psihologie, speaker, consultant şi formator corporative. Este autorul a 24 de cărți, dar este renumit peste tot pe planetă pentru bestseller-ul “Psihologia persuasiunii: Cum să convingi pe alții să gândească la fel ca tine”.
În ultima decadă, Hogan a devenit expert în limbajul corpului pentru Wall Street Journal, ABC, Fox, BBC, The New York Times, Toronto Sun, New York Post , Forbes, Investors Business Daily, Cosmopolitan şi multe altele. A predat persuasiunea și influență la Universitatea din St. Thomas Management Center şi a format abilități de persuasiune, vânzări și marketing pentru liderii din guvernul polonez, angajații Mutual of Omaha, Novazymes, Madden Media, Boeing, Microsoft, Starbucks, Cargill, Pillsbury, Carlson, Fortis, Maserati, Statul Minnesota, 3M, The United States Postal Service și numeroase alte companii Fortune 500.
Conferinţele, seminariile și atelierele sale ajută companiile să vândă, să comercializeze și să comunice mai eficient. Cercetările sale de ultimă oră în mintea și înțelegerea dură a comportamentului consumatorilor, sunt unice în lume, aceste tehnici şi strategii nemaifiind vreodata abordate de altcineva.

Related posts

Mihaela ION – Partener, Popovici Nițu Stoica și Asociații participă la conferința PRIA Competition Iași, 9 iulie 2019

Stefana Muresan

Universitatea Tehnică din Cluj anunţă o nouă ediţie a Salonului Internaţional al Cercetării, Inovării şi Inventicii – PRO INVENT

Stefana Muresan

Empowerment–ul liderilor feminini la The Woman

redactia

Ce aduce nou 2016 din punct de vedere vamal

Portrete uitate şi restaurate la Muzeul de Artă din Cluj

Transilvania Business

Cum și unde călătoresc românii? Oferte concrete pe care le găsești la Târgul de Turism Touristica

redactia

NRCC-BRCC Night of the SMEs 2017 in Cluj

Ionut Oprea

Gala Topul Național al Firmelor, ediția XXV

redactia

Clujul, premiul european pentru inovare

Stefana Muresan

A doua ediție a Târgului naţional dedicat micilor producători și artizani

Ligia Voro

Invest Quest, la final. Premiu de 5.000 de lei din partea Rotary District 2241

Ligia Voro

Comunicarea internă – factor esențial pentru engagementul angajaților

Stefana Muresan

Eveniment Caritabil EBW & OSUBB Cluj

Nicolae Pop

IMWorld inaugureaza o noua scena: Security Stage

Nicolae Pop

Strategia de Dezvoltare Inteligentă a Regiunii Nord-Vest 2014-2020

Transilvania Business

Faurecia caută 200 de oameni pentru fabrica de lângă Sibiu

Stefana Muresan

Doua saptamani pana la Meat & Milk

„Confort Construct & Instal”, cel mai important eveniment de constructii și instalații din Vest

Stefana Muresan

Asociația de afaceri Belgia-România "BEROBA" devine Cameră de Comerț Bilaterală

Ionut Oprea

Perspective economice ale Romaniei

Transilvania Business

Salonul Imobiliar Bucuresti, la Palatul Parlamentului

redactia

Conferința PRIA Aviation va avea loc la Aeroportul Tuzla în 13 iulie 2018 în deschiderea prestigiosului Show aviatic AEROMANIA

Stefana Muresan

Clujul pe harta inovării europene

CLUJ: NRCC ECONOMIC OUTLOOK BY ING

Ionut Oprea

Leave a Comment