Analize Cluj Eveniment

Comunicarea internă – factor esențial pentru engagementul angajaților

Când discutăm despre companii cu birouri la nivel global, conectarea angajaților este o adevărată provocare. Comunicarea internă și modalitățile de reținere a atenției angajaților joacă un rol foarte important în acest caz.
Care sunt cele mai bune soluții? „Comunicarea internă este adesea încărcată cu o mulțime de informații dedicată unei audiențe multiple. Având în vedere toate informațiile cu care avem contact zilnic – media, publicitate, e-mailuri – este absolut esențial să folosim practici care reduc această aglomerație. Dacă dorim ca mesajele nostre să fie citite, digerate sau să producă comportamentul dorit, informația transmisă trebuie să aibă un obiectiv clar și bine stabilit. În același timp, pentru ca mesajul să aibă impact și să determine o schimbare de comportament, acesta trebuie să fie clar formulat.”, declară Catrin Lewis, Global Internal Communications Manager, Reward Gateway [UK].
Catrin Lewis, Global Internal Communications Manager, Reward Gateway [UK] se asigură că angajații sunt engaged, bine informați cu privire la toate aspectele businessului, începând cu scopul, misiunea, valorile acestuia. Pe parcursul carierei sale, Catrin a gestionat situatii de criză: schimbarea investitorului de capital privat, a structurii manageriale, a CEO-ului, precum și migrarea la modalități agile de lucru, relocarea birourilor și creșterea businessului în Europa de Est. “I’ve made communications the heartbeat of the business.”
Catrin este speaker în cadrul Conferinței de Resurse Umane HR Summit Cluj, care are loc pe 13-14 martie, unde discută despre cum să comunici eficient in-house cu angajații astfel încât să menții un nivel optim de engagement.
Influențarea pozitivă, baza leadershipului performant
În procesul de construire a relațiilor bazate pe încredere și angajament, liderii trebuie să învețe să îi influențeze pozitiv pe ceilalți, fie pe cei subordonați direct, manageri, colegi sau clienți. Stilul de influențare nu trebuie să fie general, ci mai degrabă unul specific, potrivit fiecărei situații pe care o întâmpinăm. Când este nevoie de influențare pozitivă? În mobilizarea resurselor, în gestionarea și motivarea angajaților neperformanți, în orientarea către schimbare.
Cum sa influențăm cu impact? Și cum să fii un HR Partner pentru transformare (de la diagnoză la transformare) sunt tematicile pe care Csaba Gergely Varga, Consultant, Trainer, Coach Influence Consulting le abordează în cadrul HR Summit Cluj-Napoca, pe 13-14 Martie 2018.
Csaba Gergely Varga – Consultant, Trainer, Coach Influence Consulting – a activat pe parcursul carierei sale în companii performante precum Coca Cola HBC, PwC (cu clienți din domeniul farmaceutic, precum Pfizer, GSK, Labormed) și Provident Financial. De-a lungul timpului, Csaba a dobândit experiență atât la nivel strategic cât și executiv, care acoperă toate aspectele legate de mangementul resurselor umane: sisteme de recompensă, distribuire de resurse, aspecte organizatorice de proiectare / dezvoltare, formare / dezvoltare, talentul și managementul schimbării.
„Nu lucrezi cu o companie, ci cu oameni – ei sunt principalul factor diferențiator”
Dacă în urmă cu câțiva ani companiile nu prezentau un interes pentru angajarea tinerilor, în prezent, generația Millenials reprezintă o sursa de inovare, creativitate și ambiție. Millenials caută experiențe de dezvoltare personală și profesională, nicidecum un mediu lipsit de provocări.
În același timp, CV-ul, scrisoarea de intenție și procesul de recrutare nu mai au un impact atât mare în convingerea unui tânăr student, iar brandul de angajator este ceea ce face diferența în procesul decizional.
Discutăm în cadrul HR Summit despre strategii de Employer Branding pentru Millennials, categorie de angajați cu nevoi și cerințe specifice, dorință de afirmare și evoluție rapidă, de interes direct pentru orice angajator.
Militant pentru autenticitate în exprimare, viață personală și business, Anca Bătae, Business Development Manager @ cv30, ajută companiile din România să apară și să persiste pe radarul studenților ca potențiali angajatori. Alături de Lavinia Vladu, Co-Founder & CMO @ cv30, realizează strategii de employer branding care scot în evidență atuurile fiecărui angajator. „Pe site-urile actuale de database search, singurul factor pe care un candidat il poate aprecia este salariul. Si ce se intampla cand acesta are doua oferte salariale similare? Care sunt criteriile pe baza carora alege?” Anca și Lavinia sunt speakeri în cadrul HR Summit Cluj-Napoca, unde discută despre strategiile de atragere și retenție a generației millenials.
Despre HR Summit, The SuperHeRoes Conference
Conferinţa de Resurse Umane HR Summit Cluj-Napoca are loc în perioada 13-14 martie 2018, în incinta Golden Tulip Ana Dome. Prin structura sa, HR Summit Cluj-Napoca oferă o experienţă complexă, fiind alcătuit din workshop-uri, prezentări, sesiuni Ask the HR Architect, o zonă expoziţională şi oportunităţi de networking.
Conferința este susținută de Creative&Bright, Zucchetti România, Smart HR, MindIT Consulting, Ascendis România, Equatorial, Never Fail, CV30, Playful Learning, Cufir, P&M Furniture, Office Therapy. Mai multe detalii despre eveniment și speakeri pot fi găsite pe site-ul oficial al evenimentului: www.cluj.hrsummit.ro.

Related posts

„Samfest Jazz 2020”

Gruita Ienasoiu

Apare prima carte despre industria IT din Cluj

Nora Dumitrescu

Clujul va găzdui cel mai mare TEDx din Sud-Estul Europei

Nora Dumitrescu

Au fost stabilite cele mai de succes afaceri din judeţul Timiş. Se organizează o nouă ediţie a Topului Firmelor

Robert Bloancă

Cea mai modernă fabrică de pâine din Europa, în Câmpia Turzii, cu făină din Mureș și Hunedoara. Investiție de 50 mil. euro a grupului belgian La Lorraine

redactia

Castrul roman de la Turda, reabilitat cu fonduri europene

Stefana Muresan

Clinică-spital Dr. Leahu în Cluj Napoca, investiție de 2 milioane de euro

redactia

B | Pentru Romania, 2016 este un moment de rascruce

Record: Oradea a bătut recordul sumelor colectate în Orașul Faptelor Bune

Traian Dan

Mai multe imobile din Cluj devin verzi, cu bani europeni

Stefana Muresan

Consiliul Judetean Cluj, evaluare si selectie a proiectelor cu finantare nerambursabila

Stefana Muresan

Arhitectul Șerban Țigănaș: România rămane atractivă atât privită din interior, cât și din exterior

redactia

Toamna revigorează construcțiile industriale de mari dimensiuni

Nora Dumitrescu

O firmă din Cluj-Napoca vinde o pădure pe un site din China

Stefana Muresan

Yardi Romania closes the lease for 3,500 sqm of office space in Record Park

Ligia Voro

Grupul Financiar Banca Transilvania investeşte în Ebriza, start-up care digitalizează administrarea afacerii

Stefana Muresan

CNAIR deschide traficul pe loturile 3 si 4 ale autostrazii Sebeş-Turda!

Stefana Muresan

Amnistia fiscală care îi vizează pe vânzătorii de imobile “pe persoană fizică”, publicată în Monitorul Oficial

Stefana Muresan

Mai puțin de o lună până la ArchiTECHture Conference & Expo 2017!

Stefana Muresan

GreenWEEE International, investiţie de 3,5 milioane de euro la Cluj

Stefana Muresan

Acoperire 5G în Cluj-Napoca și Mamaia, cu Vodafone

Ligia Voro

Clujenii de la Raiko au atras 2 milioane de pe bursă

Nora Dumitrescu

Lanţul internaţional Marriott deschide hotel de patru stele la Cluj-Napoca și Timișoara

redactia

Cristina Pardi, Head of New Business: “Filosofia NTT DATA Romania are în centrul său clientul, viziunea și echipa”

redactia

Leave a Comment