București Cluj Investitii Sanatate Ultimele stiri

Grupul Monza, nouă etapă în extinderea brandului

Grupul Monza anunță achiziția Centrului Medical ProEstetica din București. În urma preluării, unitatea medicală din zona Dorobanți va fi cunoscută sub numele „Centrul Medical Monza”. Valoarea tranzacției nu a fost anunțată.
„Acest pas reprezintă o nouă etapă în extinderea brandului Monza, atât în țară, cât și în București. Ne bucurăm să putem contribui astfel la dezvoltarea unui business medical creat din pasiunea pentru medicină, cât și prin multă dăruire. La Centrul Medical Monza vom continua să le oferim pacienților serviciile medicale de calitate, specifice grupului, de această dată într-o nouă locație din București”, declară Luca Militello, CEO-ul Grupului Monza.
Centrul Medical Monza dispune de servicii medicale din ariile chirurgie generală, chirurgie estetică, medicină estetică, cardiologie, neurochirurgie, stomatologie, ortopedie, ORL și dermatologie.
Capacitatea Centrului Medical Monza este de 13 paturi, 4 cabinete medicale, 3 săli de operație, încadrate pe o suprafață totală de 1.200 de metri pătrați.
În urmă cu două săptămâni, Monza a inaugurat la Giurgiu prima rețea națională de clinici de cardiologie, în urma unei investiții de peste 4,5 milioane de euro. Pentru anul în curs are în plan clinici la Constanța, București, Focșani, Buzău, Pitești, urmând Brăila, Călărași și alte orașe, care vor fi anunțate pe parcurs. Investiția în fiecare clinică este de aproximativ 120.000-150.000 de euro.
Grupul Monza mai deține Spitalul Monza din București, Centrele Monza-ARES din Constanța și Cluj-Napoca, cât și clinicile RITMICO.
Sursa foto: proestetica.ro

Related posts

2.000 de companii cu capital românesc şi străin au lansat cea mai mare coaliţie a mediului de afaceri

Papuc Irina

Un antreprenor de 91 de ani din Arad scoate pe piață peste 100.000 de zambile şi lalele de Mărţișor

Stefana Muresan

Prima ediție a conferinței Salonul de Afaceri, la Târgu Mureș

Ligia Voro

Leave a Comment