Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Funcționarul public virtual Antonia a început să lucreze pentru clujeni

Primăria municipiului Cluj-Napoca continuă procesul de digitalizare a procedurilor din administrația publică locală.
Prin crearea primului „funcționar public virtual”, numit Antonia, începând din această săptămână, clujenii vor putea alege să își înregistreze un număr de 60 de cereri, de la distanță, fără a se deplasa fizic la registratura generală a instituției sau la una dintre primăriile de cartier.
„Simplificăm accesul clujenilor la serviciile administrației publice locale, cu ajutorul tehnologiei. Respectând cerințele legale în vigoare, am stabilit un număr de 60 de tipuri de cereri pe care cetățenii le pot adresa Primăriei, cu ajutorul funcționarului public virtual „Antonia”. Acest lucru ne permite să scurtăm cu 40% circuitul actelor în instituție, prin faptul că cererile sunt înregistrate direct la șefii de servicii sau birouri, în subordinea cărora se începe procesarea solicitării și pregătirea răspunsului către cetățean”, a explicat primarul Emil Boc.
Prin accesarea butonului „Servicii online” – „Cereri” de pe site-ul oficial al Primăriei https://www.e-primariaclujnapoca.ro/registratura/cereri/, toți cei interesați pot vedea linkurile către formularele online disponibile în această primă etapă.
Recent, primarul explica şi cum va “funcţiona” Antonia.
“Numele acelui funcţionar public virtual este Antonia şi va face două lucruri: acum, din prima etapă din 15 aprilie, va fi funcţional pentru a redirecţiona cererile online depuse de cetăţeni. Dacă e o cerere pentru parcare ea intră la primărie la ghişeul nostru de pe strada Moţilor, de acolo la registratură apoi funcţionarul o direcţionează spre alt funcţionar. Acum, toate aceste cereri care se depun online, intră în baza de date a primăriei şi acest funcţionar virtual o distribuie la parcări, de exemplu sau poate fi o cerere de acordare de locuinţă sau de cumpărare teren la Serviciul Patrimoniu. Antonia va fi acel funcţionar virtual care va face instant acest lucru, nu va mai pierde o zi cum pierzi acum când vine de la funcţionar ca să distribuie cererea spre serviciul respectiv. Ea va merge automat, instant, la serviciul de specialitate”, explica recent primarul municipiului Cluj-Napoca Emil Boc.
Sursa foto: facebook/Emil Boc

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Ministrul Agriculturii nu abandonează procentul de minimum 51% produse româneşti în supermarketuri

Articolul următor

Despre provocările dezvoltării unui business de succes

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share