Infrastructura Investitii Sibiu Ultimele stiri

CFR SA: Constructorul are patru luni să finalizeze lucrările pe varianta de traseu Podul Mureş – Coşlariu

Directorul general al CFR SA, Ion Gavrilă, a solicitat constructorului ca în termen de patru luni să finalizeze lucrările din zona variantei de traseu Podul Mureş – Coşlariu, zonă aflată pe secţia Coşlariu – Micăsasa, informează un comunicat al companiei.
Potrivit sursei citate, lucrările în această zonă au înregistrat întârzieri în execuţie din cauza problemelor apărute la terenul de fundare.
“În această zonă s-au definit şase tronsoane experimentale, s-au făcut deja expertize şi studii de fundare pentru stabilirea capacităţii tehnice de teren, deci din acest moment aveţi la dispoziţie patru luni pentru terminarea lucrărilor în zonă’, le-a transmis constructorilor Ion Gavrilă.
Directorul general al CFR SA se află în aceste zile pe şantierele feroviare din centrul ţării unde, împreună cu reprezentanţii firmelor de construcţii şi de consultanţă, verifică stadiul de execuţie a lucrărilor de modernizare pe tronsonul de cale ferată Simeria – Sighişoara (173,47 km).
Discuţiile purtate între reprezentanţii companiei şi cei ai firmelor de construcţii şi de consultanţă s-au concentrat în special pe zonele unde au apărut probleme tehnice în timpul execuţiei lucrărilor şi pe soluţiile identificate, astfel încât să nu mai existe abateri de la graficele de lucru stabilite.
De asemenea au fost verificate obiectivele feroviare finalizate, precum şi stadiul de execuţie a lucrărilor aflate în desfăşurare la ora actuală la linii, peroane, punctele de oprire, poduri, tuneluri sau substaţii de tracţiune de pe întregul traseu Sighişoara – Aţel – Micăsasa – Coşlariu – Vinţu de Jos – Simeria, unde se înregistrează un grad de execuţie cuprins între 83% şi 98%.
Directorul General al CFR SA a solicitat constructorului ca în termen de patru luni să finalizeze lucrările din zona variantei de traseu Podul Mureş – Coşlariu, zonă aflată pe secţia Coşlariu – Micăsasa. Lucrările în această zonă au înregistrat întârzieri în execuţie din cauza problemelor apărute la terenul de fundare.
De asemenea, Gavrilă le-a reamintit constructorilor că se aşteaptă la o implicare proactivă în ceea ce priveşte calitatea lucrărilor şi respectarea termenelor de finalizare, iar orice problemă care poate afecta asigurarea unui front normal de lucru să fie analizată pe viitor în mod direct între constructor, consultant şi reprezentanţii companiei.
La finalul acestei vizite de lucru, reprezentanţii CFR SA vor purta discuţii pe marginea organizării lucrărilor pe şantiere şi a graficelor de execuţie programate şi cu reprezentanţii constructorilor care modernizează infrastructura şi suprastructura feroviară pe cele patru şantierele deschise între Gurasada şi km 614.
Pe tronsonul de cale ferată Simeria – Coşlariu – Sighişoara sunt operaţionale cinci şantiere (Simeria – Vinţu de Jos, Vinţu de Jos – Coşlariu, Coşlariu – Micăsasa, Micăsasa – Aţel şi Aţel – Sighişoara) pentru lucrări de modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare şi două şantiere (Sighişoara – Coşlariu şi Coşlariu – Simeria) pentru lucrări de semnalizare şi de implementare a sistemului de siguranţă a traficului ETCS/ERTMS nivel 2.
Modernizarea acestui tronson, cu termen estimat de finalizare în anul 2018, este o prioritate pentru CFR SA şi un suport economic pentru operatorii de transport feroviar şi pentru societăţile comerciale din întreaga zonă de dezvoltare a proiectului.
Programul pentru modernizarea tronsonului Simeria – Coşlariu – Sighişoara cuprinde toate specialităţile de lucrări feroviare şi are ca obiectiv general asigurarea interoperabilităţii infrastructurii feroviare de-a lungul Coridorului Rin-Dunăre (ramura nordică), îmbunătăţirea calităţii transportului feroviar, sporirea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă şi introducerea sistemului ERTMS/ETCS Nivel 2.
Compania Naţională de Căi Ferate ‘CFR’ SA administrează infrastructura feroviară publică.

Related posts

Tirrena, Astaldi şi Strabag, constructorii care au avansat cel mai mult în ultima lună

Stefana Muresan

O nouă companie aeriană operează zboruri spre și dinspre Germania, de pe Aeroportul Timișoara

redactia

Medisprof din Cluj Napoca se extinde si deschide un nou spital privat destinat tratamentelor oncologice, investiție de peste 12 milioane euro

Stefana Muresan

Joint Venture-ul OSRAM Continental își începe activitatea

Stefana Muresan

Sanex vrea materialele de construcții în declarația pe proprie răspundere

Nora Dumitrescu

WESSLING România a lansat noua versiune a site-ului

Ligia Voro

Câștigătoarele programului TalentA: Corteva premiază cu 12 000 $ proiectele dedicate securității alimentare

Papuc Irina

Rondocarton țintește afaceri de 100 mil. euro

Stefana Muresan

ROVENSA extinde afacerile de biocontrol, prin achiziția Grupului Agrotecnología

Ioan Sandor

Puratos introduce eCommerce în industria de ingrediente pentru panificație

Ligia Voro

Monor, Romfulda și Lacto Sinelli domină piața lactatelor din Bistrița-Năsăud

Stefana Muresan

Cel mai bun vin de desert e în județul Mureș. E produs după o rețetă austriacă

Ion Surdu

Vintest revine la București: „Iubesc vinul românesc – vin de Crăciun”

Ionut Oprea

Restricții de circulație pe Valea Oltului în perioada 7 – 15 octombrie

Ligia Voro

De vineri, 15 mai, se vor deschide parcurile în municipiul Satu Mare

Traian Dan

Voluntariat pe motociclete: jandarmii bihoreni duc medicamente cazurilor urgente

Traian Dan

Împrumuturi de până la 200 mil. lei pentru investiții în județul Brașov

Stefana Muresan

Cartierele Zalăului vor fi regenerate cu 30 de milioane de euro

Nora Dumitrescu

ASF suspendă activitatea directă de relații cu publicul

Ligia Voro

Orașul Huedin, primul contract pe fonduri europene din istoria localității

redactia

Centrul de cercetare și dezvoltare al Continental din Sibiu a ajuns la 1.000 de ingineri

Stefana Muresan

Castelul Karolyi din Carei – magia turismului sătmărean

Gruita Ienasoiu

CJ Cluj: A fost semnat contractul pentru lucrarile de stabilizare a Dealului Hoia

Stefana Muresan

22 de milioane m3 de componente auto expediate din România către uzine ale alianței Renault Nissan Mitsubishi

Ligia Voro

Leave a Comment