București Eveniment

Specialiștii români și internaționali dezvăluie ultimele tendințe în vânzări și marketing la Sales and Marketing Conference

BusinessMark anunță organizarea unei noi ediții a evenimentului Sales and Marketing Conference, ce va avea loc pe 23 mai 2018, la Hotel InterContinental, București. Speakeri de top, români și străini, vor prezenta cele mai noi tendințe în materie de sales & marketing și vor oferi exemple de bune practici din activitatea lor locală și internațională.
Tematica acestei ediții cuprinde o serie de subiecte cheie: Sales și marketing, frații regăsiți ai organizațiilor; Digital sales&marketing pentru o creștere accelerată; Millenials – noii consumatori, noii generatori de modele de sales&marketing; provocările viitorului în departamentele de sales&marketing; Sales Funnels: adaptarea corectă a tacticilor; Integrarea eficientă a interacțiunii în planul de sales&marketing; Branduri energice, rapide, agile și strategiile lor pentru dinamizarea vânzărilor; Crearea unor legături emoționale între branduri și consumatori prin sincronizarea dintre sales și marketing; Impactul inteligenței artificiale asupra business-ului la nivel de sales&marketing; Cunoașterea consumatorilor – personalizarea, factor cheie în sales&marketing; Beneficiile dezvoltării unei culturi bazate pe încredere; Realitatea virtuală și cea augumentată – experiența consumatorilor în era digitală.
Participanții au ocazia să interacționeze cu următorii invitați:
• RITA MOKBEL – Ph.D. VP Sales, Information and Communications Technology, Fintech, Business Operations and Management, ERICSSON
• RAISA ZARVĂ – Sales Manager, Head of Nordics and Benelux Inbound Sales, GOOGLE
• FLORIN ILIE – Managing Director, Head of Financial Markets Corporate Sales for Central & Eastern Europe, ING
• ADRIANA GRIGORESCU – Commercial Director, ROMPETROL DOWNSTREAM
• GABRIEL PAVEL – Balkans Sales Director, FUJITSU
• GEORGE LUPARU – Managing Partner, TO THE TOP
• LĂCRĂMIOARA ROȘCA – Communication Leader, DECATHLON ROMÂNIA
• ADRIAN IONESCU – CEE Head of Commercial, BARILLA GROUP
• ELENA BADEA – Managing Director, VALORIA
• ANDREI BURUIANĂ – Head of Sales Department, BCR PENSII
• MAGDA BEI – Director General, GRAPHTEC DESIGN
• RADU TIMIȘ JR. – Commercial Director, CRISTIM GROUP
• LAURENȚIU BĂNESCU – Owner, BERE ZĂGANU
Evenimentul este dedicat directorilor generali și de dezvoltare, directorilor comerciali, de marketing și vânzări, managerilor, coordonatorilor de vânzări și antreprenorilor.
Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.
Evenimentul Sales and Marketing Conference este organizat de BusinessMark alături de: Finlandia, To the Top, Rent for Comfort, BCCBR – Bilateral Chamber of Commerce Bulgaria – Romania, Plantăm fapte bune în România, Asociația The Social Incubator. Radioul oficial al evenimentului este: Europa FM. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, NewMoney, Curierul Național, MoneyBuzz, IQads, SMARK, IAA Romania, Men’s Health Romania, Femeia.ro, Marie Claire, Auto Motor si Sport, Branding Magazine – Revista antreprenoriatului inteligent si a industriilor creative, Market Watch, FEMEI ÎN AFACERI, Ctrl-D, Sales Magazine, PRwave, Energynomics.ro, Transilvania Business, Business24, Ziare.com, Debizz, Administratie.ro, Jurnalul de Afaceri, Manager Express, Financial Market, AngajatorulMeu.ro, Portal Management, Global Manager, Bucuresteni.ro, Roportal, Gazetadeștiri, Chalbert, Vox Capital, FinZoom, EFdeN, Revista Valoarea, SpatiulConstruit.ro, Centruldepresa.ro, MediaRabbit, Financiarul.ro.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Related posts

Poziționarea în mintea clienților

redactia

Consiliul Concurenței analizează o nouă tranzacție a grupului Globalworth în domeniul imobiliar și închirierii de spații industriale din România

Papuc Irina

Mapping World Urbanity -The Central Theme of MIPIM 2018

Ionut Oprea

FTSE Russell confirmă că România este pe cale să fie inclusă în indicii FTSE de Piețe Emergente

Ligia Voro

New lease agreement signed for SPDI

Ionut Oprea

NRCC University – How to build a bullet-proof marketing strategy

Ionut Oprea

Architecture Conference&Expo: dezvoltarea urbană a orașelor

Transilvania Business

Concurs de proiecte digitale pentru studenţi creativi

Ionut Oprea

Natalia Berezovskaia – curs intensiv de design interior

Ionut Oprea

HR Summit Cluj-Napoca: Acolo unde experienţa profesională întâlneşte pasiunea

Normele Codului Vamal explicate. În practică

Rezidențialul în România

Ligia Voro

UE, ajutoare de stat în valoare de 377 milioane de euro pentru Airbus

Stefana Muresan

From superyachts to tailor-made luxury cars at the 2018 Monaco Yacht Show

Ionut Oprea

Marc O’Polo, primul magazin mono-brand din România în Bucureşti Mall

Ligia Voro

SEE Property Forum 2018, 29th of March, Radisson Blu

Ionut Oprea

România a urcat 17 poziţii în clasamentul PwC Paying Taxes 2020

Papuc Irina

ELIT România continuă colaborarea cu P3

Ionut Oprea

Statele Unite au angajat un român pentru strategia de imagine a Americii în lume

redactia

Robert Pitt, noul director de operațiuni al CTP

Ionut Oprea

Fondatorul AROBS s-a întâlnit cu noul ministru al fondurilor europene

Nora Dumitrescu

„Înghețarea” listărilor de pachete minoritare pe piața de capital contravine intereselor României

Ligia Voro

B | Sectorul sanitar public va trebui să-si privească prin lentile economice activitatea

CBRE România l-a recrutat pe Gijs Klomp pentru funcția de Head of Investment Properties

Ligia Voro

Leave a Comment