Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

GOLDPLAST investește 4,1 milioane lei în creșterea producției, a vizibilității și lansarea unui produs nou

Societatea GOLDPLAST Bistrița va investi 4,1 milioane lei până la 31 martie 2019 în tehnologie, acțiuni de marketing și certificări de produse noi. Din această sumă, 2,1 milioane lei sunt fonduri nerambursabile, atrase prin Programul Operațional Regional (POR 2014-2020), potrivit bistritabusiness.ro.
Proiectul cu care GOLDPLAST a obținut această finanțare se numește “Trăinicia ambalajului” și a fost depus în cadrul Axei prioritare 2, Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii, Prioritatea de investiții 2.2 – Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor. Valoarea totală a proiectului este de 4.093.013,07 lei, din care finanţarea nerambursabilă aprobată este 2.120.974,73 lei.
Finanţarea va fi asigurată în baza contractului de finanţare încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management, prin Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Organism Intermediar.
Compania bistrițeană vizează diversificarea producției, inclusiv extinderea capacității (o creștere de 6% în primul an de implementare), prin investiţii în cinci active fixe de ultimă generaţie, creșterea vizibilității și a prezenței în piață prin participarea la un târg internațional, re-certificarea sistemului de management al calității ISO 9001 și certificarea unui produs nou (folie din polietilenă coextrudată). De asemenea, societatea va crea patru locuri noi de muncă, din care unul va fi ocupat de o persoană din categoria persoanelor defavorizate.
GOLDPLAST este una dintre primele companii private înființate în Bistrița (în 1991) după Revoluție. Ea este deținută de antreprenorul Ioan Stejărean și produce ambalaje pentru retaileri şi pentru alți clienți din diverse ramuri ale industriei alimentare, materialelor de construcţii, producţiei de mobilă, textile şi încălţăminte. Compania mai produce țevi de polietilenă pentru transport și distribuția de apă.
În 2017, GOLDPLAST a avut o cifră de afaceri de peste 3,2 milioane euro.







Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Delegație cu firme bavareze din domeniul alimentar la București. Discuții individuale B2B

Articolul următor

Fujikura construieşte o nouă fabrică de producere a cablajelor în Moldova

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
CNIPT
Citeste mai mult

Peregrinări prin Țara de Jos a Călatei

Centrul Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) Zalău va promova această zonă a județului Sălaj printr-un tur…
Educație
Citeste mai mult

KINDER EXPO în Timișoara

KINDER EXPO, târg dedicat femeilor însărcinate, bebelușilor și copiilor , va avea loc în Timișoara, între 23 și…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share