Lideri si afaceri Real Estate

Compania Gamoni investește în sustenabilitatea procesului de producție pe termen lung

Compania Gamoni produce scaune de 25 de ani pe piața din România, fiind un jucător important al industriei. Compania implementează toate etapele procesului de producție, de la plantarea arborilor, tratamente speciale, îngrijire, debitare, prelucrare, până la vânzările B2B. Nu în ultimul rând, în ultimii ani, în urma creșterii cererii pe piața imobiliară, a dezvoltat, două proiecte imobiliare de succes în Cluj-Napoca. Mai multe informații în interviul acordat de Anda Șuta, directorul comercial al companiei Gamoni.
Ce business-uri gestionați în România în acest moment?
Anda Șuta: În ultimii 25 de ani, firma Gamoni și-a diversificat portofoliul permanent în mai multe domenii cu potențial. Activitatea principală este producția de scaune, unde gestionăm și implementăm toate etapele procesului de producție, de la plantarea arborilor, tratamente speciale, îngrijire, debitare, prelucrare, până la vânzările B2B. În același timp am investit în sectorul imobiliar, orașul Cluj-Napoca fiind ales că reper. Aici, în zona central a cartierului Gheorgheni și în cartierul Bună Ziua, am finalizat două proiecte importante. Investim în propriile păduri, pentru a putea oferi și garanta sustenabilitatea procesului pe termen lung.
Ce impact a avut asupra firmei Gamoni explozia din real-estate din ultima perioadă?
Anda Șuta: Fiind în mare parte B2B, fluctuațiile de pe piață le resimțim indirect, prin partenerii noștri de pe piață. Cele două domenii de activitate sunt scalabile diferit, capacitatea fabricii de scaune este de câteva mii de scaune pe lună, iar în domeniul imobiliar suntem la al doilea proiect. Ele se intersectează în momentul de față, dar în viitor preconizăm că vor deveni afaceri independente și le vom trata ca atare. Creșterea cererii de locuințe duce automat la o creștere a cererii de produse de tipul celor pe care noi le producem în cadrul firmei noastre Gamoni.
Care sunt principalele atuuri pentru reușita în dezvoltarea imobiliară pe care o realizați?
Anda Șuta: Experiența noastră în producție ne-a ajutat să înțelegem importanța controlului fiecărei etape din acest proces. În imobiliare, am început cu achiziția terenurilor și a utilajelor a căror costuri cu chiria și operarea justifică achiziția. În cadrul etapelor de lucru noi, ca dezvoltator, ne ocupăm de managementul proiectului de la început până la sfârșit și de vânzarea directă a spațiilor. Astfel ajungem la prețuri justificabile în față clienților având flexibilitatea de a personaliza spațiile în funcție de cerințe.

Ce perspective aveți pentru anul acesta și următoarea perioadă?
Anda Șuta: În acest an urmărim eficientizarea proceselor în zona imobiliară precum și consolidarea brandului Gamoni în rândul clienților. Urmărim extinderea pe zona de online și posibil automatizarea unor procese de producție pentru a reduce și mai mult timpii de la comandă până la livrarea produsului către client.
Un mesaj pentru clienți/parteneri.
Anda Șuta: După un sfert de secol în acest domeniu, presărat de fluctuații socio-economice semnificative, am învățat să valorificăm relațiile cu toți cei cu care interacționăm. Fiind o afacere de familie, cu timpul, am ajuns să devenim prieteni și apropiați de majoritatea partenerilor noștri. Dorim ca pe viitor, să întregim familia Gamoni cu beneficiarii reali ai produselor noastre, cu clienții finali, și să le oferim noi experiențe prin intermediul produselor noastre.
De Ionel ALBU

Related posts

Winners celebrate at the inaugural Hungarian & Balkans Real Estate Awards

Ionut Oprea

40 nations explore the future of building and construction

Ionut Oprea

Proiect Sudium Green pentru plantarea a 10.000 de arbori în Cluj Napoca

A. I.

CBRE: În 2020 s-au tranzacționat peste 240.000 mp de spații de birouri

redactia

Apare un cartier nou la Baia Mare: Pintea Viteazul

Nora Dumitrescu

Adamamerica a cumparat Phoenix Tower

Nou magazin Ikea de la Timişoara, aşteptat să fie deschis în cursul anului viitor

Robert Bloancă

Real estate – the global stage

Stefana Muresan

Warsaw first Polish city to join EBRD Green Cities

Ionut Oprea

CONTRACT Design, un eveniment concept in serviciul arhitectilor, designerilor, dezvoltatorilor si contractantilor

Stefana Muresan

Serverul Continental pentru autovehicule conectează mașinile electrice Volkswagen ID.

Nicolae Pop

Primer Electro, Centrul de Sticlă a împlinit 20 de ani!

Stefana Muresan

Husqvarna Living City: Cum arată orașul viitorului?

Ion Surdu

myhive in Romania

Ionut Oprea

Bucharest – skyline transformation 2025: Office – future skyline changers

Ionut Oprea

S IMMO AG: Very strong first half of 2017

Ionut Oprea

Creații pentru Max Mara și Maison Margiela, confecționate chiar în județul Mureș. Cristina Hâncu, Târnava Sighișoara: „Să fii în România și să fii în industria textilă e foarte greu”

Transilvania Business

CEE BSC Executive Leaders Roundtable – 26 January 2021

Ionut Oprea

Invest Quest, la final. Premiu de 5.000 de lei din partea Rotary District 2241

Ligia Voro

Dunwell: 2.500 mp pentru Farmasi, in CTPark București

Papuc Irina

Previziuni 2020. Ce investiții au fost promovate la Expo Real München 2019?

Ionut Oprea

AMCOR si oportunitati de finantare

Business Mark – Real Estate & Construction Forum

Ionut Oprea

Rohde&Schwarz Topex închiriază 8.000 mp în myhive IRIDE |nineteen, tranzacție Crosspoint

Ligia Voro

Leave a Comment