Compania Gamoni produce scaune de 25 de ani pe piața din România, fiind un jucător important al industriei. Compania implementează toate etapele procesului de producție, de la plantarea arborilor, tratamente speciale, îngrijire, debitare, prelucrare, până la vânzările B2B. Nu în ultimul rând, în ultimii ani, în urma creșterii cererii pe piața imobiliară, a dezvoltat, două proiecte imobiliare de succes în Cluj-Napoca. Mai multe informații în interviul acordat de Anda Șuta, directorul comercial al companiei Gamoni.
Ce business-uri gestionați în România în acest moment?
Anda Șuta: În ultimii 25 de ani, firma Gamoni și-a diversificat portofoliul permanent în mai multe domenii cu potențial. Activitatea principală este producția de scaune, unde gestionăm și implementăm toate etapele procesului de producție, de la plantarea arborilor, tratamente speciale, îngrijire, debitare, prelucrare, până la vânzările B2B. În același timp am investit în sectorul imobiliar, orașul Cluj-Napoca fiind ales că reper. Aici, în zona central a cartierului Gheorgheni și în cartierul Bună Ziua, am finalizat două proiecte importante. Investim în propriile păduri, pentru a putea oferi și garanta sustenabilitatea procesului pe termen lung.
Ce impact a avut asupra firmei Gamoni explozia din real-estate din ultima perioadă?
Anda Șuta: Fiind în mare parte B2B, fluctuațiile de pe piață le resimțim indirect, prin partenerii noștri de pe piață. Cele două domenii de activitate sunt scalabile diferit, capacitatea fabricii de scaune este de câteva mii de scaune pe lună, iar în domeniul imobiliar suntem la al doilea proiect. Ele se intersectează în momentul de față, dar în viitor preconizăm că vor deveni afaceri independente și le vom trata ca atare. Creșterea cererii de locuințe duce automat la o creștere a cererii de produse de tipul celor pe care noi le producem în cadrul firmei noastre Gamoni.
Care sunt principalele atuuri pentru reușita în dezvoltarea imobiliară pe care o realizați?
Anda Șuta: Experiența noastră în producție ne-a ajutat să înțelegem importanța controlului fiecărei etape din acest proces. În imobiliare, am început cu achiziția terenurilor și a utilajelor a căror costuri cu chiria și operarea justifică achiziția. În cadrul etapelor de lucru noi, ca dezvoltator, ne ocupăm de managementul proiectului de la început până la sfârșit și de vânzarea directă a spațiilor. Astfel ajungem la prețuri justificabile în față clienților având flexibilitatea de a personaliza spațiile în funcție de cerințe.
Ce perspective aveți pentru anul acesta și următoarea perioadă?
Anda Șuta: În acest an urmărim eficientizarea proceselor în zona imobiliară precum și consolidarea brandului Gamoni în rândul clienților. Urmărim extinderea pe zona de online și posibil automatizarea unor procese de producție pentru a reduce și mai mult timpii de la comandă până la livrarea produsului către client.
Un mesaj pentru clienți/parteneri.
Anda Șuta: După un sfert de secol în acest domeniu, presărat de fluctuații socio-economice semnificative, am învățat să valorificăm relațiile cu toți cei cu care interacționăm. Fiind o afacere de familie, cu timpul, am ajuns să devenim prieteni și apropiați de majoritatea partenerilor noștri. Dorim ca pe viitor, să întregim familia Gamoni cu beneficiarii reali ai produselor noastre, cu clienții finali, și să le oferim noi experiențe prin intermediul produselor noastre.
De Ionel ALBU
Citește și:
Caravana Business Evolution revine la Constanta pe 15 octombrie 2024
Dupa succesul evenimentelor anterioare de anul acesta din Bacau, Satu Mare, Suceava, Craiova si Oradea, Doingbusiness.ro revine cu…
14 octombrie 2024
Atria Urban Resort anunță finalizarea Fazei a III-a proiectului și pregătește Faza IV
Atria Urban Resort, complex imobiliar dezvoltat în zona de nord-vest a Capitalei, în sectorul 1, de către EVERGENT…
14 octombrie 2024
Echipa României vrea să-și apere titlul mondial la degustarea în orb a vinurilor
Pe buzele tuturor specialiștilor în vin, fie somelieri, vinificatori, concurenți sau doar spectatori ai Campionatului Mondial de Degustare…
11 octombrie 2024
EXPO REAL 2024: Slight sense of confidence in a changing market
More than 40,000 participants from 75 countries and regions 1,778 exhibitors from 34 countries Real estate sector is…
11 octombrie 2024
700 de locuințe livrate de ANL la Cluj
22 de apartamente destinate tinerilor au fost finalizate de Agenția Națională pentru Locuințe în comuna clujeană. Locuințele (16…
11 octombrie 2024
JTI a înființat un centru global IT în România
Dacă acum 30 de ani, legătura dintre tutun și tehnologie însemna doar prelucrarea materiei prime în produse finite…
10 octombrie 2024
Exploratori de Viitor cu Fundația Leaders și Holcim
Programul Exploratori de Viitor, care dezvoltă competențele de leadership și angajabilitate este configurat pentru ca 210 elevi de…
10 octombrie 2024
BRD se implică în viața studențească din țară
BRD Groupe Société Générale a conceput un program prin care să îmbunătățească viața studenților din România. Mai multe…
10 octombrie 2024