Compania Gamoni produce scaune de 25 de ani pe piața din România, fiind un jucător important al industriei. Compania implementează toate etapele procesului de producție, de la plantarea arborilor, tratamente speciale, îngrijire, debitare, prelucrare, până la vânzările B2B. Nu în ultimul rând, în ultimii ani, în urma creșterii cererii pe piața imobiliară, a dezvoltat, două proiecte imobiliare de succes în Cluj-Napoca. Mai multe informații în interviul acordat de Anda Șuta, directorul comercial al companiei Gamoni.
Ce business-uri gestionați în România în acest moment?
Anda Șuta: În ultimii 25 de ani, firma Gamoni și-a diversificat portofoliul permanent în mai multe domenii cu potențial. Activitatea principală este producția de scaune, unde gestionăm și implementăm toate etapele procesului de producție, de la plantarea arborilor, tratamente speciale, îngrijire, debitare, prelucrare, până la vânzările B2B. În același timp am investit în sectorul imobiliar, orașul Cluj-Napoca fiind ales că reper. Aici, în zona central a cartierului Gheorgheni și în cartierul Bună Ziua, am finalizat două proiecte importante. Investim în propriile păduri, pentru a putea oferi și garanta sustenabilitatea procesului pe termen lung.
Ce impact a avut asupra firmei Gamoni explozia din real-estate din ultima perioadă?
Anda Șuta: Fiind în mare parte B2B, fluctuațiile de pe piață le resimțim indirect, prin partenerii noștri de pe piață. Cele două domenii de activitate sunt scalabile diferit, capacitatea fabricii de scaune este de câteva mii de scaune pe lună, iar în domeniul imobiliar suntem la al doilea proiect. Ele se intersectează în momentul de față, dar în viitor preconizăm că vor deveni afaceri independente și le vom trata ca atare. Creșterea cererii de locuințe duce automat la o creștere a cererii de produse de tipul celor pe care noi le producem în cadrul firmei noastre Gamoni.
Care sunt principalele atuuri pentru reușita în dezvoltarea imobiliară pe care o realizați?
Anda Șuta: Experiența noastră în producție ne-a ajutat să înțelegem importanța controlului fiecărei etape din acest proces. În imobiliare, am început cu achiziția terenurilor și a utilajelor a căror costuri cu chiria și operarea justifică achiziția. În cadrul etapelor de lucru noi, ca dezvoltator, ne ocupăm de managementul proiectului de la început până la sfârșit și de vânzarea directă a spațiilor. Astfel ajungem la prețuri justificabile în față clienților având flexibilitatea de a personaliza spațiile în funcție de cerințe.
Ce perspective aveți pentru anul acesta și următoarea perioadă?
Anda Șuta: În acest an urmărim eficientizarea proceselor în zona imobiliară precum și consolidarea brandului Gamoni în rândul clienților. Urmărim extinderea pe zona de online și posibil automatizarea unor procese de producție pentru a reduce și mai mult timpii de la comandă până la livrarea produsului către client.
Un mesaj pentru clienți/parteneri.
Anda Șuta: După un sfert de secol în acest domeniu, presărat de fluctuații socio-economice semnificative, am învățat să valorificăm relațiile cu toți cei cu care interacționăm. Fiind o afacere de familie, cu timpul, am ajuns să devenim prieteni și apropiați de majoritatea partenerilor noștri. Dorim ca pe viitor, să întregim familia Gamoni cu beneficiarii reali ai produselor noastre, cu clienții finali, și să le oferim noi experiențe prin intermediul produselor noastre.
De Ionel ALBU
Citește și:
Reprezentarea exclusivă. Tendința pieței imobiliare din România
Într-o lume în continuă schimbare, piața imobiliară din România a început să adopte în ultimii ani tendințe și…
17 aprilie 2024
Un deceniu de excelență. Povestea Transilvania Executive Education în România
Anul acesta, Transilvania Executive Education (TEE) sărbătorește 10 ani de activitate. Asociația a fost fondată în 2014, sub…
17 aprilie 2024
Star Transmission și Star Assembly lansează programul de internship Summer Experience
După cum știm și noi, trecerea de la mediul academic la job poate fi una destul de stresantă.…
17 aprilie 2024
Îmbunătățește-ți strategiile de business la TopHotel Conference 2024!
Industria ospitalității este în continuă schimbare, fiind influențată de evoluțiile tehnologice și de preferințele consumatorilor. Cu toate aceste…
16 aprilie 2024
Percepția investitorilor asupra României este moderat-optimistă, potrivit sondajului FIC
Principala provocare cu care se confruntă mediul de afaceri o reprezintă neclaritățile și incertitudinile legislative, arată peste 70%…
16 aprilie 2024
Trenchless Romania Conference & Exhibition 8th Edition, 6th of June 2024
Cea de-a 8-a ediție a Conferinței și Expoziției Trenchless Romania va avea loc la București în 6 iunie…
16 aprilie 2024
FOTO-VIDEO. IRUM lansează trei noi produse, în cadrul târgului Agraria
IRUM, singurul producător român de tractoare agricole, lansează trei noi produse în cadrul târgului Agraria. Organizat la Jucu,…
16 aprilie 2024
Piața rezidențială merge prost la Cluj. Autorizațiile de construire, reduse la jumătate
Direcția Județeană de Statistică (DJS) a anunțat evoluția autorizațiilor de construire eliberate pentru clădiri rezidențiale în primele două…
15 aprilie 2024