Investitii Ultimele stiri

Tehnologia informaţiei, proiecte de tip smart-city şi magistrala M6, de interes pentru investitori japonezi

Peste 20 de companii importante din Japonia vor participa la misiunea economică de la Bucureşti, programată în luna noiembrie a acestui an, principalele zone de interes pentru investitorii japonezi fiind tehnologia informaţiei, proiecte de tip smart-city, dar şi magistrala M6 a metroului bucureştean.
Ştefan-Radu Oprea, Ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, a avut o întrevedere cu Yasukazu Irino, vice-preşedinte executiv al Japan External Trade Organization – JETRO, în cadrul căreia s-au stabilit detalii despre organizarea unei misiuni economice japoneze la Bucureşti.
Cei doi oficiali au subliniat contextul favorabil al relaţiilor bilaterale, marcat de succesul misiunii economice româneşti din Japonia, din luna mai, şi de apropierea momentului în care va intra în vigoare Acordul de Parteneriat Economic Japonia – Uniunea Europeană.
Ministrul Oprea a prezentat noua formă a ajutorului de stat pentru marile investiţii în economia românească şi a subliniat disponibilitatea statului român pentru atragerea investitorilor în proiecte de tip PPP (parteneriat public-privat).
“Le vom prezenta partenerilor japonezi proiecte concrete, astfel încât, în noiembrie, să avem discuţii aplicate business to business”, a declarat Ştefan-Radu Oprea.
Yasukazu Irino a transmis că aproximativ 20 de companii importante din Japonia vor fi prezente la misiunea economică din noiembrie, iar principalele zone de interes sunt tehnologia informaţiei, proiecte de tip smart-city, colaborarea cu antreprenorii din indus­tria digitală şi magistrala M6 a metroului din Bucureşti. De asemenea, Yasukazu Irino a prezentat acţiunile JETRO România, care organizează delegaţii ale companiilor japoneze în toate zonele ţării, pentru a identifica oportunităţi de investiţii.
Japan External Trade Organization este o organizaţie guvernamentală japoneză, care are ca obiect de activitate promovarea comerţului şi investiţiilor reciproce dintre Japonia si restul lumii.

Related posts

Unul dintre cei mai influenţi tineri din Europa, Cornel Amariei (25 ani) – director de inovaţie la Continental

Stefana Muresan

S-a semnat contractul de finanțare pentru cel mai amplu proiect din Timiș. 180 mil. euro, pentru infrastructura de apă

Stefana Muresan

Grupul Monza, nouă etapă în extinderea brandului

Stefana Muresan

Avocatul mureșean Vasile Costea: „Dacă vrei să ții pasul cu vremurile, trebuie să ții cont de dezvoltarea economică”

Ligia Voro

Wizz își redeschide baza din Timișoara peste două săptămâni

Nora Dumitrescu

Groupe Renault înregistrează o cifră de afaceri de 10.374 milioane de euro în cel de-al treilea trimestru din 2020

Ion Surdu

Producătorul de panouri termoizolante TeraSteel a înregistrat exporturi de aproape 60% din cifra de afaceri în 2019

Papuc Irina

Un nou aquapark în Oradea cu finanțare europeană – Grădina termală Ioșia

Traian Dan

Frații Pavăl își consolidează poziția la Cemacon în plină criză

Nora Dumitrescu

Un clujean vinde fotolii de masaj în toată lumea, inclusiv la Polul Nord

redactia

Secția de Neonatologie a Spitalului Universitar București, dotată de Salvați Copiii

Ligia Voro

Centura Oradea – Autostrada A3 are SF finalizat

redactia

Tudor Ionescu, noul Head of Advisory & Transaction Services, Office – CBRE

Ionut Oprea

“Manual” pentru viitorii deținători de case tradiționale

Nora Dumitrescu

Aproape 1.600 de firme din Bihor au trimis oamenii în șomaj tehnic

Traian Dan

Theodora Golf Club anunță deschiderea terenului și prima competiție: Cupa Transavia, ediție aniversară

Stefana Muresan

S-a modificat programul de vizitare a Cetății Deva și accesul cu Telecabina

Ion Surdu

Aradul vrea să acceseze fonduri europene de 48 mil. euro pentru dezvoltarea transportului public

redactia

Instant Factoring: Volumul solicitărilor de finanțare a crescut de cinci ori S1 2019

Ligia Voro

2017, cel mai bun an ca producţie pentru producătorul de prefabri­c­ate ASA CONS din Turda

Stefana Muresan

Creații pentru Max Mara și Maison Margiela, confecționate chiar în județul Mureș. Cristina Hâncu, Târnava Sighișoara: „Să fii în România și să fii în industria textilă e foarte greu”

Transilvania Business

''Discover Timiş!'', platformă de promovare şi informare digitală pentru turişti

Stefana Muresan

Ceas de lux dedicat Centenarului, lansat de elvețienii de la Tissot. Este inspirat de Alba Iulia și produs în 1918 de bucăți

redactia

Mihai Daraban: Este obligatoriu să promovăm România ca un hub comercial între Japonia și UE

redactia

Leave a Comment