București Lideri si afaceri Ultimele stiri

ALISIA ENCO, colecție unicat de accesorii pentru cămăși

Un manifest de creativitate dedicat României: ALISIA ENCO lansează în anul Centenarului o colecție unicat de accesorii pentru cămăși cu motive românești, must have
Alisia Enco lansează, în ediție limitată, o colecție spectaculoasă de broșe-statement pentru cămăși, dedicată aniversării Centenarului României. O colecție inspirată din ceea ce România îi inspiră la rândul ei creatoarei – un amestec spectaculos de contrarii: simplitate și putere de inovație, minimalism și creativitate, delicatețe și forță.
Motivele românesti care au definit colecția Traditionale sunt acum recreate în broșe-statement pe suport din lemn și sticlă organică, folosind cristale naturale si un sistem de prindere brevetat, cu ajutorul magneților.
Deja celebrele motive Fata din Horă, Floare de Mai și Trifoi sunt acum obiecte de design în sine, must have și în acelasi timp piese timeless, pe cât de spectaculos realizate, pe atât de versatile și ușor de asortat.
Frumusețea cu totul specială a colecției stă în faptul că ea reuseste să îmbine cele mai noi trenduri în accesoriile de modă cu inovația tehnologică fără a face rabat de la minimalismul de “business with a twist” deja consacrat al brandului Alisia Enco. Fiecare broșă este o mică piesă de artă în sine, conceptual inspirată dintr-o contopire armonioasă de contrarii: delicatețea și strălucirea discretă a cristalelor naturale se îmbină fluid cu simplitatea lemnului sau a sticlei. Aspiratie si ancorare, îndrăzneală și responsabilitate, feminitate și forță, distilate în simbolistica tradițională a uneia dintre cele mai bine vândute colecții de cămăși Alisia Enco.
Accesoriile au fost concepute și realizate în colaborare cu un designer de accesorii de fashion, Anahit Ghazaryan, de origine armeană, un brand recunoscut si apreciat în țara de origine, care a tradus cu pasiune viziunea brandului Alisia Enco și a înțeles România prin prisma câtorva simboluri cu valențe estetice. Cele câteva piese statement sunt doar începutul unei serii de colaborări cu tineri designeri talentați care își vor pune pe viitor creațiile sub semnătura brandului Alisia Enco.
 
“Am creat colectia de accesorii cu gândul la forța feminină a României, care merită celebrată, acum, într-un an aniversar. Mi-as dori ca româncele – fie că sunt femei de business, antreprenoare, în funcții de decizie, angrenate in politică și în foruri înalte sau pur și simplu femei care trăiesc frumos și iubesc să fie elegante – să poarte aceste accesorii ca o emblemă a feminității active, militante, care schimbă lumea si România în bine. Mi-aș dori ca în spatele fiecăruia dintre aceste simboluri să se poată citi un mic manifest pentru creativitate, libertate, spirit pozitiv și încredere în sine” (Alice Botnarenco)
 
Colecţiile ALISIA ENCO se comercializează în prezent prin intermediul propriului magazin online www.alisiaenco.com si al studio-ului situat central în Bucuresti, dar si in magazine partenere din Cluj (concept store Artigiana House) si Constanta (magazinul Namag). Livrarea produselor se realizează oriunde în lume, iar transportul în România este gratuit.
Brandul ALISIA ENCO a fost fondat în anul 2014 de către antreprenoarea Alice Botnarenco, din dorința de a oferi femeilor de afaceri oportunitatea de a se exprima fără restricţii, prin intermediul unor articole vestimentare creative. ALISIA ENCO oferă o varietate de articole dedicate femeilor în afaceri, elementul central, de referință al brandului fiind cămașa.
 

Related posts

Emil Boc – premiul „Primarul Anului”, pentru proiectele “smart city”

redactia

Managerii din domeniul industriei, comerţului şi serviciilor sunt optimişti

Traian Dan

#IamWIZZcrew – Cea mai mare campanie de recrutări

Ionut Oprea

Untold a distribuit alimente și echipament medical în Apuseni și Maramureș

Nora Dumitrescu

Cupru Min, venituri în creştere cu 35,8% în 2017

Stefana Muresan

Remus Lăpuşan şi Nicolae Minea, numiți administratori ai Transgaz pentru următorii patru ani

Stefana Muresan

Clienţii Băncii Transilvania pot plăti la POS cu telefonul mobil

Stefana Muresan

Lideri pentru excelență în sănătate by FIC & Ministerul Sănătății

Ligia Voro

O şansă la viaţă pentru copiii bolnavi de cancer: Renumit oncolog pentru copii din Turcia vine la Iași

redactia

Clusterul de mobilier al Ardealului ia proporții la început de an

Nora Dumitrescu

FOTO: Peste 100 proiecte din Regiunea Centru vor beneficia de fonduri europene REGIO

Ligia Voro

Județul Sibiu își prezintă atuurile turistice în Israel

redactia

Modificarea taxei de salubrizare, în dezbatere publică la Sibiu: „Trecem la modelul «plătește pentru cât arunci»”

Ion Surdu

Magistrala de gaze naturale Sighet – Borșa, avizată la București

Nora Dumitrescu

Proiect european de 2,5 mil. euro pentru realizarea unei piste de biciclete între Arad şi Pecica

Stefana Muresan

Cultura porumbului, provocările momentului

Ligia Voro

Grupul farmaceutic Dona a recrutat un manager cu experienţă în auto

Stefana Muresan

Farmec are liber la producția de dezinfectanți

Nora Dumitrescu

Proiectul de creare a unui parc pe o fostă groapă de gunoi în Sibiu, scos la licitație

Papuc Irina

BuildGreen depășește 3 milioane m2 asistați pentru certificare sustenabilă

Nicolae Pop

Reducerea ratei de abandon școlar, posibilă cu bani europeni

redactia

Sigemo, furnizor de anvelope și jante din Sibiu: Anul 2021 va fi cu siguranță un an greu

Ion Surdu

Litens Automotive deschide în Timiș a doua fabrică de producție din Europa

Stefana Muresan

Studiu Continental România și Academia Titi Aur: șoferii admit că încalcă regulile de circulație intenționat

Ligia Voro

Leave a Comment