Un manifest de creativitate dedicat României: ALISIA ENCO lansează în anul Centenarului o colecție unicat de accesorii pentru cămăși cu motive românești, must have
Alisia Enco lansează, în ediție limitată, o colecție spectaculoasă de broșe-statement pentru cămăși, dedicată aniversării Centenarului României. O colecție inspirată din ceea ce România îi inspiră la rândul ei creatoarei – un amestec spectaculos de contrarii: simplitate și putere de inovație, minimalism și creativitate, delicatețe și forță.
Motivele românesti care au definit colecția Traditionale sunt acum recreate în broșe-statement pe suport din lemn și sticlă organică, folosind cristale naturale si un sistem de prindere brevetat, cu ajutorul magneților.
Deja celebrele motive Fata din Horă, Floare de Mai și Trifoi sunt acum obiecte de design în sine, must have și în acelasi timp piese timeless, pe cât de spectaculos realizate, pe atât de versatile și ușor de asortat.
Frumusețea cu totul specială a colecției stă în faptul că ea reuseste să îmbine cele mai noi trenduri în accesoriile de modă cu inovația tehnologică fără a face rabat de la minimalismul de “business with a twist” deja consacrat al brandului Alisia Enco. Fiecare broșă este o mică piesă de artă în sine, conceptual inspirată dintr-o contopire armonioasă de contrarii: delicatețea și strălucirea discretă a cristalelor naturale se îmbină fluid cu simplitatea lemnului sau a sticlei. Aspiratie si ancorare, îndrăzneală și responsabilitate, feminitate și forță, distilate în simbolistica tradițională a uneia dintre cele mai bine vândute colecții de cămăși Alisia Enco.
Accesoriile au fost concepute și realizate în colaborare cu un designer de accesorii de fashion, Anahit Ghazaryan, de origine armeană, un brand recunoscut si apreciat în țara de origine, care a tradus cu pasiune viziunea brandului Alisia Enco și a înțeles România prin prisma câtorva simboluri cu valențe estetice. Cele câteva piese statement sunt doar începutul unei serii de colaborări cu tineri designeri talentați care își vor pune pe viitor creațiile sub semnătura brandului Alisia Enco.
“Am creat colectia de accesorii cu gândul la forța feminină a României, care merită celebrată, acum, într-un an aniversar. Mi-as dori ca româncele – fie că sunt femei de business, antreprenoare, în funcții de decizie, angrenate in politică și în foruri înalte sau pur și simplu femei care trăiesc frumos și iubesc să fie elegante – să poarte aceste accesorii ca o emblemă a feminității active, militante, care schimbă lumea si România în bine. Mi-aș dori ca în spatele fiecăruia dintre aceste simboluri să se poată citi un mic manifest pentru creativitate, libertate, spirit pozitiv și încredere în sine” (Alice Botnarenco)
Colecţiile ALISIA ENCO se comercializează în prezent prin intermediul propriului magazin online www.alisiaenco.com si al studio-ului situat central în Bucuresti, dar si in magazine partenere din Cluj (concept store Artigiana House) si Constanta (magazinul Namag). Livrarea produselor se realizează oriunde în lume, iar transportul în România este gratuit.
Brandul ALISIA ENCO a fost fondat în anul 2014 de către antreprenoarea Alice Botnarenco, din dorința de a oferi femeilor de afaceri oportunitatea de a se exprima fără restricţii, prin intermediul unor articole vestimentare creative. ALISIA ENCO oferă o varietate de articole dedicate femeilor în afaceri, elementul central, de referință al brandului fiind cămașa.
Citește și:
Tinerii orădeni sunt invitați să se lanseze în afaceri – eveniment VSFA
Universitatea din Oradea deschide Aula Magna pentru toți tinerii orădeni care vor să se lanseze în afaceri. „Vreau…
19 aprilie 2024
Oradea face pași hotărâți în era digitală
Interacțiunea digitală cu cetățenii este o realitate palpabilă, la Oradea. Concret, iată cum se manifestă deschiderea Primăriei Oradea…
19 aprilie 2024
Florin Drăgan, rectorul UPT, militează pentru dezvoltarea conurbației Arad-Timișoara
Dacă în anii 2000 Aradul și Timișoara au însemnat o importantă poartă de intrare a investițiilor străine în…
19 aprilie 2024
Chimcomplex își susține angajații
Grupurile CRC și SCR își ajută în primul rând angajații (peste 2.000) și apoi, pe cei din zonă.…
18 aprilie 2024
Hidroelectrica și Masdar (EAU) extind acordul de colaborare
O delegație a Hidroelectrica, condusă de Karoly Borbely, președinte al directoratului societății, participă la vizita de lucru a…
18 aprilie 2024
Studiu: Temperaturile preferate de români în locuințe
Aproape jumătate dintre români preferă temperatura în locuințe între 22 și 24°C, și chiar peste; Peste 40% și-au…
18 aprilie 2024
Trimișii Ardealului vor să schimbe statutul urșilor și lupilor în UE
Reprezentanții Transilvaniei la Bruxelles susțin modificarea stării de protecție a carnivorelor mari din strict protejat în protejat. Comitetul…
18 aprilie 2024
Grădină botanică și lac artificial în Cartierul Nufărul din Oradea
Primăria Oradea vrea să realizeze o Grădina Urbană în Cartierul Nufărul. În acest sens, a fost lansat în…
18 aprilie 2024