București Lideri si afaceri Ultimele stiri

ALISIA ENCO, colecție unicat de accesorii pentru cămăși

Un manifest de creativitate dedicat României: ALISIA ENCO lansează în anul Centenarului o colecție unicat de accesorii pentru cămăși cu motive românești, must have
Alisia Enco lansează, în ediție limitată, o colecție spectaculoasă de broșe-statement pentru cămăși, dedicată aniversării Centenarului României. O colecție inspirată din ceea ce România îi inspiră la rândul ei creatoarei – un amestec spectaculos de contrarii: simplitate și putere de inovație, minimalism și creativitate, delicatețe și forță.
Motivele românesti care au definit colecția Traditionale sunt acum recreate în broșe-statement pe suport din lemn și sticlă organică, folosind cristale naturale si un sistem de prindere brevetat, cu ajutorul magneților.
Deja celebrele motive Fata din Horă, Floare de Mai și Trifoi sunt acum obiecte de design în sine, must have și în acelasi timp piese timeless, pe cât de spectaculos realizate, pe atât de versatile și ușor de asortat.
Frumusețea cu totul specială a colecției stă în faptul că ea reuseste să îmbine cele mai noi trenduri în accesoriile de modă cu inovația tehnologică fără a face rabat de la minimalismul de “business with a twist” deja consacrat al brandului Alisia Enco. Fiecare broșă este o mică piesă de artă în sine, conceptual inspirată dintr-o contopire armonioasă de contrarii: delicatețea și strălucirea discretă a cristalelor naturale se îmbină fluid cu simplitatea lemnului sau a sticlei. Aspiratie si ancorare, îndrăzneală și responsabilitate, feminitate și forță, distilate în simbolistica tradițională a uneia dintre cele mai bine vândute colecții de cămăși Alisia Enco.
Accesoriile au fost concepute și realizate în colaborare cu un designer de accesorii de fashion, Anahit Ghazaryan, de origine armeană, un brand recunoscut si apreciat în țara de origine, care a tradus cu pasiune viziunea brandului Alisia Enco și a înțeles România prin prisma câtorva simboluri cu valențe estetice. Cele câteva piese statement sunt doar începutul unei serii de colaborări cu tineri designeri talentați care își vor pune pe viitor creațiile sub semnătura brandului Alisia Enco.
 
“Am creat colectia de accesorii cu gândul la forța feminină a României, care merită celebrată, acum, într-un an aniversar. Mi-as dori ca româncele – fie că sunt femei de business, antreprenoare, în funcții de decizie, angrenate in politică și în foruri înalte sau pur și simplu femei care trăiesc frumos și iubesc să fie elegante – să poarte aceste accesorii ca o emblemă a feminității active, militante, care schimbă lumea si România în bine. Mi-aș dori ca în spatele fiecăruia dintre aceste simboluri să se poată citi un mic manifest pentru creativitate, libertate, spirit pozitiv și încredere în sine” (Alice Botnarenco)
 
Colecţiile ALISIA ENCO se comercializează în prezent prin intermediul propriului magazin online www.alisiaenco.com si al studio-ului situat central în Bucuresti, dar si in magazine partenere din Cluj (concept store Artigiana House) si Constanta (magazinul Namag). Livrarea produselor se realizează oriunde în lume, iar transportul în România este gratuit.
Brandul ALISIA ENCO a fost fondat în anul 2014 de către antreprenoarea Alice Botnarenco, din dorința de a oferi femeilor de afaceri oportunitatea de a se exprima fără restricţii, prin intermediul unor articole vestimentare creative. ALISIA ENCO oferă o varietate de articole dedicate femeilor în afaceri, elementul central, de referință al brandului fiind cămașa.
 

Related posts

Inginerii de la Continental Iași dezvoltă unitatea de control a portierei autovehiculului

Stefana Muresan

Medist Group se relocheaza in Novis Plaza

Stefana Muresan

Proiecte rezidențiale din 12 țări în programul Building Home 2019

Stefana Muresan

Smart Diesel din Arad, cel mai mare ben­zinar independent de pe piaţa locală, atacă pragul de 1 miliard de lei

Stefana Muresan

Startup-ul XVision ajută medicii români să prevină răspândirea COVID 19

Traian Dan

WizzAir anunță investiții de 200 de mil. de dolari la Sibiu și angajări noi

Stefana Muresan

Ministrul Economiei: Guvernul nu va anula voucherele de vacanță

Papuc Irina

Ambasadorul Franţei la Bucureşti: Clujul, pol universitar important mai ales pentru studiile de medicină

redactia

Uși inteligente pentru autovehicule: Continental continuă să dezvolte cheile mașinii digitale

Stefana Muresan

Constructorul ASA Cons ridică un magazin Dedeman la Călărași

Nora Dumitrescu

CTPark Timisoara: CTP invests over EUR 13 million for logistics park expansion

Ionut Oprea

Antreprenori din diaspora şi din ţară, reuniți la Alba Iulia, la summitut RePatriot

redactia

Inteligență artificială, automatizare, flexibilitate. Aflați cum va arăta viitorul forței de muncă la Tomorrow@Work 2020

Papuc Irina

Austriecii de la Rondocarton, cu fabrică în Apahida, cifră de afaceri de aproximativ 93 mil. euro în 2018

redactia

Romaero vrea să atragă contracte de 1,5 miliarde euro în următorii ani, compania ar putea intra pe profit

Stefana Muresan

Studiile de fezabilitate pentru cele trei spitale regionale, gata la sfârşitul acestui an

Stefana Muresan

B | Teme fierbinți disecate la FOREN 2016

Businessmenii din Baia Mare: vrem mai multe curse internaționale pe aeroport

Nora Dumitrescu

UVT, premiată pentru integritate, bună guvernanță și responsabilitate socială

Stefana Muresan

Porr Construct a semnat contractul pentru Secţiunea 1 din Autostrada Sibiu – Pitești

Stefana Muresan

Maria Ioniță: “Trebuie să finalizăm licitațiile pentru Autostrada Transilvania”

Nora Dumitrescu

„Drumul vinului” peste dealurile Silagiului

redactia

Armata inteligentă de la Poli. Universitatea care cumpără bănci

redactia

Investiții de peste 380 de milioane de Euro: promisiunile celor care vor Aeroportul Internațional Sibiu în concesiune pentru 50 de ani

Papuc Irina

Leave a Comment