București Lideri si afaceri Ultimele stiri

ALISIA ENCO, colecție unicat de accesorii pentru cămăși

Un manifest de creativitate dedicat României: ALISIA ENCO lansează în anul Centenarului o colecție unicat de accesorii pentru cămăși cu motive românești, must have
Alisia Enco lansează, în ediție limitată, o colecție spectaculoasă de broșe-statement pentru cămăși, dedicată aniversării Centenarului României. O colecție inspirată din ceea ce România îi inspiră la rândul ei creatoarei – un amestec spectaculos de contrarii: simplitate și putere de inovație, minimalism și creativitate, delicatețe și forță.
Motivele românesti care au definit colecția Traditionale sunt acum recreate în broșe-statement pe suport din lemn și sticlă organică, folosind cristale naturale si un sistem de prindere brevetat, cu ajutorul magneților.
Deja celebrele motive Fata din Horă, Floare de Mai și Trifoi sunt acum obiecte de design în sine, must have și în acelasi timp piese timeless, pe cât de spectaculos realizate, pe atât de versatile și ușor de asortat.
Frumusețea cu totul specială a colecției stă în faptul că ea reuseste să îmbine cele mai noi trenduri în accesoriile de modă cu inovația tehnologică fără a face rabat de la minimalismul de “business with a twist” deja consacrat al brandului Alisia Enco. Fiecare broșă este o mică piesă de artă în sine, conceptual inspirată dintr-o contopire armonioasă de contrarii: delicatețea și strălucirea discretă a cristalelor naturale se îmbină fluid cu simplitatea lemnului sau a sticlei. Aspiratie si ancorare, îndrăzneală și responsabilitate, feminitate și forță, distilate în simbolistica tradițională a uneia dintre cele mai bine vândute colecții de cămăși Alisia Enco.
Accesoriile au fost concepute și realizate în colaborare cu un designer de accesorii de fashion, Anahit Ghazaryan, de origine armeană, un brand recunoscut si apreciat în țara de origine, care a tradus cu pasiune viziunea brandului Alisia Enco și a înțeles România prin prisma câtorva simboluri cu valențe estetice. Cele câteva piese statement sunt doar începutul unei serii de colaborări cu tineri designeri talentați care își vor pune pe viitor creațiile sub semnătura brandului Alisia Enco.
 
“Am creat colectia de accesorii cu gândul la forța feminină a României, care merită celebrată, acum, într-un an aniversar. Mi-as dori ca româncele – fie că sunt femei de business, antreprenoare, în funcții de decizie, angrenate in politică și în foruri înalte sau pur și simplu femei care trăiesc frumos și iubesc să fie elegante – să poarte aceste accesorii ca o emblemă a feminității active, militante, care schimbă lumea si România în bine. Mi-aș dori ca în spatele fiecăruia dintre aceste simboluri să se poată citi un mic manifest pentru creativitate, libertate, spirit pozitiv și încredere în sine” (Alice Botnarenco)
 
Colecţiile ALISIA ENCO se comercializează în prezent prin intermediul propriului magazin online www.alisiaenco.com si al studio-ului situat central în Bucuresti, dar si in magazine partenere din Cluj (concept store Artigiana House) si Constanta (magazinul Namag). Livrarea produselor se realizează oriunde în lume, iar transportul în România este gratuit.
Brandul ALISIA ENCO a fost fondat în anul 2014 de către antreprenoarea Alice Botnarenco, din dorința de a oferi femeilor de afaceri oportunitatea de a se exprima fără restricţii, prin intermediul unor articole vestimentare creative. ALISIA ENCO oferă o varietate de articole dedicate femeilor în afaceri, elementul central, de referință al brandului fiind cămașa.
 

Related posts

Țăranii din Transilvania au centru de desfacere în mijlocul Clujului

Nora Dumitrescu

Noul model de cooperare în afaceri din cadrul Alianței pentru sprijinirea competitivității și profitabilității companiilor membre

Papuc Irina

40 de profesori din Aleșd și Câmpulung, pregătiți digital cu ajutorul Holcim

Traian Dan

BVB, petiție pentru o zi națională a investițiilor

Stefana Muresan

Investiții mari, în 2019, la Stațiunea de Cercetare și Dezvoltare Agricolă Lovrin

redactia

Singurul tablou românesc din colecția IBM, repatriat de Artmark

Ligia Voro

Alba: Apulum a trecut de 29 mil. euro

Stefana Muresan

JTI’s Global Business Service center moves into Norblin Factory

Papuc Irina

Bani europeni pentru educație în Hunedoara

redactia

FOTO-VIDEO: Fundația Groupe Renault România alături de pompieri

Ligia Voro

Business Summit Transilvania: Transilvania antreprenorială, o nouă abordare, o voce unitară!

Nicolae Pop

Air Bucharest reia zborurile charter spre Turcia și Egipt de pe Aeroportul din Sibiu

Ion Surdu

Compania Autonom Rent a Car pune la dispoziţia ONG-urilor maşini gratuite

Traian Dan

Centru de afaceri în locul Pieței Cetate din Oradea, în valoare totală de 7,7 milioane euro

Stefana Muresan

Cel mai mare parc etnografic din România se extinde la 42 hectare. Investiție de 10 milioane euro

Stefana Muresan

Cum scoți un oraș din Depresie. Cluj Napoca – un caz școală

redactia

Maramureșul va accesa proiecte transfrontaliere de 3 milioane de euro

Nora Dumitrescu

150 de manageri, programatori, specialiști HR și marketing din peste 20 de companii de IT din România participă la Regatta IT 2018

Ionut Oprea

Trei locații pentru primul aquapark al Clujului

Nora Dumitrescu

Coșuri cadou corporate de sărbători – pentru succesul afacerii tale

Nicolae Pop

Asociația „Italiani in Bihor” a încheiat un parteneriat cu Universitatea Oradea

Traian Dan

Cooperativa Țara Mea investește 6 milioane de euro într-un abator destinat cărnii de oaie

redactia

GAL Timişoara a atras fonduri europene de aproape 7 mil. euro, pentru dezvoltarea durabilă a cartierelor

redactia

VINVEST 2019: Degustări speciale – vinuri vechi de 60 de ani, vinuri produse la Muntele Athos, vinuri produse ecologic

Stefana Muresan

Leave a Comment