București IT&C Lideri si afaceri

CEL.ro – Bilanțul semestrului I din 2018

- infografic 960x5893 - CEL.ro – Bilanțul semestrului I din 2018

Prima jumătate a anului 2018 a fost una fructuoasă pentru CEL.ro, companie care deține locul al doilea pe piața de electro-IT din România și cel mai mare retailer online cu capital integral românesc. Aceste rezultate apar ca urmare a politicii sale de a oferi clienților prețuri mici, generându-le în același timp cea mai bună experiența de cumpărare online.

CEL.ro, magazinul online gestionat de compania Corsar Online, anunța o creștere a vânzărilor cu 30% în primul semestru al anului 2018, înregistrând astfel vânzări în valoare de aproximativ 33 milioane euro. Ca urmare a acestor cifre încurajatoare, compania estimează că, până la finalul lui 2018, va realiza vânzări de aproximativ 70 milioane EURO, întărindu-și astfel poziția pe piață.

Conform datelor oferite de retailerul online, în prima jumătate a anului 2018 cele mai mari creșteri în materie de vânzări s-au înregistrat la telefoane, electrocasnice și componente.

În același timp, în anul 2018 compania Corsar Online a deschis un Marketplace în cadrul căruia încă din primele trei luni activează 500 de furnizori, ce au adăugat în site peste 400.000 de produse, lărgindu-se astfel gama de produse pusa la dispoziția clienților. Ca urmare, în primul semestru al anului 2018, s-au înregistrat peste 8.000 de comenzi și vânzări în valoare de aproximativ 5.000.000 lei. Rezultatele sunt promițătoare și ilustrează interesul sporit al micilor întreprinzători de a-și extinde afacerea către noi segmente de piața. Corsar Online previzionează ca până la sfârșitul anului platforma va genera vânzări de 25 milioane lei. S-au înregistrat vânzări crescute la accesorii telefoane, mobilă, fashion, bricolaj și articole sportive, evidențiindu-se astfel interesul crescut al clienților și fata de produsele din afara gamei electro-IT.

CEL.ro a înregistrat în prima jumătate a anului 2018 rezultate îmbucurătoare și în ceea ce privește aplicația mobilă dedicată, aceasta având peste 200.000 de descărcări. Compania vizează ca prin lărgirea gamei de produse disponibile pe site să sporească și numărul utilizatorilor aplicației mobile, care poate ușura semnificativ procesul de plasare a unei comenzi.

Lărgindu-și gama de produse, dispunând de servicii integrate și adaptându-se constant la comerțul electronic actual, compania se dovedește a fi un jucător important pe piața românească. Prin politica practicată de a oferi prețuri mici și mai nou prin lansarea Marketplace-ului, CEL.ro continuă să-și consolideze poziția pe piață și să contribuie activ la dezvoltarea comerțului online românesc.

Related posts

100 days to the Monaco Yacht Show

Ionut Oprea

Lecții de business de la liderii marilor companii, oferite la Cluj-Napoca

Stefana Muresan

GDPR, politici impuse companiilor și amenințarea unor sancțiuni enorme

Ligia Voro

World premiere: Globalworth inaugurates the biggest kinetic floor in an office building worldwide

Ionut Oprea

Only a few days left until SEE Property Forum (21 March 2019)

Stefana Muresan

Orange susţine cele mai mari festivaluri ale verii

Ligia Voro

Connections intră pe piața din Asia

Ligia Voro

Fratelli Group, four new locations in Timpuri Noi Square

Ionut Oprea

Ce așteptăm de la noul C.S.M.

Ligia Voro

Start-up orădean în domeniul IT, finanţat cu 7 milioane de dolari de Google

Traian Dan

Se reiau cursele TAROM pe ruta Tîrgu Mureș – București!

redactia

Radu Ștefan Oprea, ministrul MMACA: „Ne dorim o dezvoltare și dăm un impuls firmelor ca să revenim pe anumite piețe tradiționale”

redactia

Colaborare România – Coreea de Sud pentru creșterea productivității

redactia

Tiberiu Dima – BASF: „Să facem cel mai bun an din viaţa noastră”

Ligia Voro

Vânzări record pe piața rezidențială

Ligia Voro

Zitec lansează Mirro – aplicație care ajută companiile să crească performanța echipelor

Stefana Muresan

Corteva Agriscience a obținut 2 premii în cadrul Congresului APPR

Ligia Voro

CTPark Timisoara: CTP invests over EUR 13 million for logistics park expansion

Ionut Oprea

iQuest continuă expansiunea și inaugurează un nou sediu modern la Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Laptopurile, cele mai căutate electronice de către români în timpul crizei Corona

Traian Dan

Juriul internațional Future Makers a desemnat start-up-urile câștigătoare ale premiilor de 20.000 de euro

Papuc Irina

CTP atinge pragul de 5 milioane m2, la nivelul portofoliului internațional de proprietăți de clasa A

redactia

Narcis Neaga, directorul general al CNAIR, își face public salariul

Ligia Voro

Conferință Anuală a FBN România – 29 octombrie 2018, București, Athenee Palace Hilton

redactia

Leave a Comment