București IT&C Lideri si afaceri

CEL.ro – Bilanțul semestrului I din 2018

Prima jumătate a anului 2018 a fost una fructuoasă pentru CEL.ro, companie care deține locul al doilea pe piața de electro-IT din România și cel mai mare retailer online cu capital integral românesc. Aceste rezultate apar ca urmare a politicii sale de a oferi clienților prețuri mici, generându-le în același timp cea mai bună experiența de cumpărare online.

CEL.ro, magazinul online gestionat de compania Corsar Online, anunța o creștere a vânzărilor cu 30% în primul semestru al anului 2018, înregistrând astfel vânzări în valoare de aproximativ 33 milioane euro. Ca urmare a acestor cifre încurajatoare, compania estimează că, până la finalul lui 2018, va realiza vânzări de aproximativ 70 milioane EURO, întărindu-și astfel poziția pe piață.

Conform datelor oferite de retailerul online, în prima jumătate a anului 2018 cele mai mari creșteri în materie de vânzări s-au înregistrat la telefoane, electrocasnice și componente.

În același timp, în anul 2018 compania Corsar Online a deschis un Marketplace în cadrul căruia încă din primele trei luni activează 500 de furnizori, ce au adăugat în site peste 400.000 de produse, lărgindu-se astfel gama de produse pusa la dispoziția clienților. Ca urmare, în primul semestru al anului 2018, s-au înregistrat peste 8.000 de comenzi și vânzări în valoare de aproximativ 5.000.000 lei. Rezultatele sunt promițătoare și ilustrează interesul sporit al micilor întreprinzători de a-și extinde afacerea către noi segmente de piața. Corsar Online previzionează ca până la sfârșitul anului platforma va genera vânzări de 25 milioane lei. S-au înregistrat vânzări crescute la accesorii telefoane, mobilă, fashion, bricolaj și articole sportive, evidențiindu-se astfel interesul crescut al clienților și fata de produsele din afara gamei electro-IT.

CEL.ro a înregistrat în prima jumătate a anului 2018 rezultate îmbucurătoare și în ceea ce privește aplicația mobilă dedicată, aceasta având peste 200.000 de descărcări. Compania vizează ca prin lărgirea gamei de produse disponibile pe site să sporească și numărul utilizatorilor aplicației mobile, care poate ușura semnificativ procesul de plasare a unei comenzi.

Lărgindu-și gama de produse, dispunând de servicii integrate și adaptându-se constant la comerțul electronic actual, compania se dovedește a fi un jucător important pe piața românească. Prin politica practicată de a oferi prețuri mici și mai nou prin lansarea Marketplace-ului, CEL.ro continuă să-și consolideze poziția pe piață și să contribuie activ la dezvoltarea comerțului online românesc.

Related posts

Extinderea Prezidiului și a Listei de arbitri din cadrul Curţii de Arbitraj de pe lângă AHK România

Ionut Oprea

Un start-up fondat de o echipă de români dezvoltă o platformă bazată pe inteligența artificială care să ajute companiile să-și modernizeze operațiunile IT

Papuc Irina

Peste 500.000 mp se adaugă stocului de birouri din București în 2019 și în 2020

Ionut Oprea

Vibe Properties lansează Vibe Forward, un proiect rezidențial de amploare amplasat în principalul pol de business din București

Papuc Irina

Endava si ISDC anunta fuziunea

Transilvania Business

Alba Aluminiu: Model de succes din industria chimică

Stefana Muresan

Pregătiri din timp pentru sezonul cadourilor – cum aleg firmele să ofere mulțumiri angajaţilor

Nicolae Pop

La Londra a fost deschis primul restaurant al francizei sibiene Dabo Doner: „Vrem să ajungem la 40 de locații în 3 ani”

Ion Surdu

POZITIV TB: Cătălin Briciu, cofondator Linnify – „Industria IT din România va trece treptat înspre dezvoltarea de produse proprii”

Ion Surdu

AROBS Transilvania Software a achiziționat o companie specializată în managementul resurselor umane

Stefana Muresan

One United Properties obține autorizația de construire pentru One Cotroceni Park

Nicolae Pop

Conferinta “ Perspective pentru Noua Decada 2020 – 2030 in Sectorul Imobiliar” la Ploiesti

Ionut Oprea

Predare de ștafetă la Rotary Club Turda și Câmpia Turzii

Stefana Muresan

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 26: Mirdatod, ambasadorul gustului natural și sănătos al Văii Gurghiului

Transilvania Business

Endava România a avut un profit mai mare cu 24% în 2019

Ion Surdu

Suedezii de la HMS Networks cumpără dezvoltatorul de soft WEBfactory, cu un centru IT la Sibiu

Stefana Muresan

Resi4Rent makes its debut in Warsaw

Ionut Oprea

Zitec a preluat agențiile de digital Bright și Symbolic

Ligia Voro

Desant clujean în curtea Ministerului Agriculturii: 40 de producători locali

Nora Dumitrescu

P3 continues P3 Bucharest park expansion, raising first column of first new warehouse of 2017.

Ionut Oprea

Previziuni 2020. Ce investiții au fost promovate la Expo Real München 2019?

Ionut Oprea

Romania’s growth potential will continue to attract new real estate investors in 2020

Papuc Irina

Englezii de la Amdaris, cu activitate în domeniul IT, au închiriat o mie de metri pătraţi în Iulius Town Timişoara

Robert Bloancă

B | Business puls

Leave a Comment