București IT&C Lideri si afaceri

CEL.ro – Bilanțul semestrului I din 2018

Prima jumătate a anului 2018 a fost una fructuoasă pentru CEL.ro, companie care deține locul al doilea pe piața de electro-IT din România și cel mai mare retailer online cu capital integral românesc. Aceste rezultate apar ca urmare a politicii sale de a oferi clienților prețuri mici, generându-le în același timp cea mai bună experiența de cumpărare online.

CEL.ro, magazinul online gestionat de compania Corsar Online, anunța o creștere a vânzărilor cu 30% în primul semestru al anului 2018, înregistrând astfel vânzări în valoare de aproximativ 33 milioane euro. Ca urmare a acestor cifre încurajatoare, compania estimează că, până la finalul lui 2018, va realiza vânzări de aproximativ 70 milioane EURO, întărindu-și astfel poziția pe piață.

Conform datelor oferite de retailerul online, în prima jumătate a anului 2018 cele mai mari creșteri în materie de vânzări s-au înregistrat la telefoane, electrocasnice și componente.

În același timp, în anul 2018 compania Corsar Online a deschis un Marketplace în cadrul căruia încă din primele trei luni activează 500 de furnizori, ce au adăugat în site peste 400.000 de produse, lărgindu-se astfel gama de produse pusa la dispoziția clienților. Ca urmare, în primul semestru al anului 2018, s-au înregistrat peste 8.000 de comenzi și vânzări în valoare de aproximativ 5.000.000 lei. Rezultatele sunt promițătoare și ilustrează interesul sporit al micilor întreprinzători de a-și extinde afacerea către noi segmente de piața. Corsar Online previzionează ca până la sfârșitul anului platforma va genera vânzări de 25 milioane lei. S-au înregistrat vânzări crescute la accesorii telefoane, mobilă, fashion, bricolaj și articole sportive, evidențiindu-se astfel interesul crescut al clienților și fata de produsele din afara gamei electro-IT.

CEL.ro a înregistrat în prima jumătate a anului 2018 rezultate îmbucurătoare și în ceea ce privește aplicația mobilă dedicată, aceasta având peste 200.000 de descărcări. Compania vizează ca prin lărgirea gamei de produse disponibile pe site să sporească și numărul utilizatorilor aplicației mobile, care poate ușura semnificativ procesul de plasare a unei comenzi.

Lărgindu-și gama de produse, dispunând de servicii integrate și adaptându-se constant la comerțul electronic actual, compania se dovedește a fi un jucător important pe piața românească. Prin politica practicată de a oferi prețuri mici și mai nou prin lansarea Marketplace-ului, CEL.ro continuă să-și consolideze poziția pe piață și să contribuie activ la dezvoltarea comerțului online românesc.

Related posts

Fonduri de peste 29 de milioane de euro pentru proiete în IT

redactia

Noerr: The crisis demands constant readjusting and agility

Ionut Oprea

Despre energia de a schimba lumea în bine la Endava Inspire

Ionut Oprea

Creatorul Bitdefender: Orice lider de business ar trebui să adopte o şcoală

Stefana Muresan

Mercure Mediaș Binderbubi se alătură rețelei Accor

Ionut Oprea

Tehnologia GPL, integrată de inginerii români și instalată la Mioveni, contribuie la scăderea emisiilor de dioxid de carbon ale vehiculelor A

Nicolae Pop

Belgienii de la VGP, parc industrial și logistic în Sibiu

Stefana Muresan

Firma de consultanță BearingPoint atinge un nou vârf în 2015 la nivel european

40 de profesori din Aleșd și Câmpulung, pregătiți digital cu ajutorul Holcim

Traian Dan

EuropaProperty announces short-list for 7th annual CEE Investment & Green Building Awards

Ionut Oprea

Bank Leumi România, 22 milioane EUR pentru AFI Tech Park

Ionut Oprea

Cons Electrificarea Instal din Timișoara, electricieni din Serbia

Stefana Muresan

Aéroports de la Côte d’Azur: AG Real Estate, CityGate and Sheraton for first phase of Airport Promenade

Ionut Oprea

Qubiz (Oradea), printre cele mai dinamice companii din Europa

Stefana Muresan

Iceberg devine partener al ecosistemului de inovare EIT Urban Mobility

redactia

Cluj: Antares, cifră de afaceri de 9,2 mil. euro

Stefana Muresan

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 8: Oprea Avicom și Puiul de Crăiești. Succesul construit pas cu pas

Transilvania Business

Lanțurile de patiserie ale Clujului își dispută o piață de 7 milioane de locuitori

Stefana Muresan

Angajări pe timp de criză: peste 100 de companii internaționale continuă să caute personal

Ion Surdu

Raport Imoteca: 630 de unități locative vândute în 2017  

Ionut Oprea

Marile tranzacții office ale RE/MAX s-au mutat în zona Bucureștiului

Nora Dumitrescu

Inovația – cheia sustenabilității și a securității alimentare. Anne Alonzo, vicepreședinte Corteva Agriscience, a ținut un discurs în cadrul summitului Politico Agriculture and Food

Papuc Irina

Workspace Studio lanseaza un shop online cu produse dedicate ergonomiei

Nicolae Pop

Primul român numit la conducerea GSK România în calitate de Director General

Stefana Muresan

Leave a Comment