București IT&C Lideri si afaceri

CEL.ro – Bilanțul semestrului I din 2018

Prima jumătate a anului 2018 a fost una fructuoasă pentru CEL.ro, companie care deține locul al doilea pe piața de electro-IT din România și cel mai mare retailer online cu capital integral românesc. Aceste rezultate apar ca urmare a politicii sale de a oferi clienților prețuri mici, generându-le în același timp cea mai bună experiența de cumpărare online.

CEL.ro, magazinul online gestionat de compania Corsar Online, anunța o creștere a vânzărilor cu 30% în primul semestru al anului 2018, înregistrând astfel vânzări în valoare de aproximativ 33 milioane euro. Ca urmare a acestor cifre încurajatoare, compania estimează că, până la finalul lui 2018, va realiza vânzări de aproximativ 70 milioane EURO, întărindu-și astfel poziția pe piață.

Conform datelor oferite de retailerul online, în prima jumătate a anului 2018 cele mai mari creșteri în materie de vânzări s-au înregistrat la telefoane, electrocasnice și componente.

În același timp, în anul 2018 compania Corsar Online a deschis un Marketplace în cadrul căruia încă din primele trei luni activează 500 de furnizori, ce au adăugat în site peste 400.000 de produse, lărgindu-se astfel gama de produse pusa la dispoziția clienților. Ca urmare, în primul semestru al anului 2018, s-au înregistrat peste 8.000 de comenzi și vânzări în valoare de aproximativ 5.000.000 lei. Rezultatele sunt promițătoare și ilustrează interesul sporit al micilor întreprinzători de a-și extinde afacerea către noi segmente de piața. Corsar Online previzionează ca până la sfârșitul anului platforma va genera vânzări de 25 milioane lei. S-au înregistrat vânzări crescute la accesorii telefoane, mobilă, fashion, bricolaj și articole sportive, evidențiindu-se astfel interesul crescut al clienților și fata de produsele din afara gamei electro-IT.

CEL.ro a înregistrat în prima jumătate a anului 2018 rezultate îmbucurătoare și în ceea ce privește aplicația mobilă dedicată, aceasta având peste 200.000 de descărcări. Compania vizează ca prin lărgirea gamei de produse disponibile pe site să sporească și numărul utilizatorilor aplicației mobile, care poate ușura semnificativ procesul de plasare a unei comenzi.

Lărgindu-și gama de produse, dispunând de servicii integrate și adaptându-se constant la comerțul electronic actual, compania se dovedește a fi un jucător important pe piața românească. Prin politica practicată de a oferi prețuri mici și mai nou prin lansarea Marketplace-ului, CEL.ro continuă să-și consolideze poziția pe piață și să contribuie activ la dezvoltarea comerțului online românesc.

Related posts

Invata ce inseamna designul de interior pe 6-7 octombrie, la Bucuresti

redactia

Optim Project Management asista Mulberry Development in construirea proiectului sau rezidential, ISHO Living

Ionut Oprea

S IMMO AG: Best result in company’s history

Ionut Oprea

Să ne imaginăm ce vor aduce următoarele decenii, extrapolând de la realizările din prezent-Alexander Simionescu, RTR

Nicolae Pop

Burleanu, numit de UEFA în grupul de lucru dedicat strategiei comerciale

Ligia Voro

BearingPoint se reorganizeaza in Europa Centrala

Ionut Oprea

Astra Vagoane Călători (Valer Blidar) va participa la licitaţia de tramvaie din Capitală

Stefana Muresan

Aramis din Baia Mare a ajuns la 4.500 de angajaţi

Stefana Muresan

Palatul Universul din Bucureşti a fost scos la vânzare

Papuc Irina

Proiectul Iulius Town a ajuns la un an de la deschiderea activităţii şi aproape 500 de milioane de euro investiţi

Robert Bloancă

Un startup finlandez deschide un birou în Cluj după ce a câștigat o investiție de 12 milioane de dolari

Ion Surdu

S-a lansat TechTalent Growth – cursuri gratuite de IT pentru IMM-uri

Traian Dan

Viitorul – la București: în 28 noiembrie, peste 25 de speakeri internaționali și români, la Future Summit 2019

Ionut Oprea

Farmec, 15 noi magazine în 2017

Stefana Muresan

Industria auto în lupta împotriva Covid-19: 230.000 de angajați caută soluții de creștere a capacităților de producție pentru măști, viziere sau piese pentru ventilatoare

Ion Surdu

Vânzări record pe piața rezidențială

Ligia Voro

Secretul creșterii vânzărilor în eCommerce

Nicolae Pop

Noi reguli privind drepturile de autor în mediul digital

Stefana Muresan

Standard8: 10 ani de PR și marketing la Sibiu

Papuc Irina

AFI Europe România a început procesul de alocare a spațiilor în proiectul de birouri AFI Park Brașov

Ionut Oprea

Italy has plenty of projects at MIPIM in Cannes

Ionut Oprea

HAGAG – autorizație de construcție pentru H ELIADE 9 RESIDENCE

Papuc Irina

Andreea Mija – director general: “Expert Cleaning crește semnificativ în fiecare an și de aceea investim în capacitatea noastră operațională”

redactia

Peste 300 de echipamente IT pentru copiii de la țară, prin intermediul IT4Kids

Traian Dan

Leave a Comment