Bihor Infrastructura Ultimele stiri

150 de mil. euro pentru legarea municipiului Oradea de viitoarea autostradă Transilvania

Oradea se pregăteşte să realizeze o legătură la viitoarea autostradă Transilvania. Aceasta va porni din actuala centură, în zona intersecţiei cu drumul spre Sântandrei, va avea o lungime de 20 de kilometri şi va costa aproximativ 150 de milioane de euro.

Primăria Oradea efectuează studiul de fezabilitate, pe care îl va preda Companiei de Drumuri. Pe baza acestuia şi cu ajutorul fondurilor europene ar putea începe lucrările la noua şosea de mare viteză.

„Centura Oradea a fost realizată în 10 ani. O șosea cu patru benzi, pasaje rutiere, cu un pod nou peste Crișul Repede, pe o lungime de 16,5 kilometri. Ea s-a realizat pe baza unei colaborări între Ministerul Transporturilor, prin compania de drumuri și autostrăzi, și Primăria Oradea. Cea mai mare parte din finanţări a fost asigurată de Ministerul Transporturilor, atât din fondurile ministerului, dar și prin accesarea de fonduri europene pentru două dintre pasajele realizate. Cealaltă parte a fost asigurată de Primăria Oradea, prin accesarea de fonduri europene pentru realizarea a două pasaje mari de patru benzi. În această perioadă suntem într-o fază avansată de a prelua în administrare o suprafață de teren de la Ministerul Transporturilor, către Primăria Oradea, pentru ca la o intersecție care astăzi este rezolvată printr-o girație să realizăm din bugetul Municipiului Oradea un pasaj suprateran cu patru benzi”, a declarant primarul Ilie Bolojan, potrivit Digi24.ro

Related posts

O nouă localitate, racordată la rețeaua publică de apă potabilă a Clujului

Stefana Muresan

Primul parc agroindustrial din Moldova, salvat de la eșec, devine pol agricol al regiunii. TransAgropolis, în plin proces de extindere

redactia

BVB a a deschis în scădere puternică şedinţa de miercuri

redactia

Experți de la Tesla, Oracle, Fujitsu, Airbus și Microsoft prezintă pe scenele GoTech World

Ligia Voro

Deutsche Telekom va face arhivare electronică în centrul său de la Cluj

redactia

Forumul Invest Satu Mare, autorităţile şi mediul privat la aceeași masă

Stefana Muresan

Șase noi proiecte câștigate de UMFST „George Emil Palade” din Târgu Mureș

Ligia Voro

Schimbare istorică în clasament: Banca Transilvania a devenit cea mai mare bancă din România

Stefana Muresan

Prima conferință online destinată agriculturii în Republica Moldova, LIVE pe 25 iunie 2020 de la ora 11:30

Papuc Irina

Ministerul Turismului va susţine şase investiţii în Bistriţa-Năsăud

Stefana Muresan

Alba: Nouă pârtie, la Şureanu, în Munţii Sebeşului

redactia

Lotul 2 din tronsonul feroviar Brașov-Sighișoara se deblochează. Contestație respinsă

Ion Surdu

Proiectul Reveal Alma Vii – Redecoperiți Alma Vii, la început de drum

Ligia Voro

Undă verde pentru „Autostrada Unirii”

redactia

Salice își mută producția în parcul Tetarom I

Nora Dumitrescu

CNAIR: Trafic restricționat pe teritoriul Ungariei cu ocazia Paştelui catolic

Stefana Muresan

AFI extinde proiectele din Romania

Ionut Oprea

World premiere: Globalworth inaugurates the biggest kinetic floor in an office building worldwide

Ionut Oprea

Aeroportul Iași la Forumul Economic de la Cracovia

Airbus Helicopters România a fost autorizată să proiecteze modificări şi reparaţii pentru elicopterele de stat din România

Papuc Irina

MEEMA înființează Registrul Național al Producătorilor de echipamente medicale necesare combaterii COVID-19

Ligia Voro

Zonă comercială mai mare decât Parndorf-ul austriac, la ieșirea din Arad spre Timișoara

Stefana Muresan

Oana Stănescu, românca de 35 de ani care urmează să schimbe fața New York-ului prin proiectele sale

redactia

Trei oferte pentru proiectarea și execuția autostrăzii Brașov-Bacău

Ligia Voro

Leave a Comment