Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

SmartDreamers, investiție de 1,2 milioane de euro, în urma unei noi runde de finanțare

SmartDreamers, compania specializată în soluții software de Recruitment Marketing Automation, a obținut o investiție de 1,2 milioane de euro, în urma unei noi runde de finanțare încheiată în luna octombrie. Runda de investiție a fost condusă de fondul GapMinder Venture Partners, o altă parte din capital aparținând fondului de investiții private equity Catalyst România. Banii vor fi folosiți pentru extinderea operațiunilor SmartDreamers la nivel global.

Lansat în anul 2014, startup-ul a reușit să dezvolte o serie de soluții dedicate recrutării în social media și comunități online, care au avut succes în rândul companiilor din România. După investiția de 700.000 dolari obținută în anul 2016, echipa s-a concentrat pe automatizarea proceselor de recruitment marketing. Până în acest moment, SmartDreamers a optimizat produsul în CEE și a testat mai multe piețe internaționale. În prezent, soluția este utilizată de către companii globale în procesul de recruitment marketing, în piețe precum Europa, Statele Unite, Singapore și Australia.

“Recrutarea la nivel global impune necesitatea soluțiilor automatizate de recruitment marketing, iar SmartDreamers a dovedit că se poate dezvolta în mod accelerat. Suntem încurajați de parcursul de până acum și ne bucurăm să punem bazele, împreună, creării unui lider global pe piața de recruitment marketing automation (RMA)” a declarat Dan Mihăescu, Founding Partner GapMinder Venture Partners.

“Catalyst România a fost primul fond care a văzut potențialul SmartDreamers și a condus runda de finanțare din anul 2016. Suntem mândri să anunțăm consolidarea parteneriatului nostru cu SmartDreamers prin această nouă finanțare. Vom continua să susținem creșterea accelerată și extinderea în piețele globale.” afirmă Marius Ghenea, Partener 3TS Capital.

“În urmă cu 4 ani, priveam cu o oarecare teamă către piața globală de recrutare, dintr-un orășel mic din România. Acum, ne adresăm cu o doză mare de curaj angajatorilor globali. Branduri de top rulează campaniile de Recrutiment Marketing în zone ca Statele Unite, Singapore, Australia sau UK.” spune Adrian Daniel Cernat, CEO și Co-founder SmartDreamers.

SmartDreamers a făcut primele incursiuni în Statele Unite și Singapore, angajând persoane care vor asigura dezvoltarea afacerii și extinderea portofoliului de clienți. Extinderea operațiunilor va continua și în Europa, startup-ul având poziții deschise atât în România (București și Tîrgu-Mureș), cât și în orașe europene ca Paris, Munich sau Londra.

SmartDreamers oferă soluția de Recruitment Marketing Automation utilizată de către companii globale sau în creștere accelerată. Lansată în 2014, SmartDreamers are în prezent operațiuni în Europa, Statele Unite și Singapore, fiind utilizată de către companii precum UiPath, Genpact, Orange, Eaton, Vodafone și alți jucători globali.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Continental este dublu câştigător la testul anvelopelor de iarnă ADAC 2018

Articolul următor

CBRE este consultantul Spaces în tranzacția de închiriere a celui mai mare centru din România

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share