Italienii de la Tirrena şi nemţii de la Geiger au raportat cele mai mari progrese şi în ultima lună, când au şi terminat lucrările de pe şantiere. Pe locul 3 au urcat austriecii de la Strabag, care se apropie la rândul lor de finalizarea lucrărilor pe lotul lor din A3 Câmpia Turzii – Târgu Mureş, scrie economica.net.
Constructorul italian Tirrena Scavi a finalizat lucrările la nodul Gilău, raportând un progres de 15 puncte procentuale înainte de închiderea şantierului, conform datelor de pe site-ul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Nemţii de la Geiger s-au menţinut pe a doua poziţie, cu un avans de 9 puncte procentuale. Gradul de execuţie a lucrărilor pe lotul 1 al Autostrăzii Ogra – Câmpia Turzii a ajuns în octombrie la 100%, faţă de la 91% în luna anterioară.
Pe locul 3 a urcat constructorul austriac Strabag, care a avut un progres de 6,98 puncte procentuale pe lotul 2 din Autostrada Târgu Mureş – Ogra şi a ajuns la un stadiu de 84,75% în octombrie. Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Braşov din cadrul CNAIR a anunţat vineri că acest lot, Ungheni – Ogra, se află în faza finală de realizare.
În clasament urmează italienii de la Astaldi, cu un avans de 5,54 puncte procentuale. Ei au ajuns pe lotul 2 al Autostrăzii Ogra – Câmpia Turzii până la un grad de execuţie de 55,16% în octombrie.
Potrivit sursei citate, pe locul 5 urmează grecii de la Aktor, care au progresat pe șantierul de la intrarea în Capitală a autostrăzii București – Ploiești cu 3,21 puncte procentuale, până la 90,52%.