Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

FOTO: Unilever Food Solutions a adus bucătarii profesioniști împreună la #ChefsForChefs Cluj 2018

În data de 26 septembrie industria HoReCa s-a reunit la Wonderland, în Cluj, pentru a participa la primul eveniment regional aflat sub umbrela #ChefsForChefs. Conceptul #ChefsForChefs își propune să aducă bucătarii împreună, pentru a împărtăși idei și sfaturi și pentru a se inspira din noile trenduri gastronomice. Peste 300 de bucătari profesioniști, manageri de locație și distribuitori din Transilvania au participat la eveniment. Astfel, Clujul, Bistrița Năsăud, Mureș, Harghita, Covasna, Brașovul, Sibiul, Alba și Hunedoara s-au întâlnit pentru a discuta ultimele tendințe și a explora aromele și ingredientele prezentate în cadrul demonstrațiilor culinare.

Strategia de evoluție a industriei HoReCa, în viziunea Unilever Food Solutions
Specialiștii Unilever Food Solutions (Roxana Croitoru, Marketing Leader și Evelina Baroiu, Trade Marketing Executive SE) au vorbit despre rolul Unilever Food Solutions în experiențele bucătarilor profesioniști, precum și despre tendințele culinare ce vor influența anii următori. Conform studiilor realizate la nivel global de către Food Energies, Kantar Futures, în 2017, industria culinară are nevoie de transparență, emoție, reinventare, flexibilitate și calitate.
De altfel, aceste trenduri se regăsesc din ce în ce mai des în programele Unilever Food Solutions. Proiectul RestoVille demonstrează tocmai pasiunea Unilever Food Solutions pentru reinventarea și evoluția industriei HoReCa. RestoVille este o platformă dedicată localurilor HoReCa din România, denumită “Orașul ieșitului în oraș” (în curând disponibil pe www.restoville.ro).

Panel de discuție și demonstrații culinare la #ChefsForChefs Cluj 2018
Evenimentul #ChefsForChefs a găzduit un panel și două demonstrații culinare. Chef Paul Siserman, CEO Black Sakura, owner și fondator Ink Chef Academy, Cluj a susținut o demonstrație culinară, pregătind două rețete savuroase, pe bază de pește.
Chef Nicolae Vasile, Fondator Gastro Art și Bucătar Șef Papila Bistro, București și Chef Robert Voicu, Unilever Food Solutions România au pregătit o demonstrație culinară în care cuvântul-cheie a fost „Fusion”. Chefii au adus în discuție mâncarea tradițional românească, influențele asiatice în bucătăriile europene, tendințele și potențialul de integrare a preparatelor cu specific asiatic în meniurile restaurantelor cu specific internațional.
Tot despre aromele Fusion s-a discutat și la panelul “Influențele bucătăriei asiatice în gastronomia europeană”, moderat de Silvia Ion, Managing Partner HoReCa Insight, unde speakeri au fost: Chef Nico Lontras, Fondator și Bucătar Șef – Rare Food, București și Chef Cătălin Petrescu, Bucătar Șef Nuba și Argentine Steak & Sushi, București.

#ChefsForChefs 2018 a fost scena multor evenimente speciale, precum cel prezentat de Modulab. Ioana Calen, Modulab, a propus un experiment în care s-au folosit căști neuronale pentru a arăta cât de puternic este perceput gustul în creier, ce îl determină pe consumator să revină în locațiile HoReCa preferate și, cel mai important, cum pot profita bucătarii și managerii de locație de acest lucru. Ioana a menționat faptul că Unilever Food Solutions a fost primul lor client din domeniul HoReCa, pentru care au realizat un astfel de experiment în Romania.

Pe drumul către fine dining partenerii au avut un rol esențial
Pentru că mâncarea este savurată cu mai multă plăcere alături de un vin bun, Crama La Salina a încheiat agenda evenimentului cu o prezentare despre vin și asocierile culinare. La Crama La Salina (www.cramalasalina.ro), invitații au aflat mai multe despre vinurile Issa și au putut degusta.
Unul dintre partenerii evenimentului #ChefsForChefs a fost Microgreens (www.microgreens.ro), la standul cărora participanții au putut testa diferite microplante. Iar la standul Saporoso (www.saporoso.eu) invitații au aflat totul despre echipamentele HoReCa.
Transilvania Business a fost partenerul media #ChefsForChefs 2018.
Putem spune că așteptăm cu nerăbdare următorul eveniment #ChefsForChefs. Până atunci, puteți descoperi noutăți, momente inedite și rețete inspirate pe ufs.com! Iar despre conceptul UFS vă invităm să citiți mai departe.

Despre rolul Unilver Food Solutions în dezvoltarea HoReCa la nivel global
Cu branduri precum Knorr, Carte D’Or, Hellmann’s sau Rama, Unilever Food Solutions aduce în prim-plan cele mai bune ingrediente și soluții care pot ajuta orice bucătar să obțină mereu un gust constant în meniurile sale. În același timp, îi ajută cu sfaturi pentru a menține o afacere profitabilă în industria HoReCa, de la eficiența financiară la productivitate și până la susținerea creativității într-un mediu dinamic, mereu în schimbare.
Din 1995 în România sub umbrela Bestfoods, apoi din 2001 ca Unilever Food Solutions, oferă zi de zi inspirație culinară și comercială bucătarilor și managerilor de restaurante. Fiind prezenți în peste 74 de țări, au experiența colaborării cu bucătari din întreaga lume. Împreună cu ei și cu cei peste 230 de bucătari Unilever Food Solutions, reușesc să genereze idei, produse și rețete care să vină ca răspuns la provocările zilnice din bucătăriile profesionale.

Sursa foto: Unilever Food Solutions

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Conferința Business (r)Evolution de la Brașov - 31 octombrie 2018, Hotel Kronwell

Articolul următor

Podul peste Someș finalizat de Tirrena Scavi just-in-time

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share