Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Un segment din Autostrada Vestului, redeschis trafiului. Constructorul UMB, mobilizare foarte bună

* Nu mai este mult până când autostrada A1 va putea fi refolosită de șoferii care circulă în vestul țării. Constructorul lotului 4 Lugoj Deva mai are puțin de muncă la racordul cu restul șoselei rapide. Reprezentanții DRDP Timișoara transmit că lucrarea va fi gata în 15 noiembrie și se va relua circulația spre Simeria.

Se lucrează intens pe A1, lotul 4. Acesta e gata în proporție de 95%, iar constructorul a anunțat că va termina lucrarea în vara lui 2019, în ciuda problemelor de la Dealul Liliecilor. Între timp, se muncește de zor și la conexiunea la A1, în zona nodului de la Șoimuș.

Cei de la Asociația Pro Infrastructură au făcut din nou publice imagini de pe șantierul de pe A1, realizate de un membru al forumului peundemerg.ro. Lotul 4 al șoselei de mare viteză care va lega Lugojul de Deva este aproape gata, dar problemele de la Dealul Liliecilor le fac viața grea constructorilor.

„Constructorul (UMB) este în continuare foarte bine mobilizat în zona Șoimuș, atât la nod unde se lucrează pentru conectarea sectorului la Autostrada A1 Deva-Simeria, cât și în celebrul deal «al liliecilor».

Muncitorii au profitat de vremea bună și există șanse mari ca în următoarele două săptămâni să se redeschidă traficul pe A1 între Simeria și Deva. Momentan, nu există o dată stabilită în mod cert însă, din ce vedem în teren, ultimele finisaje vor fi puse la punct și șoferii vor reveni pe A1 în scurt timp.

Alături, volumul de muncă rămas de executat la «dealul liliecilor» este încă imens. Mai mult, așa cum știți, avem și o alunecare de teren în versant. Sperăm că responsabilii antreprenorului și cei din CNAIR vor găsi rapid cea mai bună soluție de remediere, astfel încât termenul realist de finalizare, vara anului 2019, să nu fie amânat și mai mult”, scriu cei de la API.

Lotul 4 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva are 22,139 km, constructorul fiind UMB. Șoseaua costă 420 de milioane de lei, fără TVA.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Clujul vrea să atragă 4 mil. euro din taxa pe turism

Articolul următor

CEO CONFERENCE - SHAPING THE FUTURE, Cluj Napoca, 22 noiembrie

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share