Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Investiții feroviare de peste 700 milioane euro între Simeria și Arad

CFR Infrastructură monitorizează cele mai mari șantiere de cale ferată din România. Peste 140 km de cale ferată, în vestul țării între Simeria și Arad, sunt în plin proces de modernizare. În următorii doi ani, trenurile pot circula cu 160 km/h, între Sighișoara și vama cu Ungaria.

Trenurile, care pleacă din Capitală spre Arad sau Budapesta, vor putea circula cu viteză sporită, lucrările de modernizare pentru aproape 400 km de cale ferată se vor inaugura în următorii doi ani. În prezent, sute de muncitori lucrează pe cele mai complexe şantiere de cale ferată, aflate între Simeria şi Arad, scrie capital.ro.

Tronsonul de cale ferată Simeria-Km 614 este împărţit în patru subsecţiuni, respectiv 2a) km 614- Bârzava; 2b) Bârzava – Ilteu; 3 Ilteu-Gurasada şi 2c) Gurasada-Simeria. Pentru primele două subsecţiuni, 2a) km 614- Bârzava şi 2b) Bârzava – Ilteu, în lungime de aproximativ 78 km, peste 500 de muncitori şi 200 de utilaje sunt în şantiere. Reprezentanţii firmelor de construcţii ne-au declarat că muncitorii au început lucrări la podurile mari peste Mureş.

„Există mobilizare pe cele două şantiere, se lucrează la terasamente şi consolidări, pe subsecţiunile 2a şi 2 b există două poduri mari peste Mureş, peste 400 m fiecare. Am adus materiale de construcţie, piatră spartă şi balast”, a declarant pentru sursa citata Cristian Becheru, reprezentantul asocieriiAstaldi SpA – FCC Construccion – Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – Thales Systems România, constructorii subsecţiunilor km 614 – Bârzava (2a) şi 2b) Bârzava – Ilteu.

Lucrările de modernizare a celor două subsecţiuni de cale ferată costă 3,4 miliarde lei, fără TVA, perioada de finalizare proiectelor este anul 2020.

„Au început mai multe lucrări civile, peroane şi fundaţii pentru pentru clădirile staţiilor. Am rezolvat problema siturilor arheologice. Există o zonă unde este un sit arheologic înscris în categoria A. Pe cele două subsecţiuni, între Km 614 şi Ilteu, există şapte situri arheologice. Ultimul sit arheologic descoperit se află într-o curbă, afectează circa 300 m din aliniament. Aşteptăm descărcarea arheologică pentru ultimul sit descoperit, muncitorii lucrează pe alte porţiuni. Se lucrează la primul tunel, a început procesul de defrişare”, a mai explicat reprezentantul asocieriiAstaldi SpA – FCC Construccion – Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – Thales Systems România, constructorii subsecţiunilor km 614 – Bârzava (2a) şi 2b) Bârzava – Ilteu.

Reabilitarea subsecţiunii de cale ferată, km 614 – Bârzava, costă 1,68 miliarde lei, iar lotul Bârzava – Ilteu costă 1,76 miliarde lei.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Consiliul Investitorilor Străini: Piața muncii are nevoie de politici atent cântărite și dezbătute

Articolul următor

Comunicat de presa: Incheierea proiectului "Dotarea firmei Ized Betainvest SRL cu linie tehnologica noua de producere casti de protectie"

Citește și:
Citeste mai mult

Ce bănci caută românii pe internet

Banca Transilvania (BT), Raiffeisen Bank și ING Bank sunt cele mai vizibile în căutările de servicii bancare ale…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
0
Share