Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

BT oferă clienților posibilitatea să plătească cu ceasul inteligent

Plățile cu telefonul mobil sunt disponibile de mai multă vreme, însă de luna aceasta clienții Băncii Transilvania au posibilitatea să achite cumpărăturile și cu ajutorul ceasurilor inteligente.

Banca Transilvania a lansat o nouă opţiune de plată la comercianţi, respectiv posibilitatea de a face shopping cu smartwatch-ul Garmin care are opţiunea Pay, prin conectarea cardurilor Visa BT cu acesta.

Prin această lansare împreună cu Garmin, Banca Transilvania face încă un pas în direcţia digitalizării şi oferirii unor experienţe pozitive clienţilor, care au acum şase alternative de plată a cumpărăturilor – cu cardul fizic, cu cardul digital din aplicaţia BT Pay, cu unul dintre accesoriile colecţiei BT Pay (ceas, brăţară, sticker – toate contactless) şi, de acum înainte, inclusiv cu smartwatch-ul Garmin.

“Românii s-au obişnuit în ultimii ani cu plăţile contactless, care oferă avantaje incontestabile: rapiditate, uşurinţă şi simplitate. Dispozitivele electronice de mici dimensiuni purtate ca accesorii preiau toate aceste avantaje şi merg chiar mai departe: sunt în permanent contact cu utilizatorul şi sunt integrate natural în acţiunile lui, de aceea experienţa de plată este intuitivă şi sigură’, apreciază Cătălin Creţu, general manager pentru România, Croaţia, Malta şi Slovenia în cadrul Visa.

Pentru înrolarea cardului Visa BT în smartwatch, clienţii au nevoie de un device compatibil şi de un cont Garmin, înrolat în smartphone.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Ioan Iacob Floria, fostul CFO al Aramis Invest, ridică o fabrică cu investiţii de 19 milioane lei în Baia Mare

Articolul următor

Barometrul de conjunctură economică CCIFER 2018: Doar 20% dintre companii estimează condițiile de a face business în România ca fiind favorabile

Citește și:
Pentru MedLife există varianta unei achiziții sau a unei investiții de la zero
Citeste mai mult

MedLife țintește piața Bistriței

Cel mai dinamic jucător din piaţa românească de servicii medicale, cu afaceri de 860 de milioane de lei,…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
0
Share