IT&C Lideri si afaceri Ultimele stiri

Daniel Rusen, numit Director de Marketing și Operațiuni la Microsoft România

Microsoft România anunță numirea lui Daniel Rusen în rolul de Director de Marketing și Operațiuni, începând cu data de 1 decembrie.

Daniel Rusen s-a alăturat Microsoft România în anul 2011 ca Product Marketing Manager, iar un an mai târziu a preluat funcția de Distribution Lead, cu misiunea de a conduce partenerii de afaceri ai companiei într-un proces de transformare profundă în direcția serviciilor de cloud.

În ultimii trei ani, Daniel a condus echipa de soluții de business integrate în Cloud din poziția de Business Group Lead, rolul său fiind acela de a asigura sinergia între marketing și operațiuni, concentrându-și activitatea pe obiectivele de afaceri ale companiei pe piața din România – adopția serviciilor de cloud ca parte a democratizării accesului la tehnologie pentru companii, incluzând produse și servicii cloud de notorietatea pe piața globală, cum ar fi Azure sau Office 365.

Cu o experiență de afaceri de peste 17 ani în domeniul telecomunicațiilor și IT și având o pasiune pentru tehnologie cultivată încă din timpul anilor de studiu la Insitutului Politehnic București, Daniel Rusen preia de la 1 decembrie un rol strategic în cadrul Microsoft România. În calitate de Director de Marketing și Operațiuni, Daniel își va conduce echipa în eforturile sale de a accelera procesul transformării digitale în toate segmentele de pe piața din România.

“În urmă cu 7 ani m-am alăturat echipei Microsoft România cu un prim scop – cel de a dezvolta Office 365, după părerea mea, un serviciu de cloud revoluționar atunci și acum. Această nouă oportunitate este pentru mine continuarea misiunii pe care mi-am asumat-o, aceea de a demonstra puterea remarcabilă și rolul important pe care cloud-ul le are în transformarea digitală. Cred în puterea tehnologiei și a transformărilor pe care aceasta le poate aduce și mă alătur echipei de M&O cu bucurie, deoarece noul rol îmi va oferi și mai mult posibilitatea de a contribui și accelera democratizarea accesului la tehnologie pe piața din România”, declară Daniel Rusen, Director de Marketing și Operațiuni, Microsoft România.

Bogdan Popescu, cel de la care Daniel Rusen va prelua noua funcție, se va alătura de la 1 decembrie echipei Enterprise CEE în calitate de CEE Enterprise Sales Excellence Director și Head of Strategic Enterprise Initiatives. Acesta va fi responsabil de operațiunile departamentului Commercial Enterprise Business din Europa Centrală și de Est (CEE). Bogdan Popescu continuă astfel un parcurs profesional solid, în cadrul Microsoft România unde a asigurat in ultimele 4 luni și rolul de General Manager interimar până la numirea Violetei Luca în această funcție, ca parte a unei cariere remarcabile începută în Shell unde a activat timp de 15 ani cât și în METRO Group pentru care a lucrat 5 ani, 10 din cei peste 25 de ani activând în afara țării (Olanda, Spania, Bulgaria).

Microsoft a deschis primul birou în România în 1996 și este unul dintre cei mai mari jucători de pe piața soluțiilor software și cloud globală și locală, având peste 1700 de angajați în București și Timișoara, fiind în același timp și principalul hub de suport tehnologic al regiunii.

Related posts

Hornbach: Vânzarea de produse pentru casele inteligente este în creștere

Ion Surdu

Manageri. Fermieri versus IT și Automotive

Ligia Voro

Europarlamentarul Daniel Buda: In Romania, peste 45% din terenurile agricole se afla in mainile strainilor

Stefana Muresan

Cinci județe din Ardeal în top 10 al sosirilor și înnoptărilor turistice în România

Traian Dan

Cel mai mare aquapark din estul Europei, investiție de peste 15 milioane de euro, în proiect la Timișoara

Stefana Muresan

Oradea – parc ştiinţific şi tehnologic în valoare de 10 mil. euro

Stefana Muresan

Centrala termică, prima opțiune pentru locuințele noi

Ligia Voro

Lanţul internaţional Marriott deschide hotel de patru stele la Cluj-Napoca și Timișoara

redactia

Peste 800 de locuri de parcare vor deservi Sala de Sport Polivalentă din Oradea

Traian Dan

Șase noi proiecte câștigate de UMFST „George Emil Palade” din Târgu Mureș

Ligia Voro

Ministerul Transporturilor vrea să aloce 35,32 milioane lei pentru amenajarea trecerilor la nivel cu calea ferată

Stefana Muresan

Fonduri europene pentru irigații

redactia

Curs gratuit pentru startup-urile de criptomonede/blockchain

Papuc Irina

Cine face angajări în plină criză de pandemie Covid-19 în județul Bihor

Traian Dan

INTERVIU/ Florica Bărbuceanu, director IDSA: „Implicarea în realizarea testelor de biologie moleculară pentru identificarea SARS-COV-2 este un gest de responsabilitate, unitate și spirit de echipă”

Papuc Irina

Aeroportul Internaţional Avram Iancu din Cluj-Napoca, tranzitat de un milion de pasageri de la începutul anului

Stefana Muresan

NTT DATA, noul sponsor al echipei de fotbal CFR Cluj

Stefana Muresan

[Enjoy Transylvania!] Concepte de arhitectură în Transilvania (3): Cetățile

Transilvania Business

Brașovul, pus de ICEBERG pe harta europeană a transferului tehnologic

Stefana Muresan

Asociarea Drum Asfalt, Trameco, Constructorul Sălard, face sediul CJ Bihor

Traian Dan

Unirii View, cea mai inalta cladire moderna din centrul Bucurestiului, prinde contur

Ionut Oprea

Licitație pentru încălzire cu energie geotermală în cartierul Nufărul Oradea

Traian Dan

3 new towers for Bucharest

Ionut Oprea

Strategia CFR pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare: Este nevoie de investiţii de 56 miliarde lei până în 2022

Stefana Muresan

Leave a Comment