București Eveniment

PRIA Drugs and Medicine Publicity

Ca la fiecare început de an, PRIAevents, organizează conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity, aflată deja la ediția a 4-a, în data de 6 februarie 2019, bucurându-se de atenție deosebită din partea comunității farma, asociatii de pacienți, farmacii și distribuitori, dar și spitale private, producători și sau importatori de produse dermatocosmetice, consultanți și presă.

Conferința va avea loc la Pullman Bucharest World Trade Center, începând cu ora 9,30. În cadrul acesteia vor fi dezbătute teme actuale, de interes pentru sistemul sanitar, alături de toți cei implicați, precum: legea publicității la medicamente și dispozitive medicale, codurile de conduită respectate de industria farmaceutică, codul etic pentru marketingul în industria medicamentelor, rolul reglementatorilor, rolul societăților profesionale, rolul lanțurilor farmaceutice, reglementarea publicității suplimentelor alimentare, reglementarea publicității dermatocosmeticelor. De asemenea, rolul mass mediei, dar și al rețelelor sociale vor fi teme ce vor fi dezbătute în cadrul acestui eveniment.

Sănătatea și informarea publicului despre medicamente, dispozitive medicale sunt extrem de importante, de aceea, în fiecare an organizăm aceasta dezbatere pentru a analiza anul care a trecut, pentru a aduce în evidență noi relementări sau legi, pentru a semnala unele abateri grave și pentru a informa cât mai bine pe toți cei implicați și interesați.

Și anul acesta avem atenție deosebită pe teme despre conduita etică în industria farmaceutică și despre conduita etică a sistemului sanitar – medici, pacienți, manageri de spitale, autorități.

În cadrul acestei ediții, avem în vizor și studii de caz, exemple despre excesul de reclamă la medicamente, suplimente alimentare, dispozitive medicale si dermatocosmetice, mai ales la radio şi televiziune, care a dus la reacţii ale autorităţilor, organizaţiilor profesionale şi reprezentanţilor pacienţilor care cer reglementări stricte ale publicităţii în acest domeniu, pentru protejarea pacienţilor şi utilizarea în siguranţă a medicamentelor.

La conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity lectorii invitați sunt : Conf. Dr. Diana PĂUN – Consilier de Stat, Departamentul Sănătate Publică, Administrația Prezidențială: reprezentanți ai Ministerului Sănătății, Adriana COTEL – Președinte, ANMDM; Dr. Miljana GRBIC – Șeful OMS în România; Răzvan Teohari Vulcănescu – Președinte, CNAS; Laura CORINA GEORGESCU – Președinte, CNA; Laszlo ATTILA – Președinte, Comisia pentru Sănătate, Senatul României; Lorand TUROS – Vicepreședinte, Comisia pentru Cultură, Senatul României; Conf. Dr. Carmen ORBAN – Manager, Institutul Clinic Fundeni; Livică FĂTU – Avocat, Colegiul Medicilor din România;  Dr. Oana COCIAȘU – Președinte, RAC; Diana MEREU – Director Executiv, RASCI; Dr. Gerald FLINTOACĂ-FILIP – Secretar General, PRISA; Radu GĂNESCU – Președinte, COPAC; Ioana ANESCU – Director Executiv, IAB Romania; Marian PANĂ  – Director Comunicare si Imagine al Colegiului Farmaciștilor din România.

Statisticile spun că, în fiecare zi, spoturile industriei farmaceutice cumulează 23 de ore, pe cele 60 de canale media din România.

Românii vizionează într-un an milioane de reclame la medicamente, suplimente alimentare și dispozitive medicale. În condițiile acestei avalanşe de reclame, promovarea medicamentelor trebuie să fie reglementată în mod adecvat, să fie echilibrată şi susţinută în mod corespunzător de surse de informaţii complete şi validate ştiinţific şi în acelaşi timp să fie bine înţeleasă influenţa potenţială asupra deciziei de tratament, asupra rezultatelor şi costurilor, așa cum susțin reprezentanți ai pacien­ților, dar și autoritățile. Publicitatea medicamentelor în secolul XXI este guvernată de directive, legi, regulamente, ghiduri şi coduri de etică diferite în fiecare țară, dar guvernate de aceleași principii. Publicitatea medicamentelor include publicitatea destinată publicului larg, profesioniștilor din domeniul sănătății, vizitele reprezentanților medicali la prescriptori, furnizarea de mostre, sponsorizarea de întâlniri promoționale pentru profesioniștii din domeniu etc., precum și orice formă de promovare destinată să stimuleze prescrierea, distribuirea, vânzarea sau consumul de medicamente.

Scopul din spatele reglementărilor din publicitatea medicamentelor este: să încurajeze utilizarea rațională a medicamentelor, prin prezentarea obiectivă a acestora și fără a le exagera proprietățile;  de a asigura că acestea sunt promovate corect în ceea ce privește beneficiile lor, fiind în acord cu informațiile enumerate în rezumatul caracteristicilor produsului; de a asigura că publicitatea medicamentelor nu este înșelătoare.

Reglementarea marketingului în industria farmaceutică și a relațiilor cu profesioniștii din sănătate, dar și relațiile dintre industria pharma și asociațiile de pacienți, precum și informațiile transmise către specialiști și organizațiile acestora sunt subiecte tratate cu maxim interes și în România.

Promovarea medicamentelor este reglementată diferit în fiecare ţară, dar este guvernată de aceleaşi principii. Aceasta trebuie făcută în mod responsabil, etic şi la cel mai înalt standard, pentru a se asigura utilizarea în siguranţă a medicamentelor, indiferent de modul lor de eliberare, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

Scopul evenimentului este acela de a incuraja publicitatea şi promovarea medicamentelor în mod responsabil, etic şi la cel mai înalt standard, pentru asigurarea utilizarii în siguranţă a medicamentelor, indiferent de modul lor de eliberare, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

La conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity vor fi prezenți  și anul acesta reprezentanți din partea ANMDM, Administația Prezidențială, RAC, Comisia pentru Cultură și reprezentați ai companiilor farmaceutice, ale celor care produc dispozitive medicale, dar și suplimente alimentare și dermato-cosmetice.

Sănătatea a fost şi va rămâne una dintre preocupările principale ale omenirii. Tocmai de aceea, PRIAevents îşi concentrează atenţia asupra organizării evenimentelor, în care o arie largă de subiecte de interes, atât pentru medici, cât şi pentru pacienţi, și pentru industria de sănătate în general, sunt obiectiv şi detaliat prezentate.

În cadrul PRIA Drugs and Medicine Publicity veți avea ocazia să îi întâlniți pe cei mai importanți oameni din domeniu, să participați la un eveniment interactiv, deosebit, astfel încât la finalul evenimentului să avem trasate idei, soluții și propuneri.

De la acest eveniment nu vor lipsi reprezentanți ai companiilor farmaceutice, al celor care produc dispozitive medicale, suplimente alimentare, asociații ale pacientilor, medici, farmaciști și asociații ale acestora, companii din zona de consultanță juridică, publicitate, audit, presă, reprezentanți din spitale de stat și private și reprezentanți ai autorităților.

PRIA Drugs and Medicine Publicity face parte din seria conferinţelor organizate de PRIAevents  care aduc în atenție cele mai importante și mai actuale teme de dezbatere din fiecare domeniu și beneficiază de o prezență mare a participanților și a mass – mediei. Cu o experienţă de peste 12 ani în organizarea evenimentelor premium, echipa PRIAevents este recunoscută pentru organizarea evenimentelor bine documentate din cele mai reprezentative sectoare ale economiei, și mai ales pentru healthcare.

Mai multe detalii despre agenda evenimentului PRIA Drugs and Medicine Publicity şi modalități de înscriere pentru participare puteți găsi pe https://priaevents.ro/pria-drugs-and-medicine-publicity-2019/

 

Despre PRIAevents

PRIAevents – experţii tăi în evenimente! Noi aducem informaţii de ultimă oră şi trend-uri în business prin intermediul conferinţelor organizate. Echipa PRIAevents cu o experienţă de peste 12 ani în organizarea evenimentelor premium evenimentelor premium, echipa PRIAevents este recunoscută pentru organizarea evenimentelor bine documentate din cele mai reprezentative sectoare ale economiei, și mai ales pentru healthcare.

Related posts

Fratelli Group, four new locations in Timpuri Noi Square

Ionut Oprea

BusinessMark prezintă evenimentul Romanian Food & Agribusiness Conference

redactia

Un nou partener la Maravela & Asociații

Ionut Oprea

Restricțiile privind comerțul cu carne de porc în România, menținute din cauza ineficienței autorităților

Ligia Voro

MassMutual deschide un Centru Global de Servicii în Orhideea Towers, București

Papuc Irina

Festivalul Italian la București, ediția 2016 „Aducem Italia aproape de tine”

Soluții Bosch pentru mobilitate urbană

Ionut Oprea

BVB lansează cartea cu poveștile de succes ale celor 15 companii finaliste ale celei de-a treia ediții a programului Made in Romania

Ligia Voro

A doua ediție a "Moldova Automotive Days", 29 – 30 mai, Chișinău, Republica Moldova

Stefana Muresan

“Fiscal do’s and don’ts when working with inter-company/group transactions”

Transilvania Business

Optim Project Management deschide un birou in Sofia

Ionut Oprea

AFI Europe România închiriază 2.000 mp din AFI Tech Park către GAME WORLD GROUP

Ionut Oprea

BusinessMark va reuni în data de 21 noiembrie 2018, la Hotel RadissonBlu din București, cei mai importanți jucători din real estate

redactia

Connections intră pe piața din Asia

Ligia Voro

Sales & Marketing Conference: cum se adaptează specialiștii în marketing și vânzări la noile provocări în domeniu

Stefana Muresan

 Ciocârlia, de ce NU trebuie vânată. Punctul de vedere al Grupului Milvus

Ligia Voro

Aniversare cu surprize la Summer Wine Party & Networking

Ionel Albu

2016, anul preturilor de transfer

Transilvania Business

Aproape 2.000 de autorizații de transport alternativ au fost eliberate de Autoritatea Rutieră Română

Papuc Irina

Pe cine ar trebui să cunoști pentru a avansa mai ușor în cariera sau afacerea ta?

Ionut Oprea

CTP – program destinat pieței muncii din vestul Bucureștiului

Ionut Oprea

BusinessMark organizează evenimentul CSR OVERVIEW 2018

redactia

Brittany Kaiser, fost director Cambridge Analytica, la GoTech World 2020

Ligia Voro

Asociația de afaceri Belgia-România "BEROBA" devine Cameră de Comerț Bilaterală

Ionut Oprea

Leave a Comment