IT&C Ultimele stiri

Vegis.ro în 2018: afaceri de 2.6 milioane euro și creștere de 40%

Vegis.ro a încheiat 2018 cu o cifră de afaceri de 2,6 milioane de euro, înregistrând o creștere de 40% față de anul precedent. Evoluția pozitivă s-a datorat fidelizării clienților, dar și creșterii în ansamblu a pieței produselor naturiste din România cu aproximativ 20%.

 

Creșterea cifrei de afaceri a Vegis.ro peste estimările inițiale consolidează poziția de lider în piața online de produse naturale, bio și vegane și vine pe fondul investițiilor atât pe partea de logistică, cât și de dezvoltare a businessului și fidelizarea clienților, prin eforturile constante de informare și documentare a celor peste 7000 produse listate pe site și aflate în stoc permanent în depozitul din Brașov.

Cea mai mare investiție anul trecut a fost cea în noul depozit de 1000 mp, care permite extinderea portofoliului de produse, dar și procesarea mai rapidă a comenzilor primite. Așa cum am anticipat la începutul anului 2018, piața produselor naturiste și bio și-a păstrat trendul ascendent și a înregistrat o creștere de circa 20% față de anul precedent. Ne-am îndeplinit obiectivul de a crește cu o rată superioara dezvoltării naturale a pieței și am atins chiar o creștere de 40%. Motorul principal rămâne fidelizarea clienților, care apreciază viteza de livrare, în 24-48 ore de la plasarea comenzii și calitatea serviciilor aferente comenzii, precum împachetarea, relația cu departamentul de customer service și campaniile de marketing”, a explicat Mihai Bucuroiu, Fondator și Director de Dezvoltare Vegis.ro.

În 2019, Vegis continuă investițiile în optimizarea procesării comenzilor și depozit, prin automatizarea proceselor și implementarea unui sistem WMS.

Deschidere mai mare față de produse naturiste noi

Cele mai căutate categorii de produse rămân și în 2018 suplimentele naturale, alimentele și cosmeticele naturiste. Categoria cosmeticelor se bucură de o dinamică remarcabilă, atât prin creșterea interesului din partea publicului, cât și datorită dezvoltării ofertei, în special din partea producătorilor români.

În topul celor mai vândute produse se află mierea de Manuka, uleiul de cocos, Antioxivita (un supliment alimentar natural românesc considerat cel mai puternic antioxidant) și cosmeticele pe bază de bicarbonat. Topul județelor în care se plasează cele mai multe comenzi rămâne dominat de București (care reprezintă 38% din total), urmat de Cluj, Timiș, Iași și Brașov.

Valoarea coșului mediu de cumpărături s-a menținut la 150 lei, însă diversificarea produselor alese în 2018 de către clienți semnalează o mai mare deschidere către testarea mai multor produse naturiste și a noutăților disponibile pe piața din România.

„Portofoliul de produse Vegis.ro este într-o dinamică permanentă, deoarece reacționăm rapid la feedback-ul direct sau indirect al clienților. Lunar aducem produse noi și renunțăm la produsele care nu sunt apreciate de clienți. Am observat că în 2018 clienții noștri au fost mult mai înclinați să încerce produse nou introduse în oferta noastră. Peste 15% din vânzările totale din 2018 au fost realizate pe produse noi, introduse în decursul anului, ceea ce arată încrederea publicului nostru în procesul de selecție și informațiile vaste despre fiecare produs–adaugă Mihai Bucuroiu.

Aproximativ 65% din totalul clienților Vegis.ro în 2018 sunt femei, cu vârsta cuprinsă între 25 și 54 de ani, care sunt preocupate de un stil de viață sănătos și echilibrat nu doar din perspectiva alimentației și dietei, ci și pentru îngrijire personală, îngrijirea casei și a copilului.

Vânzările pe dispozitive mobile accelerează

Tendința de creștere a vânzărilor și a traficului pe dispozitive mobile a continuat în 2018. Ponderea vizitatorilor pe mobile a ajuns la 64%, iar numărul acestora a crescut cu 23% față de anul precedent. Rata de conversie a clienților din zona de mobil a crescut și ea ca urmare a trendului organic, dar și a investiților făcute de Vegis.ro pe acest segment, unde procesul de comandă și versiunea de mobil au fost optimizate, în acord cu comportamentul și stilul de viață al utilizatorilor. Numărul comenzilor plasate de pe dispozitive mobile a crescut cu 70% față de 2017.

Vegis.ro este cel mai mare magazin online de produse naturiste din România. Înființat la începutul anului 2012, Vegis.ro comercializează de peste 6 ani produse naturiste, bio sau vegane, pentru cei interesați de un stil de viață sănătos și o nutriție bazată pe produse ecologice și naturale.

Din sediul de la Brașov, Vegis.ro livrează produse sănătoase în toată țara, în 24-48h de la confirmarea comenzii. Fiecare produs care intră în stocul Vegis.ro este însoțit de o factură și de o declarație de conformitate a calității produselor. Compania este certificată ecologic furnizând astfel garanția că produsele, procedurile de lucru și de depozitare sunt în conformitate cu reglementările comunitare și naționale în vigoare.

 

De asemenea Vegis.ro este unicul site din România certificat de către cel mai mare producător mondial de suplimente Solgar având licența RO111, acordată pentru standardele ridicate de profesionalism oferite clienților săi.

 

Vegis.ro a câștigat în 2018, 2017 și 2016 premiul pentru Cel mai Bun Magazin Online de Produse Organice și Naturale, și premiul pentru Magazinul Anului în 2017, în cadrul Galei Premiilor e-Commerce.

Related posts

Alu Menziken, angajări pentru viitoarea fabrică din Medieșul Aurit – investiție de 44 mil. euro

Stefana Muresan

Seniorii digitali ai Clujului, la final de program

Nora Dumitrescu

Mai puține insolvențe în primele 10 luni din 2020: cel mai mic număr de firme radiate din Transilvania, în Covasna

Ion Surdu

Castelul Bánffy și-a regăsit prințesa: Florence. Superstaruri si surprize

Ligia Voro

Zalău Value Centre, gazdă pentru produsele locale din Sălaj

Nora Dumitrescu

Vastint închiriază 1.700 m² în cadrul Timpuri Noi Square către Zitec

Ionut Oprea

Omul de afaceri Dorel Goia mai vrea o fabrică în Europa Centrală

Stefana Muresan

Directorul general Simex – Dumitru Blaga a fost ales vicepreședinte APMR

Ligia Voro

TAROM suplimentează cursele spre Oradea

Traian Dan

Colliers: Vânzările retailerilor de produse nealimentare au revenit la nivelul de dinainte de criza provocată de Covid-19, chiar dacă magazinele au fost închise în perioada stării de urgență

Transilvania Business

E.ON a adus casa viitorului la Techsylvania 2019

Ligia Voro

NRCC Nearshoring Guide to Romania

Ionut Oprea

Incinta I a Cetăţii Deva, reabilitată cu peste 22 mil. lei, fonduri europene

Stefana Muresan

MG TEC Industry investeşte 79 mil. euro într-o fabrică de produse igienico-sanitare la Dej

redactia

Auchan a extins serviciul Auchan Drive în 31 de hipermarketuri din țară

Traian Dan

CCIR continuă să pregătească mediul de afaceri din România pentru BREXIT

Traian Dan

Oportunități infinite pentru companiile din România

Ligia Voro

Expoziție la Muzeul Cinegetic al Carpaților – Posada: 100 de ani de silvicultură în România

redactia

O companie din grupul Mitsui Chemicals face angajări la Cluj

Nora Dumitrescu

Mentorat pe bani europeni pentru 49 de antreprenori din Ardeal

Nora Dumitrescu

Ambasadorul SUA la Bucureşti, Hans Klemm, la International Business Forum

Stefana Muresan

Endava România a avut un profit mai mare cu 24% în 2019

Ion Surdu

Finanțări până la 300.000 de euro pentru abatoare de capacitate mică prin PNDR

Traian Dan

Prima ediție a L.I.F.T. Social Media Training 2019. Social media, tool-ul fascinant care pune lucrurile în mișcare (II)

Ligia Voro

Leave a Comment