IT&C Ultimele stiri

Vegis.ro în 2018: afaceri de 2.6 milioane euro și creștere de 40%

Vegis.ro a încheiat 2018 cu o cifră de afaceri de 2,6 milioane de euro, înregistrând o creștere de 40% față de anul precedent. Evoluția pozitivă s-a datorat fidelizării clienților, dar și creșterii în ansamblu a pieței produselor naturiste din România cu aproximativ 20%.

 

Creșterea cifrei de afaceri a Vegis.ro peste estimările inițiale consolidează poziția de lider în piața online de produse naturale, bio și vegane și vine pe fondul investițiilor atât pe partea de logistică, cât și de dezvoltare a businessului și fidelizarea clienților, prin eforturile constante de informare și documentare a celor peste 7000 produse listate pe site și aflate în stoc permanent în depozitul din Brașov.

Cea mai mare investiție anul trecut a fost cea în noul depozit de 1000 mp, care permite extinderea portofoliului de produse, dar și procesarea mai rapidă a comenzilor primite. Așa cum am anticipat la începutul anului 2018, piața produselor naturiste și bio și-a păstrat trendul ascendent și a înregistrat o creștere de circa 20% față de anul precedent. Ne-am îndeplinit obiectivul de a crește cu o rată superioara dezvoltării naturale a pieței și am atins chiar o creștere de 40%. Motorul principal rămâne fidelizarea clienților, care apreciază viteza de livrare, în 24-48 ore de la plasarea comenzii și calitatea serviciilor aferente comenzii, precum împachetarea, relația cu departamentul de customer service și campaniile de marketing”, a explicat Mihai Bucuroiu, Fondator și Director de Dezvoltare Vegis.ro.

În 2019, Vegis continuă investițiile în optimizarea procesării comenzilor și depozit, prin automatizarea proceselor și implementarea unui sistem WMS.

Deschidere mai mare față de produse naturiste noi

Cele mai căutate categorii de produse rămân și în 2018 suplimentele naturale, alimentele și cosmeticele naturiste. Categoria cosmeticelor se bucură de o dinamică remarcabilă, atât prin creșterea interesului din partea publicului, cât și datorită dezvoltării ofertei, în special din partea producătorilor români.

În topul celor mai vândute produse se află mierea de Manuka, uleiul de cocos, Antioxivita (un supliment alimentar natural românesc considerat cel mai puternic antioxidant) și cosmeticele pe bază de bicarbonat. Topul județelor în care se plasează cele mai multe comenzi rămâne dominat de București (care reprezintă 38% din total), urmat de Cluj, Timiș, Iași și Brașov.

Valoarea coșului mediu de cumpărături s-a menținut la 150 lei, însă diversificarea produselor alese în 2018 de către clienți semnalează o mai mare deschidere către testarea mai multor produse naturiste și a noutăților disponibile pe piața din România.

„Portofoliul de produse Vegis.ro este într-o dinamică permanentă, deoarece reacționăm rapid la feedback-ul direct sau indirect al clienților. Lunar aducem produse noi și renunțăm la produsele care nu sunt apreciate de clienți. Am observat că în 2018 clienții noștri au fost mult mai înclinați să încerce produse nou introduse în oferta noastră. Peste 15% din vânzările totale din 2018 au fost realizate pe produse noi, introduse în decursul anului, ceea ce arată încrederea publicului nostru în procesul de selecție și informațiile vaste despre fiecare produs–adaugă Mihai Bucuroiu.

Aproximativ 65% din totalul clienților Vegis.ro în 2018 sunt femei, cu vârsta cuprinsă între 25 și 54 de ani, care sunt preocupate de un stil de viață sănătos și echilibrat nu doar din perspectiva alimentației și dietei, ci și pentru îngrijire personală, îngrijirea casei și a copilului.

Vânzările pe dispozitive mobile accelerează

Tendința de creștere a vânzărilor și a traficului pe dispozitive mobile a continuat în 2018. Ponderea vizitatorilor pe mobile a ajuns la 64%, iar numărul acestora a crescut cu 23% față de anul precedent. Rata de conversie a clienților din zona de mobil a crescut și ea ca urmare a trendului organic, dar și a investiților făcute de Vegis.ro pe acest segment, unde procesul de comandă și versiunea de mobil au fost optimizate, în acord cu comportamentul și stilul de viață al utilizatorilor. Numărul comenzilor plasate de pe dispozitive mobile a crescut cu 70% față de 2017.

Vegis.ro este cel mai mare magazin online de produse naturiste din România. Înființat la începutul anului 2012, Vegis.ro comercializează de peste 6 ani produse naturiste, bio sau vegane, pentru cei interesați de un stil de viață sănătos și o nutriție bazată pe produse ecologice și naturale.

Din sediul de la Brașov, Vegis.ro livrează produse sănătoase în toată țara, în 24-48h de la confirmarea comenzii. Fiecare produs care intră în stocul Vegis.ro este însoțit de o factură și de o declarație de conformitate a calității produselor. Compania este certificată ecologic furnizând astfel garanția că produsele, procedurile de lucru și de depozitare sunt în conformitate cu reglementările comunitare și naționale în vigoare.

 

De asemenea Vegis.ro este unicul site din România certificat de către cel mai mare producător mondial de suplimente Solgar având licența RO111, acordată pentru standardele ridicate de profesionalism oferite clienților săi.

 

Vegis.ro a câștigat în 2018, 2017 și 2016 premiul pentru Cel mai Bun Magazin Online de Produse Organice și Naturale, și premiul pentru Magazinul Anului în 2017, în cadrul Galei Premiilor e-Commerce.

Related posts

Fabrica Sortilemn își suspendă activitatea temporar

Nora Dumitrescu

Ratele la bănci pot fi plătite la oficiile poștale sau direct de acasă, la poștaș

Traian Dan

Cluj Business Campus: Ready for a new chapter

Ionut Oprea

CCIR, misiune economică în una dintre cele mai bogate țări

redactia

20.000 de euro s-au strâns la Balul Rotary Zalău pentru Casa Memorială “Iuliu Maniu”

redactia

Elit si Vericom fac parte, oficial, din compania Smithfield

Stefana Muresan

Arad: 15 hale industriale de peste 100.000 mp. vor fi contruite în județ

redactia

Informaticienii de la Fortech vin cu 50.000 de euro pentru spitale

Nora Dumitrescu

Drumurile din Sălaj vor fi modernizate cu 11 milioane de euro

Nora Dumitrescu

Ministerul agriculturii declară război usturoiului chinezesc: Cultivatorii locali ar putea fi sprijiniți cu 1.000 de euro pe hectar, ca să se impună pe piață

redactia

ADR Nord -Vest, finanțare pentru construirea unei creșe și a unei grădinițe în Parcul Industrial 1 din Oradea

redactia

Peste 1.500 de noi locuri de muncă, generate de inaugurarea a 11 noi hoteluri afiliate marilor lanţuri internaţionale

redactia

BCR a lansat Școala de Business, un program de educație pentru antreprenori

Traian Dan

Proiectele majore ale Clujului: metroul, centura și trenul metropolitan

Nora Dumitrescu

E.ON și MOL România lansează „autostrada electrică” Iaşi-Tîrgu Mureş, proiect finanţat din fonduri europene

Stefana Muresan

Modernizarea unui drum judeţean din Alba, finanţată cu fonduri europene

Stefana Muresan

Perspectivele pieței imobiliare din România, în cadrul celei de-a XI-a ediții a „Real Estate & Construction Forum”

Papuc Irina

Elite în business. Județul Mureș. Dürkopp Adler România – calitate, de 23 de ani

Transilvania Business

EximBank finanțează Grupul Arsat de la Arad cu 11 milioane de euro

Papuc Irina

Schimbare în managementul Regiei Naționale a Pădurilor – Romsilva

redactia

Românii și italienii, cei mai ingrijorați de schimbările climatice

Ligia Voro

Regina Maria susține start-up-urile din România cu abonamente medicale gratuite

Stefana Muresan

Cluj-Napoca: Proiecte eligibile de peste 150 mil. euro fonduri europene

redactia

FOTO-VIDEO: Tronsonul de autostradă Tîrgu Mureș-Iernut, aproape de recepție. Pe 4&5 mai e de lucru

redactia

Leave a Comment