Antreprenori Lideri si afaceri Ultimele stiri

Jean Valvis va lansa un film de promovare a Româ­niei. Aqua Carpatica a ajuns pe 14 pieţe externe şi la vânzări de 75 mil. euro

Apa minerală poate deveni un brand de ţară al României, prin care să se promoveze la nivel internaţional, aşa cum fiecare ţară are propria tradiţie în ceea ce priveşte produsele sale emblematice, anunță zf.ro.

 

„Rezervele de apă minerală calitativ superioară în Euro­pa sunt aici, în Carpaţi. Dacă Scoţia este ţara whisky-ului, Franţa se vinde cu Bordeaux, Grecia vinde feta şi măs­line, România are o putere foarte mare în ceea ce priveşte apele minerale şi noi considerăm că România are un avantaj intangibil în acest domeniu industrial. (…) Construiesc un film acum, cu bani privaţi, despre imaginea ţării“, a explicat Jean Valvis, proprietarul Aqua Carpatica, în cadrul emisiunii de business ZF Live. Antreprenorul vrea să facă Aqua Carpatica brandul de ţară al României şi le cere gu­ver­nanţilor să investească şi în brandingul de ţară pentru a încu­raja exportul. El a anunţat că va lansa un film despre Româ­nia în următoarea lună, care să îl ajute cu imaginea pe care o promovează peste hotare atunci când iese spre export.

Aqua Carpatica s-a extins în mai mult de zece pieţe, printre care Germania, SUA, Japonia sau Dubai, iar în fiecare piaţă încearcă să se aşeze pe raftul premium, la fel cum se întâmplă şi în România.

„Aqua Carpatica este deja în 14 ţări şi vrem să mergem selectiv. Cu cât merge mai bine, cu atât extindem mai mult. SUA şi Anglia sunt cele mai bune pieţe externe pentru noi. În California de Nord, avem 18 puncte de vânzare în magazinele Whole Foods ale Amazon“, a spus Jean Valvis.

Antreprenorul greco-elveţian Jean Valvis a construit până acum brandul de apă Dorna şi brandul de lactate LaDorna pe care le-a vândut pe rând către gigantul Coca-Cola, respectiv către francezii de la Lactalis.

Related posts

Evoluția AGERPRES continuă: nou Contract Colectiv de Muncă și noi proiecte pentru Centenarul Marii Uniri

Stefana Muresan

Primele zece autobuze electrice din România, puse în circulaţie

Stefana Muresan

Şcoala profesională trebuie să funcționeze ca o întreprindere

Facultatea fără șomeri. Pepiniera de Cluj pentru Google, Facebook și Microsoft

redactia

BNR lansează monede cu tema „30 de ani de la Revoluția Română”: două pentru colecționare și una pentru circulație

Papuc Irina

Element Industrial anunță un pipeline de 300.000 mp de parcuri logistice

Ligia Voro

ANOFM a anunțat un nou număr unic de apel pentru informarea cu privire la şomajul tehnic

Ion Surdu

Producătorul de pavele Symmetrica construieşte o nouă fabrică lângă Arad

redactia

Activitatea Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Timis, la final de semestru

Stefana Muresan

Inteligența artificială și realitatea virtuală, într-un eveniment cu 3.000 de oameni la Cluj

Nora Dumitrescu

Redeschiderea centrelor comerciale de mari dimensiuni: În prima săptămână, orașele regionale câștigă teren în fața Bucureștiului

Papuc Irina

Acces la finanțare pentru IMM-uri, autorități locale sau proiecte de infrastructură. Statul vrea să creeze Banca Națională de Dezvoltare

Ion Surdu

Iustina Pavel a câștigat a unsprezecea ediție a Cupei Academiei de Golf „Demis Papillon”  

Ligia Voro

Crișul Repede, curățat de aluviuni cu o draglină de ultimă generație

Traian Dan

Orange România, creștere cu 2,4% a cifrei de afaceri în T4 față de 2018

Ligia Voro

Managerii Silcotub din Zalău, convocați de Tenaris în Italia

Nora Dumitrescu

Praktiker – 8 mil. euro in remodernizarea a peste 10 magazine

Stefana Muresan

Timișoreanul Ionuț Ardeleanu, încă patru ani în fruntea Auchan

Stefana Muresan

Inteligența artificială – pârghia cu care România ar putea urca în topul mondial

Stefana Muresan

Working from home rankings before Covid. Now what?

Ionut Oprea

Sibiul si Timisoara – orase prezente la Cities of Tomorrow #5 – cap de afis pe listele investitorilor

Ionut Oprea

MedLife cumpără pachetul integral de acțiuni al Spitalului OncoCard Brașov, unul dintre cele mai mari centre private de tratament oncologic din România

Papuc Irina

IRUM, investiţii de 1,9 milioane de euro în dezvoltarea fabricii de tractoare din Reghin

Stefana Muresan

Continental donează 20.000 de euro pentru campania „Un spital + O comunitate”

Papuc Irina

Leave a Comment