Apa minerală poate deveni un brand de ţară al României, prin care să se promoveze la nivel internaţional, aşa cum fiecare ţară are propria tradiţie în ceea ce priveşte produsele sale emblematice, anunță zf.ro.
„Rezervele de apă minerală calitativ superioară în Europa sunt aici, în Carpaţi. Dacă Scoţia este ţara whisky-ului, Franţa se vinde cu Bordeaux, Grecia vinde feta şi măsline, România are o putere foarte mare în ceea ce priveşte apele minerale şi noi considerăm că România are un avantaj intangibil în acest domeniu industrial. (…) Construiesc un film acum, cu bani privaţi, despre imaginea ţării“, a explicat Jean Valvis, proprietarul Aqua Carpatica, în cadrul emisiunii de business ZF Live. Antreprenorul vrea să facă Aqua Carpatica brandul de ţară al României şi le cere guvernanţilor să investească şi în brandingul de ţară pentru a încuraja exportul. El a anunţat că va lansa un film despre România în următoarea lună, care să îl ajute cu imaginea pe care o promovează peste hotare atunci când iese spre export.
Aqua Carpatica s-a extins în mai mult de zece pieţe, printre care Germania, SUA, Japonia sau Dubai, iar în fiecare piaţă încearcă să se aşeze pe raftul premium, la fel cum se întâmplă şi în România.
„Aqua Carpatica este deja în 14 ţări şi vrem să mergem selectiv. Cu cât merge mai bine, cu atât extindem mai mult. SUA şi Anglia sunt cele mai bune pieţe externe pentru noi. În California de Nord, avem 18 puncte de vânzare în magazinele Whole Foods ale Amazon“, a spus Jean Valvis.
Antreprenorul greco-elveţian Jean Valvis a construit până acum brandul de apă Dorna şi brandul de lactate LaDorna pe care le-a vândut pe rând către gigantul Coca-Cola, respectiv către francezii de la Lactalis.