Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Jean Valvis va lansa un film de promovare a Româ­niei. Aqua Carpatica a ajuns pe 14 pieţe externe şi la vânzări de 75 mil. euro

Apa minerală poate deveni un brand de ţară al României, prin care să se promoveze la nivel internaţional, aşa cum fiecare ţară are propria tradiţie în ceea ce priveşte produsele sale emblematice, anunță zf.ro.

 

„Rezervele de apă minerală calitativ superioară în Euro­pa sunt aici, în Carpaţi. Dacă Scoţia este ţara whisky-ului, Franţa se vinde cu Bordeaux, Grecia vinde feta şi măs­line, România are o putere foarte mare în ceea ce priveşte apele minerale şi noi considerăm că România are un avantaj intangibil în acest domeniu industrial. (…) Construiesc un film acum, cu bani privaţi, despre imaginea ţării“, a explicat Jean Valvis, proprietarul Aqua Carpatica, în cadrul emisiunii de business ZF Live. Antreprenorul vrea să facă Aqua Carpatica brandul de ţară al României şi le cere gu­ver­nanţilor să investească şi în brandingul de ţară pentru a încu­raja exportul. El a anunţat că va lansa un film despre Româ­nia în următoarea lună, care să îl ajute cu imaginea pe care o promovează peste hotare atunci când iese spre export.

Aqua Carpatica s-a extins în mai mult de zece pieţe, printre care Germania, SUA, Japonia sau Dubai, iar în fiecare piaţă încearcă să se aşeze pe raftul premium, la fel cum se întâmplă şi în România.

„Aqua Carpatica este deja în 14 ţări şi vrem să mergem selectiv. Cu cât merge mai bine, cu atât extindem mai mult. SUA şi Anglia sunt cele mai bune pieţe externe pentru noi. În California de Nord, avem 18 puncte de vânzare în magazinele Whole Foods ale Amazon“, a spus Jean Valvis.

Antreprenorul greco-elveţian Jean Valvis a construit până acum brandul de apă Dorna şi brandul de lactate LaDorna pe care le-a vândut pe rând către gigantul Coca-Cola, respectiv către francezii de la Lactalis.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

O distilărie din Sfântu Gheorghe a obținut şase medalii de campion, la un concurs internaţional

Articolul următor

Infrastructură, sănătate și IT, priorități strategice pentru Oradea în 2019

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share