Antreprenori Lideri si afaceri Ultimele stiri

Jean Valvis va lansa un film de promovare a Româ­niei. Aqua Carpatica a ajuns pe 14 pieţe externe şi la vânzări de 75 mil. euro

Apa minerală poate deveni un brand de ţară al României, prin care să se promoveze la nivel internaţional, aşa cum fiecare ţară are propria tradiţie în ceea ce priveşte produsele sale emblematice, anunță zf.ro.

 

„Rezervele de apă minerală calitativ superioară în Euro­pa sunt aici, în Carpaţi. Dacă Scoţia este ţara whisky-ului, Franţa se vinde cu Bordeaux, Grecia vinde feta şi măs­line, România are o putere foarte mare în ceea ce priveşte apele minerale şi noi considerăm că România are un avantaj intangibil în acest domeniu industrial. (…) Construiesc un film acum, cu bani privaţi, despre imaginea ţării“, a explicat Jean Valvis, proprietarul Aqua Carpatica, în cadrul emisiunii de business ZF Live. Antreprenorul vrea să facă Aqua Carpatica brandul de ţară al României şi le cere gu­ver­nanţilor să investească şi în brandingul de ţară pentru a încu­raja exportul. El a anunţat că va lansa un film despre Româ­nia în următoarea lună, care să îl ajute cu imaginea pe care o promovează peste hotare atunci când iese spre export.

Aqua Carpatica s-a extins în mai mult de zece pieţe, printre care Germania, SUA, Japonia sau Dubai, iar în fiecare piaţă încearcă să se aşeze pe raftul premium, la fel cum se întâmplă şi în România.

„Aqua Carpatica este deja în 14 ţări şi vrem să mergem selectiv. Cu cât merge mai bine, cu atât extindem mai mult. SUA şi Anglia sunt cele mai bune pieţe externe pentru noi. În California de Nord, avem 18 puncte de vânzare în magazinele Whole Foods ale Amazon“, a spus Jean Valvis.

Antreprenorul greco-elveţian Jean Valvis a construit până acum brandul de apă Dorna şi brandul de lactate LaDorna pe care le-a vândut pe rând către gigantul Coca-Cola, respectiv către francezii de la Lactalis.

Related posts

România pentru a șaptea oară la EXPO REAL München

redactia

CTP a achiziționat A1 Bucharest Park pentru circa 40 milioane de euro

Ligia Voro

Proiect de peste 3 mil. de euro pentru a stabili dacă vinul este fals, dezvoltat de cerectătorii clujeni

Stefana Muresan

Leave a Comment