Business-ul de tehnologie înființat de Anda Gânscă, fiica proprietarului companiei de construcții Grup 4 Instalații și a managerului clinicii Medsan, a reușit să atragă în Statele Unite finanțări de 34 de milioane de dolari, scrie Ziua de Cluj.
Knotch, o plaformă de publicitate şi marketing digital, lansată acum patru ani de clujeanca Anda Gânscă la New York, a primit o finanţare de 20 de milioane de dolari şi ajunge la investiţii totale de 34 milioane. Platforma ajută companiile să măsoare eficienţa campaniilor de marketing pe care le fac în online.
Anda Gânscă (30 de ani), fondatoarea acestui startup, a plecat în urmă cu mai mulţi ani din Cluj pentru a studia economia şi relaţiile internaţionale la Standford, conform Start-Up Cafe. A început să lucreze încă din facultate la dezvoltarea platformei de marketing digital, ce s-a transformat în câţiva ani într-un startup de succes.
Firma are în total 35 de angajaţi. Primele investiţii au venit chiar de la Universitatea Standford, acolo unde aceasta continuă să ofere mentorat pentru tinerii care vor să-şi lanseze propriile afaceri.
Anda este fiica omului de afaceri clujean Gicu Gânscă, care desfășoară afaceri în construcţii şi imobiliare, prin Grup 4 Instalații, și a Danei Gânscă, managerul clinicii private Medsan.
Tânăra a fost inclusă în topul 100 al celor mai importante femei din publicitatea nativă din SUA, compania ei fiind recunoscută ca una dintre cele mai inovative din lume în ceea ce priveşte marketingul. Anda Gânscă este CEO-ul şi co-fondatorul Knotch, o aplicaţie online care măsoară opinia utilizatorilor despre un anumit produs sau despre o anumită problemă folosind culorile. Native advertising este un tip de promovare în care mesajul publicitar este livrat într-o formă similară (nativă) contextului în care apare, menționează sursa citată.