Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Radu-Ştefan Oprea: Am semnat un acord cu BVB, pentru că vrem să învăţăm antreprenorii că pot să se finanţeze şi pe piaţa secundară

Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat (MMACA) a semnat un acord de parteneriat cu Bursa de Valori Bucureşti prin care antreprenorii vor primi informaţii despre finanţarea pe piaţa secundară a bursei, a declarat, marţi, ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, Radu-Ştefan Oprea, cu ocazia Galei anuale a Corpului Diplomatic.

“Am semnat un acord cu Bursa de Valori şi vom avea anul acesta un mare accent pus pe educaţie, pentru că vrem să învăţăm mediul de afaceri, IMM-urile, antreprenorii, că pot să se finanţeze şi pe piaţa secundară AeRo. Vom avea 8 sesiuni în opt municipii ale ţării, încercând să aducem această informaţie referitoare la finanţare cât mai aproape de antreprenori, pentru că aceasta este constantă, este o nevoie pe care antreprenorii o resimt în mod continuu”, a spus Oprea, citat de Agerpres.

El a precizat că acest program cu BVB va începe din primăvară şi se va extinde pe tot parcursul anului 2019, iar în funcţie de felul în care va reacţiona mediul de afaceri ministerul va veni şi cu alte programe. “Nevoia de educaţie antreprenorială este continuă, vrem să venim mai mult pe partea de mentorat”, a menţionat şeful MMACA.

Ministrul pentru Mediul de Afaceri a menţionat şi celelalte proiecte care vor fi derulate în 2019, printre care programul de microindustrializare, cel care vizează creşterea serviciilor de piaţă sau femeia antreprenor, adăugând că toate aceste proiecte sunt bugetate.

“Vorbim de programul de microindustrializare, de creşterea serviciilor de piaţă, femeia antreprenor, care va avea anul acesta un nou format şi vrem să aducem mult mai multe lucruri în partea de mentorat, în partea de practică pentru femeile antreprenor. Aş vrea sa mai adaug şi partea de sprijinire a comerţului exterior, de sprijinire a exportului, prin programul de târguri şi expoziţii, aceasta fiind pentru toţi cei care doresc să participe sub pavilion naţional, brand de ţară. Acesta este un program ales de către partenerii noştri, Consiliul de Export, care reuneşte toate asociaţiile patronale sectoriale reprezentative din ţară. Ei spun unde trebuie să fie prezenţi antreprenorii români pentru a putea exporta cât mai mult, iar noi, Ministerul pentru Mediul de Afaceri sprijinim prin tot ceea ce înseamnă achiziţie publică şi finanţare aceste târguri şi expoziţii”, a explicat Oprea.

În ceea ce priveşte programul de internaţionalizare, ministrul a subliniat că acesta se adresează companiilor care doresc să participe în nume propriu la târguri şi expoziţii. “Noi îi sprijinim printr-o sumă forfetară de 85.000 de lei pentru participare la târguri şi expoziţii şi 10.000 de lei pentru participare în misiuni economice. Totul se desfăşoară extrem de simplu, este foarte transparent şi foarte uşor de decontat. Totul este online, interacţiunea între antreprenori şi cei care sunt astăzi angajaţii MMACA, fie la sediul central, fie în agenţiile regionale, este doar prin intermediul calculatorului. Dacă tot vorbim de nevoia digitizare a acestor servicii pe care noi trebuie să le oferim mediului de afaceri, acest minister trebuie să fie unul dintre motoare şi unul dintre exemple”, a adăugat ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, Radu-Ştefan Oprea.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Tradiţionalul pieptar făcut de doi bătrâni din Bistriţa-Năsăud are mare succes. Fiul s-a întors din Irlanda să ducă afacerea pe internet

Articolul următor

Producătorul de lactate Agroserv Măriuţa din Ialomița intră pe piața Clujului cu bani de la BT

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share