Importate Ultimele stiri

Horia Brenciu este noul ambasador al brandului PROFI

Horia Brenciu, cântăreț, actor, producător, prezentator de televiziune și entertainer a devenit noul ambasador al retailerului PROFI, în urma unui parteneriat semnat la începutul acestui an. 

 

Ambele branduri sunt cunoscute și apreciate la nivel național, fiind prezente în casele românilor atât în mediul urban, cât și în cel rural deopotrivă. Faptul că ambele sunt branduri românești ajută la o foarte bună înțelegere între acestea, colaborare care, cu siguranță, le va aduce un plus de imagine și notorietate amândurora.

Horia a răspuns cu deosebit entuziasm propunerii PROFI de a colabora în cadrul acestui proiect, în primul rând datorită multiplelor valori și principii comune pe care le împărtășesc.

 “Sunt încântat de această nouă colaborare, nu numai pentru că PROFI este un brand românesc, dar și pentru că avem, pe undeva, aceleași ambiții și idealuri, în ceea ce privește oamenii și cum pot ei fi surprinși în mod plăcut. In turneele mele m-am intersectat de multe ori cu magazinele PROFI din toată țara și iată că destinul a făcut să ne cunoaștem și personal.” spune Horia.

Cea mai importantă dintre valorile care au făcut această colaborare posibilă este familia, Horia fiind un familist convins, iar PROFI încercând prin produsele și promoțiile sale să aducă bucuria în cadrul oricărei familii, astfel că alegerea acestuia ca ambasador a venit in mod natural.

Acest parteneriat deschide noi perspective pe termen lung, de ambele părți.  Se vor pune în practică multe acțiuni și, mai mult, idei noi vor prinde viață, în beneficiul clienților PROFI.

“Un brand puternic își bucură susținătorii nu doar prin produse și servicii pe măsură, ci și aducând în constelația sa stele îndrăgite de public. Surpriza pe care v-o propunem la începutul lui 2019 este că PROFI îl aduce mai  aproape de dumneavoastră pe Horia Brenciu!” declară Gabriela Sîrbu, director de Marketing și Comunicare PROFI.

 

PROFI și Horea Brenciu vor forma astfel o echipă valoroasă, care își propune să creeze împreună căi de interacțiune cu publicul larg pe diverse canale media. Principiile după care se ghidează vor fi implicarea, încrederea și pasiunea.

Cu aproape 1000 de magazine și o echipă de aproape 15.000 de oameni, PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România. PROFI urmărește să se dezvolte nu doar la capitolul imagine, ci să aducă bucurie în casele tuturor.

 

Related posts

Zoltan Prosszer, noul președinte al CA al Romcab SA. Provocări imediate

Ligia Voro

Continental a inaugurat centrul de cercetare si dezvoltare din Brasov

Transilvania Business

MCSI a lansat proiectul educațional „Kidibot Cyber Security Training”

Ligia Voro

Peste 3.000 de pachete cu alimente pentru masa de Paște, donate de Băncile Pentru Alimente

Traian Dan

Împrumuturile făcute de primării reprezintă 4% din datoria publică. Topul județelor cu cele mai mari datorii

Papuc Irina

ING devine partenerul principal al GoTech World

Ligia Voro

Împrumut de 21 mil. de euro pentru dezvoltarea municipiului Oradea

Stefana Muresan

Complexul Energetic Hunedoara își va reduce pierderile cu 80%

Stefana Muresan

[Enjoy Transylvania!] Covasna county – Land of Mineral Water

Transilvania Business

Teme fierbinți disecate la FOREN 2016

Se deschide sesiunea de proiecte pentru construirea de grădinițe cu profil sportiv

Stefana Muresan

ASF celebrează educația financiară în cadrul World Investor Week

Ligia Voro

The Bridge va avea cel mai mare restaurant dintr-o cladire de birouri

Ionut Oprea

Un milion de euro pentru Aeroportul Oradea, ajutor de la Comisia Europeană

Traian Dan

Apahida, țintă pentru marile lanțuri de magazine

Nora Dumitrescu

Cities of Tomorrow

Transilvania Business

Orange anunță o nouă versiune a Business Internet Security Threatmap

Ligia Voro

Încep lucrările de restaurare a clădirii Muzeului Francmasoneriei din Oradea, contract de 3,7 mil. lei, din fonduri europene

Stefana Muresan

Grupul Banca Transilvania și-a mai trimis o companie la bursă

Nora Dumitrescu

Refresh online pentru promovarea Romaniei

Spectacol cu roboți creați de liceeni în Timișoara

redactia

Satu Mare: Alu Menziken investește în două hale noi la Medieşu Aurit

Stefana Muresan

Mobila de lux produsă în Sălaj vrea să se impună în București

Nora Dumitrescu

Aeroportul din Baia Mare își face terminal de 24 de milioane de euro

Nora Dumitrescu

Leave a Comment