Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Olympus România a depășit pragul de afaceri de 100 de milioane de euro

Producătorul de lactate Olympus România a depășit anul trecut pragul de afaceri de 100 de milioane de euro pe fondul lansărilor de noi produse și investiții în producție, a spus pentru magazinulprogresiv.ro Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.

“În ultimii ani, am investit foarte mult în producție și în extinderea portofoliului, lucru care s-a reflectat, ulterior, și în profitabilitate. Astfel, estimările de la începutul lui 2018 ni s-au confirmat și am depășit cifra de afaceri de 100 de milioane de euro. Indicatorii au fost legați de creșterea volumului pentru produsele cu valoare adăugată, creșterea nivelului de trai, dar și de o strategie de comunicare integrată și concentrată pe nevoile brandului. Bineînțeles că ne dorim să menținem trendul ascendent și în 2019, cu atât mai mult cu cât 2018 a fost un an bun în termeni de profitabilitate. Obiectivul nostru principal este să investim în continuare în tehnologie, pentru a asigura standardele ridicate de calitate a produselor”, a menționat Athanasios Giannousis, potrivit sursei citate.

Anul trecut compania, care deține o unitate de producție în Hălchiu, județul Brașov, a investit 30 de milioane de euro în deschiderea unor noi linii de producție a iaurtului grecesc Stragghisto (20 de milioane de euro) și a gamei Fresh Cheese (10 milioane de euro). “Astfel, în contextul în care și vânzările de pe piețele internaționale influențează cifra de afaceri a companiei, estimăm că și în 2019 ne vom menține pe acest trend ascendent. Vom continua și anul acesta să inovăm prin penetrarea unor categorii noi de produse, cu obiectivul de a aborda o strategie de comunicare integrată, pe toate canalele”, a adăugat Directorul Comercial al Olympus România.

În prezent, 45% din producția fabricii este direcționat spre piețele externe, cele mai importante fiind Germania, Austria, Italia, Marea Britanie, Suedia sau Bulgaria. Întinsă pe o suprafață de 35.000 mp, fabrica de la Hălchiu, județul Brașov, are o capacitate totală de colectare a laptelui de 75 de tone pe oră. Aici sunt produse iaurturile, lapte proaspăt și UHT, brânză, precum şi smântână.

Grupul Olympus este prezent în România din 1999. În perioada 1999-2018, investiţia totală a grupului Olympus în România s-a ridicat la 130 de milioane de euro. Grupul de firme, deținut de o familie aflată la a treia generaţie de producători de lactate, are sediul în Trikala, Grecia, și operează în 43 de ţări din toată lumea. În prezent, Olympus deține cinci unități de producție în trei țări (Grecia, România și Bulgaria), care produc o gamă completă de lactate și sucuri naturale.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Vinurile de Jidvei premiate cu 15 medalii de aur și argint la 3 concursuri internaționale

Articolul următor

Un drum de legatură cu autostrada Timișoara – Arad, modernizat cu bani europeni

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share