Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Sibiul, promovat ca destinaţie turistică în noul clip al Ministerului Turismului

Filmările pentru noul clip de promovare a României ca destinaţie turistică s-au încheiat, filmul urmând să reamintească toate atracţiile turistice care fac din România o destinaţie unică. Sibiul este prezent în clip cu Muzeul Civlizaţiei Populare Tradiţionale Astra, o destinaţie emblematică pentru judeţul Sibiu, şi  Hotelul de Gheaţă de la Bâlea Lac, un obiectiv unic în România. În coloana sonoră a clipului de promovare poate fi uşor recunoscut naistul Nicolae Voiculeţ, iar vedeta clipului este fostul număr unu al tenisului mondial, românul Ilie Năstase.

“Având în vedere farmecul şi atractivitatea judeţului nostru, Sibiul nu putea lipsi din acest film de promovare. Le mulțumesc domnilor Năstase și Voiculeț, ambasadori ai turismului românesc, pentru colaborarea noastră. Mă bucur că filmările clipului de promovare a României au ajuns la final și că cei doi domni vor fi parte din acest proiect. Ilie este o personalitate reprezentativă și de necontestat pentru țara noastră, iar melodiile cântate la nai ale maestrului Nicolae Voiculeț fac înconjurul lumii. Am fost onorat să-i văd pe “platoul de filmare” unde au fost surprinse și ultimele cadre ce vor face parte din clipul de promovare a României. Am avut ocazia să discut cu Ilie și cu Nicolae despre viitoare proiecte pentru turismul din țara noastră și le-am lansat invitația să vină la Sibiu pentru un sejur în inima României”, spune  Bogdan Trif, președintele PSD Sibiu și Ministru al Turismului, itat de mesageruldesibiu.ro.

Noul clip de promovare va fi lansat în cursul acestei săptămâni.

La începutul anului, în ianuarie, a mai fost lansat un clip de promovare a României ca destinaţie turistică culturală şi de city break. Nici din acest film nu a putut lipsi Sibiul, reprezentat prin centru istoric şi Muzeul Brukenthal.

“Ne-am propus şi am reuşit să realizăm aceste două clipuri. Din 2012 România nu a mai beneficiat de o astfel de promovare, prin intermediul unor clipuri care să fie prezentate pe pieţele externe. Avem o ţară unică şi este obligatoriu să facem cunoscut acest lucru lumii întregi.” a completat Bogdan Trif.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Doi șefi ai Băncii Transilvania și-au vândut acțiunile pe bursă

Articolul următor

Doi studenți de la UTCN au creat aplicația care ajută părinții să depisteze problemele de vedere ale copiilor

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

HR-iștii s-au suit în Dealul Clujului

O comunitate a profesioniștilor din resursele umane prinde contur la Cluj prin intermediul unor evenimente nonconformiste de socializare.…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share