Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

România, destinaţie pentru 365 de zile de vacanţă pe an

Ministerul Turismului a lansat noul clip de promovare a României ca destinaţie pentru 365 de zile de vacanţă pe an, care cuprinde imagini reprezentative pentru toate formele de turism din ţară, informează instituţia pintr-un comunicat de presă.



„Clipul pune accent pe senzaţiile şi experienţele trăite de turiştii care acceptă invitaţia de a vizita România. Prin intermediul unor obiective simbolice pentru ţara noastră, potenţialii turişti au ocazia să experimenteze trăiri inedite şi autentice oferite de destinaţia turistică România. Filmările clipului au fost făcute în toate regiunile ţării şi au surprins destinaţii emblematice şi locuri unice din România”, se precizează în documentul citat.

Obiectivul realizării noului film a fost de a promova destinaţia turistică România prin accentuarea avantajelor sale competitive. Clipul cuprinde imagini relevante pentru tot ce şi-ar putea dori un turist care doreşte să descopere o nouă destinaţie.

„Sunt numeroase destinaţii turistice prezentate în clip! Nu am uitat niciun domeniu care ar putea atrage turiştii în România! Avem de la imagini cu monumente UNESCO, la obiective unice în lume, peisaje de vis şi chiar cadre care ilustrează perfect felul de a fi jovial al românului, pus pe distracţie! Acest proiect a fost un obiectiv pe care mi l-am propus încă de la primele zile ca ministru al Turismului. Clipul este doar începutul unei campanii de promovare integrate, care va pune România în prim-planul atenţiei tuturor”, a declarat ministrul Turismului, Bogdan Trif.

Filmul a fost creat pentru a fi utilizat în campaniile de promovare ale Ministerului Turismului, precum campanii TV şi marketing online. În aceeaşi măsură clipul va fi promovat şi cu ocazia unor evenimente interne şi externe.

Ministerul Turismului a mai realizat, la sfârşitul anului trecut, un film de promovare a turismului cultural şi de city-break care va fi folosit, de asemenea, în cadrul viitoarelor campanii de promovare.

Filmul poate fi vizualizat aici





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Ungaria mai aduce o autostradă la granița cu România

Articolul următor

Bihor: 230 mil. lei pentru varianta de ocolire Aleșd Sud

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
proiecte
Citeste mai mult

Clujul marilor proiecte pe hârtie

Metroul, trenul metropolitan și centura metropolitană propriu-zisă încă nu au ajuns în faza de șantier, conform listei proiectelor…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share