Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Ce ar trebui să știi despre campania „Te răcorești și reîmpădurești”

Cu misiunea de a aduce răcoarea munților în momentele cele mai naturale și relaxante, Bergenbier a lansat ediția a doua a campaniei „Te răcorești și reîmpădurești” la Cluj-Napoca. Anul acesta, compania va planta încă 50.000 de puieți de brazi, numărul total al acestora ajungând astfel la 100.000.



 

Într-un cadru urban și prietenos, Bergenbier a dat startul campaniei în cadrul unui eveniment de degustare de bere susținut de somelierul Ștefan Teriș, pentru a evidenția caracterul răcoritor al Bergenbier.

 La baza campaniei și a berilor Bergenbier stă respectul pentru natură și inspirația primită de la aceasta pentru a crea o bere maturată la rece, filtrată la rece și cu CO2 din fermentație naturală. Anul acesta, împreună cu Asociația EcoAssist – Plantăm Fapte Bune în România, suprafața de teren împădurită va ajunge la aproximativ 20 de hectare de pădure de conifere, pentru a reda naturii o parte din răcoarea pe care aceasta ne-o oferă.

 „Această pasiune a clienților noștri ne-a inspirat să extindem programul și să invităm mii de români să se răcorească alături de o bere Bergenbier. Ca și la ediția de anul trecut, campania de plantare de 50.000 de puieți de brazi nu este condiționată de consumul efectiv de bere. Dorința noastră este de a reda naturii recunoașterea pe care o merită, ea fiind în același timp sursa noastră de inspirație pentru a produce o bere răcoritoare” a declarat Mihaela Mocanu, brand manager Bergenbier.

Pentru a fi considerați maturi, brazii au nevoie de aproximativ 30 de ani pentru a putea produce conuri iar plantarea acestora presupune un efort deosebit, dar cu multe beneficii atât pentru natură cât și pentru comunitățile locale. Începând cu aprilie 2019 numărul total de puieți plantați ajunge la 100.000, Bergenbier și EcoAssist fiind implicate în etapele ce au legătură cu menținerea și îngrijirea ariilor împădurite.

 





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Bistriţa: 35 de proiecte cu finanţare europeană, în valoare de 100 mil. euro

Articolul următor

Cluj-Napoca: Marty, restaurantul-seră din Piața Muzeului

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
TWIPLA
Citeste mai mult

“RMN-ul” site-urilor, creat la Cluj

Un grup de tineri pasionați de acest domeniu a inițiat soluția The Website Intelligence Platform (TWIPLA) ce trezește…
Investiții
Leshan
Citeste mai mult

Investitorii din China, invitați în Baia Mare

Administrația băimăreană se bazează în decontaminarea și ecologizarea perimetrelor miniere pe echipamentele de ultimă generație din această țară.…
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Spune Aeroportului Sibiu unde vrei să zbori

Aeroportul Internațional Sibiu anunță lansarea unui sondaj de opinie destinat pasagerilor și comunității locale, prin care se urmărește…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share