Bihor Fonduri Europene Investitii

Oradea se transformă. Pasaj subteran cu șase benzi

- Primaria Oradea 960x640 - Oradea se transformă. Pasaj subteran cu șase benzi

Oradea se tranformă, pentru cel puţin 3 ani, într-un mare şantier. Lucrările încep din centrul oraşului, unde toată circulaţia rutieră va fi dusă în subteran. Primăria anunţă că are proiecte de 150 de milioane de lei pentru modernizarea drumurilor, dar şi pentru cumpărarea de autobuze hibrid.

Primele săpături vor fi făcute în centrul civic al Oradei, pentru pasajul subteran care va avea șase benzi. Vor fi construite şi alte pasaje ce vor face legătura cu străzile adiacente. Astfel, întreaga zonă de la suprafaţă le va rămâne pietonilor și bicicliștilor. Costul total al lucrărilor se ridică la 28 de milioane de euro, bani europeni.

Se reduce emisia de noxe, se reduce zgomotul, se mărește gradul de confort și siguranță al orădenilor și al turiștilor și, în același timp, vrem să stimulăm și dezvoltarea și utilizarea transportului public”, a declarat pentru Digi 24 Mircea Mălan, viceprimar al Oradei.

Primăria îşi mai propune să aloce 150 de milioane de lei pentru construcţia de noi legături rutiere, poduri și pasarele pentru pietoni și bicicliști. De asemenea, vrea să cumpere 40 de autobuze hibrid în valoare de 1,66 milioane de lei fiecare.

Printre proiectele care urmează să fie puse în practică se mai află construirea unei noi linii de tramvai şi reconfigurarea unor bulevarde intens circulate. Întregul buget pentru 2019 este de 170 de milioane de lei.

Related posts

Direcțiile de Asistență Socială și Protecția Copilului din Regiunea Vest pot atrage noi finanțări europene prin Regio-POR 2014-2020

redactia

Kotys, zeița tracă a furtunii, dă numele celui mai puternic supercalculator din mediul universitar din țară, cumpărat de UBB Cluj cu bani europeni

redactia

Satu Mare: S-au semnat patru contracte de modernizare a infrastructurii rutiere

redactia

Optim PM a asistat IKEA în deschiderea celui mai mare magazin din sud-estul Europei

Ligia Voro

Toate proiectele Aradului depuse în POR sunt finanțate

redactia

Rabla pentru electrocasnice va continua, fondurile nu au fost epuizate

Ligia Voro

Biserica romano-catolică Sfântul Mihail din Cluj Napoca, reabilitată cu fonduri europene

Stefana Muresan

Invest Quest, la final. Premiu de 5.000 de lei din partea Rotary District 2241

Ligia Voro

Dürkopp Adler, investiții mari în producție

redactia

Metalica SA, 70 de ani de tradiţie şi inovaţie

Stefana Muresan

Proiectul 'Alba Iulia Smart City 2018' sau despre cum Alba Iulia a ”deschis ușile viitorului”

Stefana Muresan

Alianţa Vestului (AVE) începe să intre în legalitate

Traian Dan

Bugetul Primăriei municipiului Satu Mare, lansat în dezbatere publică

Traian Dan

Muzeul Ţării Crişurilor, reabilitat cu 4 milioane euro din fonduri europene

Stefana Muresan

Mureș: Cea mai mare fabrică de amestecuri de furaje din România, în Sânpaul. Investiție de 15 milioa­ne de euro

Stefana Muresan

“Mega-proiect” de 42 mil. euro, fonduri europene, în bazinul hidrografic Mureş

Stefana Muresan

Cercetare & Dezvoltare la cel mai înalt nivel: Schaeffler deschide un nou Centru de Testare în Brașov

Nicolae Pop

Digital Days 2019, pledoarie pentru marketingul digital

Traian Dan

Superland, cel mai mare loc de joacă pentru copii din sud-estul Europei, investiție de aproximativ 10 milioane de euro

Stefana Muresan

Complexul Trei Lacuri va fi modernizat din banii Europei

Nora Dumitrescu

Hidroconstrucţia, contract de peste 12 milioane euro pentru extinderea reţelei de apă şi canalizare din Alba, cu finanțare europeană

redactia

Sorin Scarlat, noul director general al CNAIR

Ligia Voro

Parcarea subterană de pe strada Independenței din Oradea spre final

Traian Dan

Japonezii, interesați să construiască un metrou la Cluj, pe linia Florești – aeroport sau Apahida

Stefana Muresan

Leave a Comment