Infrastructura

Umbrărescu, Astaldi şi Straco, cele mai mari progrese pe autostrăzi

Începerea oficială a sezonului de construcţii din luna martie a dus la mobilizări pe aproape toate şantierele de autostrăzi. Constructorul român Dorinel Umbrărescu a raportat cel mai mare progres pe Centura Bacău care include primii kilometri de autostradă din Moldova, fiind urmat de italienii de la Astaldi şi celălalt constructor român de autostrăzi, Straco, care lucrează pe Autostrada Transilvania, scrie Economica.

Centura Bacău va avea aproape 31 de kilometri, din care 16 kilometri vor fi la profil de autostradă. Un şantier deschis anul acesta este cel al Centurii Bacău, parte din Autostrada Moldovei (A7) care va lega Capitala de mari oraşe din singura provincie istorică fără autostrăzi.

Constructorul român este urmat în clasament de către italienii de la Astaldi, cu un avans de 4,85 puncte procentuale în primele trei luni pe lotul 2 din Autostrada Ogra – Câmpia Turzii (A3).

În clasament urmează celălalt constructor român de autostrăzi, Straco, care de la începutul anului a raportat un progres de 2,97 puncte procentuale pe lotul 3 din Autostrada Ogra – Câmpia Turzii (A3).

Pe a patra poziţie se situează italienii de la Impresa Pizzarotti, cu un avans de 2,09 puncte procentuale pe lotul 1 din Autostrada Sebeş – Turda (A10), potrivit sursei citate.

Şi spaniolii de la Comsa au raportat la rândul lor un progres de 1,5 puncte procentuale pe lotul 3 din Autostrada Lugoj – Deva (A1).

Foto: facebook/CNAIR – Varianta ocolitoate Bacău

Related posts

Modernizarea drumului de acces spre Vama Sighet costă 3,6 milioane euro

Nora Dumitrescu

Primarul Clujului: centura metropolitană, gata în 2023

Nora Dumitrescu

Clujul și Oradea își fac pasaje din banii proiectului de cale ferată

Nora Dumitrescu

Lucrări de reabilitare pe DN 76 Deva – Oradea

Stefana Muresan

Strabag, câștigătoare pentru realizarea lotului de autostradă Târgu Mureș-Ungheni, în valoare de 192 milioane lei

Stefana Muresan

Stratregia şefului Tarom, Werner Wolff, pentru redresarea companiei

Stefana Muresan

CNAIR anunţă constructorii pentru cea mai aşteptată autostradă din România

redactia

A fost inaugurat cel de-al doilea pasaj rutier la nivel de cale ferată din Timișoara, investiție de peste 6 mil. euro

Stefana Muresan

Noi promisiuni din partea Primăriei Satu Mare

Gruita Ienasoiu

Aeroportul Timișoara, aplicație online utilă informării în timp real a pasagerilor

redactia

Comisar european: Beneficiarii investiţiilor maghiare în infrastructura sportivă din Transilvania, tinerii indiferent de etnie

redactia

Aeroportul Internațional Timișoara va construi două terminale noi

Stefana Muresan

“Personalurile” arată jalnic din cauza subfinanțării

redactia

O autostradă Halmeu (Satu Mare) – Cluj-Napoca, în planurile regimului comunist

Stefana Muresan

Kozma Mónika, propuneri de proiecte pentru revitalizarea economiei județului Mureș

Ligia Voro

Sibienii de la SC Constructii SA vor repara drumurile din Vâlcea. Contract de peste 15 milioane de euro

redactia

Trafic îngreunat în Vama Giurgiu

Ligia Voro

Finanțări de circa 12 milioane de euro pentru patru proiecte la Carei

Traian Dan

Sala polivalentă din Blaj va fi construită de italienii de la Frimat Spa Roma; contract de 32 mil. lei

redactia

Astaldi SPA Italia va încasa 33 mil. lei pentru un lot din Autostrada Transilvania

Stefana Muresan

Centura de Sud a Timișoarei are castigator. Lucrările încep în 2019

Stefana Muresan

Conferința directorilor generali ai aeroporturilor membre în AAR  

Ligia Voro

Maria Ioniță: “Trebuie să finalizăm licitațiile pentru Autostrada Transilvania”

Nora Dumitrescu

Fonduri europene pentru transformarea celei mai circulate artere din Sibiu. Orașul va avea prima stradă cu bandă dedicată transportului public

Papuc Irina

Leave a Comment