Transilvania Business
Infrastructura

Umbrărescu, Astaldi şi Straco, cele mai mari progrese pe autostrăzi

Începerea oficială a sezonului de construcţii din luna martie a dus la mobilizări pe aproape toate şantierele de autostrăzi. Constructorul român Dorinel Umbrărescu a raportat cel mai mare progres pe Centura Bacău care include primii kilometri de autostradă din Moldova, fiind urmat de italienii de la Astaldi şi celălalt constructor român de autostrăzi, Straco, care lucrează pe Autostrada Transilvania, scrie Economica.

Centura Bacău va avea aproape 31 de kilometri, din care 16 kilometri vor fi la profil de autostradă. Un şantier deschis anul acesta este cel al Centurii Bacău, parte din Autostrada Moldovei (A7) care va lega Capitala de mari oraşe din singura provincie istorică fără autostrăzi.

Constructorul român este urmat în clasament de către italienii de la Astaldi, cu un avans de 4,85 puncte procentuale în primele trei luni pe lotul 2 din Autostrada Ogra – Câmpia Turzii (A3).

În clasament urmează celălalt constructor român de autostrăzi, Straco, care de la începutul anului a raportat un progres de 2,97 puncte procentuale pe lotul 3 din Autostrada Ogra – Câmpia Turzii (A3).

Pe a patra poziţie se situează italienii de la Impresa Pizzarotti, cu un avans de 2,09 puncte procentuale pe lotul 1 din Autostrada Sebeş – Turda (A10), potrivit sursei citate.

Şi spaniolii de la Comsa au raportat la rândul lor un progres de 1,5 puncte procentuale pe lotul 3 din Autostrada Lugoj – Deva (A1).

Foto: facebook/CNAIR – Varianta ocolitoate Bacău

Comentarii

Comentarii

Related posts

CFR Călători negociază achiziţia a 100 de trenuri de tip ”Săgeata albastră”

redactia

Lotul Ungheni – Ogra al Autostrăzii Transilvania, în lungime de 10,1 kilometri – recepţionat; circulaţia ar putea fi deschisă miercuri

redactia

OUG pentru Bolt, Clever și Uber

Ligia Voro

Comentarii

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More